Bekijk originele versie : de pil vergeten
bollebuik
30-07-2006, 15:50
VERGETEN JULLIE DIE OOK :moe:
saadia29
30-07-2006, 15:52
Heb hem nooit gebruikt, dus vergeet ik hem ook niet :D
...........maar je kan de morning after pil ofzoiets dan gebruiken~!
Twilight_Girly
30-07-2006, 15:57
Ja hoor vergat hem regelmatig, het was altijd zo erg dat mijn man heel vaak zei en heb je 'm al genomen toen pas d8 ik eraan. Zo slorig :hihi:
Heb ik nu geen last meer van alhamdoulilah :D
bollebuik
30-07-2006, 15:58
nee hoor, ik neem gewoon die morgend die pil in :rolleyes: het zit nu gewoon in de war maar jah :rolleyes:
Twilight_Girly
30-07-2006, 15:58
Ik wou dat ik 'm ook nooit gebruikt had al die troep die erin zit kan niet goed voor een mens zijn :stoned:
badparel
30-07-2006, 15:59
Ik ben hem zo vaak vergeten,elhemdullilah is er nooit iets van gekomen, ik nam hem dan gewoon alsnog is en als de dag echt voorbij was dan liet ik het zo.
bollebuik
30-07-2006, 15:59
zwanger en winderig???? haha grappig
ja man, zit véél te véél troep in
Doenya25
30-07-2006, 16:01
VERGETEN JULLIE DIE OOK :moe:
ik ook wel soms, dan slik het gewoon de volgende morgen weer in, kan geen kwaad hoor als je het HEEEL soms vergeet :o want je moet het wel binnen 12 uur slikken na 12 uur effe de arts bellen :D
Twilight_Girly
30-07-2006, 16:01
zwanger en winderig???? haha grappig
ja man, zit véél te véél troep in
Ja wallah moet de hele tijd windjes laten (hasek) niet normaal meer en ben kotsmisselijk echt iedere ochtend weer :(
Stikt van de troep:jammer:
bollebuik
30-07-2006, 16:02
Ja wallah moet de hele tijd windjes laten (hasek) niet normaal meer en ben kotsmisselijk echt iedere ochtend weer :(
Stikt van de troep:jammer:
:hihi:
bollebuik
30-07-2006, 16:02
ik ook wel soms, dan slik het gewoon de volgende morgen weer in, kan geen kwaad hoor als je het HEEEL soms vergeet :o want je moet het wel binnen 12 uur slikken na 12 uur effe de arts bellen :D
waarom de arts bellen?
Doenya25
30-07-2006, 16:03
Ik ben hem zo vaak vergeten,elhemdullilah is er nooit iets van gekomen, ik nam hem dan gewoon alsnog is en als de dag echt voorbij was dan liet ik het zo.
echt, je liet het gewoon zo? hmm... wilde je graag zwanger worden ofzo? en zo te zien ben je het je het ook, ghair insha allah :goedzo: als je er 1 mist uit je strip kun je een babytje krijgen :D
Doenya25
30-07-2006, 16:04
waarom de arts bellen?
Nou na 12 uur heb je kans op een zwangerschap omdat je het hebt vergeten! Dus dan moet je even je arts raadplegen.
Zie ook gebruiksaanwijzing :D
badparel
30-07-2006, 16:05
echt, je liet het gewoon zo? hmm... wilde je graag zwanger worden ofzo? en zo te zien ben je het je het ook, ghair insha allah :goedzo: als je er 1 mist uit je strip kun je een babytje krijgen :D
Het kan idd,maar ik wilde niet zwanger worden in die tijd anders zou ik de pil wel helemaal niet slikken,
Deze zwangerschap was gewoon gepland ;)
En echt ik liet het zo en ik ben dr nooit zwanger door geworden,elke zwangerschap was gewoon echt gepland :)
bollebuik
30-07-2006, 16:05
Nou na 12 uur heb je kans op een zwangerschap omdat je het hebt vergeten! Dus dan moet je even je arts raadplegen.
Zie ook gebruiksaanwijzing :D
:rolleyes: ben het zo vaak vergeten, heb de arts niet altijd zitten bellen hoor.
kben te slordig :jammer:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.