Bekijk originele versie : Salaam Broeder en Zuster
OueldRassoul
16-06-2003, 17:58
Waneer is een mens compleet ?
Origineel gepost door OueldRassoul
Waneer is een mens compleet ?
als het de controle over zichzelf heeft I think
maar wat bedoel je met compleet misschien een toelichting zou
handig zijn;)
dat voel je zelf aan denk ik?
chamalgirl
16-06-2003, 18:04
als diegene alles heeft wat hij wil en heeft
Als je gelukkig en een goede moslim bent? :confused:
OueldRassoul
16-06-2003, 18:05
Origineel gepost door misantazaghin
als het de controle over zichzelf heeft I think
maar wat bedoel je met compleet misschien een toelichting zou
handig zijn;)
Salaam Broeder
Compleet in zijn geest en zijn respect voor zijn medemens waneer is zo iemand compleet ?
Niet als ie zich de zoon vd profeet waant...
Beetje op de blasfemische tour?
Origineel gepost door OueldRassoul
Salaam Broeder
Compleet in zijn geest en zijn respect voor zijn medemens waneer is zo iemand compleet ?
wa alaikom salaam,
ik denk dat een mens nooit compleet zal zijn, aangezien elk mens wel wat heeft om te klagen. Het kan voor je gevoel wel maar spiritiueel gezien maar volgens mij niet medisch. Een medemens accepteer doe je wanneer hij jou respecteer. Behandel mensen zoals je behandelt wilt worden. Dan ben je compleet voor als sociaal individu;)
Miss_Crazy
16-06-2003, 18:47
een mens zal geloof ik nooit compleet zijn maar aan de andere kant toch weer wel als Allah je een goede moslim vind ;)
:zwaai:
nech_raRi
16-06-2003, 18:53
Wanneer wij ons aan ons geloof houden en naleven kunnen we dicht in de buurt van dat compelete komen, maar in deze wereld zal dat niet gebeuren. Niemand is compleet en geen mens die nog zal komen zal dat zijn. Het is een feit. We zijn wel compleet in de zin van datgene van wat Allah van ons gemaakt heeft en daarnaast kan een mens zich wel compleet voelen. voor de rest weet ik het ook niet.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.