Bekijk originele versie : Mocro damens op scheveningen Zij komen daar ook voor hun lol??
abdoel22
16-06-2003, 16:31
De damens komen ook gewoon lekker naar scheveningen. Om lekker van het mooie weer te genieten. Maar worden al snel voor sletjes uit gemaakt. Waarom is dat?????
just_fouad
16-06-2003, 16:31
laat jij je zusje daar heen gaan??
HalfBlood
16-06-2003, 16:32
Origineel gepost door just_fouad
laat jij je zusje daar heen gaan??
Mooie vraag Fouad :D..
miriammetje
16-06-2003, 16:33
salama alikoem
ben e rnog nooit geweest maar wat is er dan met scheveningen??en waarom worden ze zo genoemg dan??
beselmma mir
miriammetje
16-06-2003, 16:36
wat is er dan in scheveningen???
Origineel gepost door abdoel22
De damens komen ook gewoon lekker naar scheveningen. Om lekker van het mooie weer te genieten. Maar worden al snel voor sletjes uit gemaakt. Waarom is dat?????
Alleen dameNs zijn sletjes...;)
Normale dames lopen met elkaar rond voor de gezelligheid...:)
$J@K|€
Het is niet alleen mooi weer daar, maar er heerst ook een heel ander klimaat. Vrouwen die zich schaars kleden en mannen die als aasgieren hun 'werk' proberen te doen. En aangezien marokkanen snel zijn in oordelen kon men dit wel verwachtten...
miriammetje
16-06-2003, 16:38
Origineel gepost door prettyface
Uhm.. scheveningen is een strand/boulevard. Waar het, als het mooi weer is, vol zit met mgharba.
hmmm...dus in principe is het een plaats waar het kan leiden tot harram dingen...???
abdoel22
16-06-2003, 16:39
Hey fouad is sinis bedoelt snapje ik vroeg me af of die damens weten waarom dat is. vind het een beet je dom van je om meteen over me zus te beginnen. jammer gozer. P.S kom zelf ook uit denhaag
miriammetje
16-06-2003, 16:43
Origineel gepost door prettyface
Een plek waar mannen en vrouwen gemengd zijn, kan sowieso tot hram dingen leiden. En al helemaal als het lichaam wordt ontbloot.
ja klopt...dus als di emeiden voor zoiets worde uitgemaakt...hebben ze dat misschein niet een beetje aan hun zelf te danke...
abdoel22
16-06-2003, 16:52
Is het dan niet zo dat een kleine groep damens het verpest voor de damens die wel voor de gezelligheid komen? Jongens komen daar ook
zijn ze slecht of is het van oh het is een jongen hij mag wel. Snap ik effe niet??
miriammetje
16-06-2003, 16:58
Origineel gepost door abdoel22
Is het dan niet zo dat een kleine groep damens het verpest voor de damens die wel voor de gezelligheid komen? Jongens komen daar ook
zijn ze slecht of is het van oh het is een jongen hij mag wel. Snap ik effe niet??
dat klopt ook je hebt meide di eecht komen voor de leukig heid en om te zwemmen of dergelijke....en die andere meide di emet een ander intensie komen di everpeste het voor hun....maar in ieder geval het blootstellen van je lichaam met andere manne d=e rbij mag zowieso niet....en om eerlijk te zijn ik wete niet of het toegetsaan is voor jongens in d eislam ik denk dat hun zich oook niet mogen mengen dus bij wijze van spreken als ze meiden zien moetem ze hun zelf afschermen daarvan..maar ik zal een hadith zoeken misschein vind ik er iets over...
beselmma mir
miriammetje
16-06-2003, 17:19
IK HEB EEN STUK GEVONDEN IN EEN BOEK VAN MIJ..MOET IK HET RECITEREN?????
Ik ga naar Hoek van Holland deze week :engel:.
abdoel22
16-06-2003, 20:37
Just_ fouad antwoord op je vraag. jongen die is een discussie vorm het gaat niet om wat ik in mijn vrijtijd doe. ik wil alleen effe weten wat de mensen ervan denken. ik kom daar vaak. Om lekker met mijn vrienden te chillen zoals meer van ons doen. maar ja ik vind het jammer dat je het een beetje persoonlijk maakt. miriammetje ik zou het leuk vinden als je het reciteert thanks.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.