Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : is sex normaal???

Pagina's : [1] 2 3 4

mimi_tangaouia
16-06-2003, 17:37

lieve leden vinden jullie het normaal om over sex te praten?? ik zelf wel vind dat er daar geen taboe over kan zijn, maar je hebt natuurlijk wel bepaalde grenzen. wat vinden jullie ervan????

maroc_ladysiham
16-06-2003, 17:39
ligt eraan met wie ik erover praat :) dus bij mij is het ja en nee

younesel18
16-06-2003, 17:39
Het is pas een normaal onderwerp als je er met je ouders over kunt praten. En als dat niet eens met je leeftijdsgenoten kan, dan moet er maar aan gewerkt worden wil je er een normaal onderwerp gaan maken niet iets als wat word gezien als een taboe.

mimi_tangaouia
16-06-2003, 17:40
Origineel gepost door maroc_ladysiham ligt eraan met wie ik erover praat :) dus bij mij is het ja en nee ik bedoel hier op het forum

mimi_tangaouia
16-06-2003, 17:42

Origineel gepost door younesel18 Het is pas een normaal onderwerp als je er met je ouders over kunt praten. En als dat niet eens met je leeftijdsgenoten kan, dan moet er maar aan gewerkt worden wil je er een normaal onderwerp gaan maken niet iets als wat word gezien als een taboe. maar dat moet toch ook gewoon kunnen ik kan wel met me moeder over sex praten niet dat ze mij haar ervaringen met mijn pa gaat vertellen ( moet er niet aan denken :schok:)

mimi_tangaouia
16-06-2003, 17:44
Origineel gepost door MidGet Als je er echt wijzer van wordt wel.. niet zomaar voor de lol over penislengtes en schaamhaar e.d gaan praten ja zo denk ik erook over

Wal
16-06-2003, 17:48
Ik ook..:)

C_warrior
16-06-2003, 17:53
Origineel gepost door MidGet Als je er echt wijzer van wordt wel.. niet zomaar voor de lol over penislengtes en schaamhaar e.d gaan praten Ik vind het wel grappig maar ik heb een laag iq :rolleyes: :D

mimi_tangaouia
16-06-2003, 17:56
Origineel gepost door MidGet Ik zie niet in waarom dat niet kan Ouders zijn een kinds grootste voorbeeld Je kan dingen beter van hun horen dan van anderen Btw: Ouders houden dat soort praatjes beschaafd jongeren maken het juist graag vulgair... zo denk ik er over that is... ;) zo denk ik er ook over :goedzo:

C_warrior
16-06-2003, 17:58
Origineel gepost door MidGet Neej jij hebt gewoon de gewoonte overal tegen in te gaan en niet te weten waar je het over hebt :rolleyes: Nee dat maak jij ervan Ik heb zelf ook mee gedaan met die topic's dus ik was er dieper op in dan jouw! Dus jij gaat hier op in :lekkerpuh

mimi_tangaouia
16-06-2003, 18:00
ok midget en chaba einde discussie :zweep:

chamalgirl
16-06-2003, 18:01
Origineel gepost door MidGet Als je er echt wijzer van wordt wel.. niet zomaar voor de lol over penislengtes en schaamhaar e.d gaan praten :goedzo: helemaal mee eens

C_warrior
16-06-2003, 18:05
Origineel gepost door MidGet Je zegt genoeg over jezelf pervert... Yep Dus JIJ WEET niet waar je het over hebt lolo

C_warrior
16-06-2003, 18:08
Origineel gepost door MidGet Zwakke argumten omdat jij me gelijk geeft weet ik niet waar ik het over heb :confused: Someone must be confused, niet goed geslapen jongen? :p Ja, Ik ben een beetje moe en slaperig ging 4 uur bed in en werd 7 uur wakker... Maar als jij er zoveel vanaf weet ben je zelf ook een viezerik en en en en niet te vergeten weet ik er wel wat van dus zeg ik iets terecht :D

C_warrior
16-06-2003, 18:20

Origineel gepost door MidGet Dit gaat niet om wat je er vanaf weet maar hoe je die info gebruikt en hoe je over het onderwerp praat... iedereen heeft biologie gehad ik bedoel maar... :rolleyes: Jaaa, maar toen ik biologie kreeg dacht ik oohhhhh Hihihhiih :hihi: HAHAAAA Goeie ouwe tijd :D

Pagina's : [1] 2 3 4