Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kofi Annan moet aftreden

Pagina's : [1] 2

SUPER_MAROC
30-07-2006, 19:05

Secretaris-generaal Kofi Annan heeft zondag tijdens een spoedzitting van de Veiligheidsraad de Israëlische aanval op Qana in Zuid-Libanon veroordeeld. Hij riep op het geweld onmiddellijk te staken en zei „diep ontzet” te zijn dat eerdere oproepen van hem met deze strekking zijn genegeerd. Annan zei dat de geloofwaardigheid van de Veiligheidsraad en de Verenigde Naties op het spel staan. Ik zeg dat Annan zélf compleet ongeloofwaardig is geworden en niemand hem nog serieus neemt. Wat hij ook zegt, niemand die zich er nog iets van aantrekt. Er is een nieuwe Secretaris-generaal voor de VN nodig! http://www.bbc.co.uk/worldservice/specials/images/1637_kofi/117554_kofiweb.jpg Stelling: Kofi Annan moet de eer aan zichzelf houden en onmiddelijk aftreden Bron Telegraaf (http://www.telegraaf.nl/buitenland/47388181/Annan_veroordeelt_aanval_Qana.html)

Disciple
30-07-2006, 19:07
Absoluut niet mee eens.. Meneer Annan is een held

bati007
30-07-2006, 19:08
Secretaris-generaal Kofi Annan heeft zondag tijdens een spoedzitting van de Veiligheidsraad de Israëlische aanval op Qana in Zuid-Libanon veroordeeld. Hij riep op het geweld onmiddellijk te staken en zei „diep ontzet” te zijn dat eerdere oproepen van hem met deze strekking zijn genegeerd. Annan zei dat de geloofwaardigheid van de Veiligheidsraad en de Verenigde Naties op het spel staan. Ik zeg dat Annan zélf compleet ongeloofwaardig is geworden en niemand hem nog serieus neemt. Wat hij ook zegt, niemand die zich er nog iets van aantrekt. Er is een nieuwe Secretaris-generaal voor de VN nodig! http://www.bbc.co.uk/worldservice/specials/images/1637_kofi/117554_kofiweb.jpg Stelling: Kofi Annan moet de eer aan zichzelf houden en onmiddelijk aftreden Bron Telegraaf (http://www.telegraaf.nl/buitenland/47388181/Annan_veroordeelt_aanval_Qana.html) Ik denk dat de hele VN opgedoekt mag worden, want zeg nou eerlijk welke conflict hebben zij tot een goed einde gebracht. Het hele systeem van stemmen is oneerlijk en partijdig.. DUS RIP VN:traan1: :traan1: :traan1: :traan1:

impreza
30-07-2006, 19:10
Mee eens, deze man is gewoon een poppetje van amerika en zion, als hij heeft helemaal gene invloed op de wereld zonder amerika's steun, wat ook raar is, als een islamtisch land zich niet aan een VN resolutie houd willen ze gelijk oorlog, als Israel al 50 jaar lang haar kontje afveegt met die resoluties is er geen enkel probleem, en ook dankzij de VN is er een zionstaat gecreeerd, vooral omdat de VN een zionistische TOP heeft, en daar is geen verandering ingekomen, koffi anan is nix meer dan een popetje (excuus-neger), van de zionisten.

bati007
30-07-2006, 19:13

Absoluut niet mee eens.. Meneer Annan is een held helemaal eens EEN POPPETJE die lekker gestuurd kan worden. Hij is nota bene een afrikaan, we praten nu wel over het MO maar de ellende in AFrika is 100 keer erger, HIJ heeft niks maar dan ook niks gedaan voor ze. GROTE HELD HOOR dus waarop basseer je zijn HELDENSTATUS disciple????????????

bati007
30-07-2006, 19:15
Inderdaad, je hebt gelijk. De moslimlanden stoppen alle vooruitgang en Amerika is het ook zat om voor die lui te betalen en steunt door dik en dun alle akties van Israel (ook nie terecht) Volkenbond is ook niets geworden, VN gaat dezelfde kant op. Hey nogmaals rot lekker op met je gepraat, jij bent een smerige rat die een ander lid een ban aan wil smeren. PRaat aub niet met mij of citeer mijn zinnen niet want ik vind je gewoon laag:kwaad: :kwaad:

aplat
30-07-2006, 19:27
Mee eens, deze man is gewoon een poppetje van amerika en zion, als hij heeft helemaal gene invloed op de wereld zonder amerika's steun, wat ook raar is, als een islamtisch land zich niet aan een VN resolutie houd willen ze gelijk oorlog, als Israel al 50 jaar lang haar kontje afveegt met die resoluties is er geen enkel probleem, en ook dankzij de VN is er een zionstaat gecreeerd, vooral omdat de VN een zionistische TOP heeft, en daar is geen verandering ingekomen, koffi anan is nix meer dan een popetje (excuus-neger), van de zionisten. Ik denk niet dat hij een marionnet is van de VS. De VS, ze hebben het herhaaldelijk gezegd, zijn niet erg op hem gesteld. Dus als ie weg gaat speelt men de VS juist in de kaart. Overigens vind ik wel dat het tijd wordt voor een ander bij de VN.

impreza
30-07-2006, 19:29
Ik denk niet dat hij een marionnet is van de VS. De VS, ze hebben het herhaaldelijk gezegd, zijn niet erg op hem gesteld. Dus als ie weg gaat speelt men de VS juist in de kaart. Overigens vind ik wel dat het tijd wordt voor een ander bij de VN. je moet niet teveel CNN in de gaten houden, denk je dat Bush de machtigste is?? er is zeker nog een hogere ''joodse'' macht die niet in de media komt, kofi annan en bush zijn allebei propaganda machines.

impreza
30-07-2006, 19:31
Dat de VN een zionistische top heeft lijkt me sterk. Dat ze de staat Israel hebben opgericht was de laatste goede daad van deze organisatie. Wat voor goeds heeft het opgeleverd???

bati007
30-07-2006, 19:34
dacht Hitler (god hebbe zijn ziel) de laatste Messias was

impreza
30-07-2006, 19:38
De staat Israel, een voorbeeld staat voor de Arabieren. (Economisch gezien) Dat ze ook wel eens (tever) uitschieten in hun wraakakties tegen de Arabieren is begrijpelijk maar daarom niet acceptabel. Die hele economische staat is opgebouwd door de amerikanen.... Israel heeft geen bestaandrecht, dat weten jij en ik, wat de VN heeft gedaan in 1948 is de grootste fout van de gschiedeniss, Israel herhaalt de holocaust op de arabische burgers, waarom leren die zionistren toch niet van hun geschiedeniss?

bati007
30-07-2006, 19:45
Je bedoelt het vriendje van de Mufti ? Hitler schijnt inderdaad nogal populair (oeps!) te zijn bij de nederlandse allochtoonse gemeenschap. Dat zegt meer over hen dan over Hitler. Wat het ook zegt, NIKS IS ERGER DAN EEN SMERIGE RAT DIE ANDERE LEDEN VAN MAROKKO.NL EEN BAN WIL AANSMEREN, MAAR NEE DAAR PRAAT JE WEER OVERHEEN :kwaad: :kwaad: :kwaad:

bati007
30-07-2006, 19:47
Een aantal PM' etjes BEK HOUDEN JOOD joden zullen '40-'45 herleven om het terrorisme wat ze in de wereld uitvoeren En ik ben geen Jood......Maar ik weet wel wat voor tuig dit soort boodschappen plaatst. zIJN JODEN ERG GOED IN, ontkennen dat ze joods zijn om dan later keihard terug te slaan.... Wij weten wel beter CIDI-aapje

impreza
30-07-2006, 19:57
Arme ben, waarom opeens stilgevallen???

nayirrah
30-07-2006, 21:46

k vraag me af hoe meneertje annan zoooo kalm en rustig kan blijven onder de omstandigheden... is er dan niemand die openlijk zijn frustratie kan uiten in heel die vn-beraad? zo zouden ze tenminste serieus kunnen genomen worden

Pagina's : [1] 2