Bekijk originele versie : Wie zegt eerst "Ik hou van je"????
Heyy mensen
een vraagje
:Iluvu: :verliefd: Wie vind je dat eerst de stap moeten zeggen om deze 4 prachtige woordjes tegen zijn geliefde te zeggen????
"Ik hou van je"
:Iluvu: Graag mannen als vrouwen - reactiessss... :Iluvu:
:verliefd: Greatzzzzz Jyhaneeee :verliefd:
HalfBlood
16-06-2003, 17:17
Wanneer ik getrouwd ben zal ik dat als eerst doen.
denk ik.
toch ?.
Waarom zeg je dat nooit Half blood??????
HalfBlood
16-06-2003, 17:19
Origineel gepost door Jyhane
Waarom zeg je dat nooit Half blood??????
ik had ut niet goed gelezen :D
Origineel gepost door Jyhane
Heyy mensen
een vraagje
:Iluvu: :verliefd: Wie vind je dat eerst de stap moeten zeggen om deze 4 prachtige woordjes tegen zijn geliefde te zeggen????
"Ik hou van je"
:Iluvu: Graag mannen als vrouwen - reactiessss... :Iluvu:
:verliefd: Greatzzzzz Jyhaneeee :verliefd:
Ik heb die stap genomen :Iluvu:
Hahahhaha Nou ja nu begrijp ik je. Ik dacht dat je het NOOOIT ging zeggen!!!!! ;)
Zou je het niet ervoor zeggen tegen iemand, als je zeker weet dat het InchaAllah je toekomstige wordt????
esmaatjuuh
16-06-2003, 17:21
:hihi:
TE Prachtige Woorden...
:D
Zou jij als vrouw het eerst durven zeggen tegen je toekomstige InchaAllah?????
mimi_tangaouia
16-06-2003, 17:28
het is geen wedstrijd hoor en er zijn ook geen afspraken over gemaakt die over dit onderwerp ergens zijn vastgeled
die 4 woorden zijn hele speciale woorden , ze beschrijven je gevoel wat je voor je geliefde voelt
en dat kan je pas zeggen als je gevoel laat spreken wat maakt het nou uit als een man of vrouw dat eerder zegt
vind het echt bullshit om eerst op je partner te wachten tot wanneer hij of zij dat zegt
die 4 woorden zeg je als jij denkt dat je het wil zeggen
Ik zou het niet als eerst zeggen... diegene gaat zich dan misschien
gedwongen voelen te zeggen: "ik ook van jou" terwijl hij/zij het
misschien niet meent... ik wacht liever tot diegene het voor het eerst
zegt tegen mij en dan zal ik misschien vaker zelf de woorden
uitspreken
younesel18
16-06-2003, 17:29
IK HOU VAN JE,yemma
esmaatjuuh
InshaAllah
Tuurlijk...:)
Waarom..niet...
Ik houd dan teslotte van Hem...:)
tetouani79
ik had ook noiit gedacht dat ik het ooit zou zeggen, maar nu kan ik geen gesprek eindegen zonder die woorden te zeggen.
het maakt niets uit wie het zegt eigenlijk, als je zeker weet dat je van die gene houdt en er niet zonder kunt dan moet je het zeggen, als je het verzwijgt dan hou je iets verborgen van je partener en dat is verkeerd. vaak denken mensen als ik het nou zeg en hij/zij reageert er niet op wat dan, sta ik dan voor schut???
nee je staat niet voo schut, maar je weet waar je aan toe bent. je vriend/vriendin kan of zeggen ik ook van je of hij/zij kan zeggen, voor ik voel wel wat voor je maar weet niet of het houden van is en het komt zeker wel omdat ik niet zonder je kan merk ik(zoiet in die trend). het kan ook teglijkertijd zij, ik en mijn vrouw hebben het tegelijktijd gezegd tegen elkaar, nie exact op het zelfde moment maar een van ons zei het en de ander zei ik hou ook van je.
ik weet nog hoe dat voelde :verliefd: :Iluvu:
maar het is niet iets verkeerds of zo als je het zegt.
mimi_tangaouia
16-06-2003, 17:30
Origineel gepost door Ashanty
Ik HoU VaN Je :D
ben ik nu abnormaal :confused:
nee tuurlijk niet dan durf je voor je gevoel uit te komen :goedzo:
Leuk joh al die reactiess NOGGGGGGGGGGGGGG
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.