Bekijk originele versie : Diefstal wuppie leidt tot escalatie burenruzie
Diefstal wuppie leidt tot escalatie burenruzie
HINDELOOPEN - De diefstal en vernieling van een wuppie heeft onlangs geleid tot de escalatie van een burenruzie in Hindeloopen. De buren lagen al langere tijd met elkaar in de clinch, maar toen een vriend van een van de gezinnen het WK-speeltje van de buurman ontvreemde, barste de bom.
http://www.ad.nl/multimedia/archive/00087/Diefstal_wuppie_leid_87254h.jpg
In Friesland heeft een man aangifte gedaan van diefstal en vernieling van een wuppie. Het proces-verbaal ligt bij het OM, die moet kijken of verdere juridische stappen nodig zijn. ANP Photo
De gedupeerde eigenaar stapte naar de politie. Dat bevestigde een woordvoerster van de politie Friesland zondag, naar aanleiding van een bericht in de Telegraaf. De buurman was volgens de zegsvrouw zodanig aangeslagen dat hij aangifte heeft gedaan van de diefstal. ,,Hij had vanuit zijn supportershart toch een band met de wuppie.''
De politie heeft proces verbaal opgemaakt en de zaak ligt nu bij het Openbaar Ministerie (OM), die moet kijken of verdere juridische stappen nodig zijn. Volgens de politiewoordvoerster is de ruzie nog niet gesust. ,,Geen van de partijen wil water bij de wijn doen.'' De buren hebben het over meerdere zaken met elkaar aan de stok, onder meer over een huurverhoging die de ene buurman, die het pand bezit, wil doorvoeren voor de ander.
(ANP)
http://www.ad.nl/fun/bizar/article506731.ece
HINDELOOPEN - De diefstal en vernieling van een wuppie heeft onlangs geleid tot de escalatie van een burenruzie in Hindeloopen. De buren lagen al langere tijd met elkaar in de clinch, maar toen een vriend van een van de gezinnen het WK-speeltje van de buurman ontvreemde, barste de bom.
In Friesland heeft een man aangifte gedaan van diefstal en vernieling van een wuppie. Het proces-verbaal ligt bij het OM, die moet kijken of verdere juridische stappen nodig zijn. ANP Photo
De gedupeerde eigenaar stapte naar de politie. Dat bevestigde een woordvoerster van de politie Friesland zondag, naar aanleiding van een bericht in de Telegraaf. De buurman was volgens de zegsvrouw zodanig aangeslagen dat hij aangifte heeft gedaan van de diefstal. ,,Hij had vanuit zijn supportershart toch een band met de wuppie.''
De politie heeft proces verbaal opgemaakt en de zaak ligt nu bij het Openbaar Ministerie (OM), die moet kijken of verdere juridische stappen nodig zijn. Volgens de politiewoordvoerster is de ruzie nog niet gesust. ,,Geen van de partijen wil water bij de wijn doen.'' De buren hebben het over meerdere zaken met elkaar aan de stok, onder meer over een huurverhoging die de ene buurman, die het pand bezit, wil doorvoeren voor de ander.
(ANP)
Om een Wuppie :wow: het zijn net kleine kinderen. :jammer:
Om een Wuppie :wow: het zijn net kleine kinderen. :jammer:
:hihi:
Inderdaad. Kleutergedrag !
Waar haal ik eigenlijk zo gauw dat woord vandaan ? :hihi:
:hihi:
Inderdaad. Kleutergedrag !
Waar haal ik eigenlijk zo gauw dat woord vandaan ? :hihi:
Ik zou het niet weten. :hihi: :hihi:
Om een Wuppie :wow: het zijn net kleine kinderen. :jammer:Die man heeft een supportershart, wie weet wat hij met die wuppie heeft doorgemaakt! :hadj: :hihi:
Die man heeft een supportershart, wie weet wat hij met die wuppie heeft doorgemaakt! :hadj: :hihi:
Ik heb er nog wel een paar voor hem. :D
Rachid_Breda
30-07-2006, 17:17
(ANP)
Ik heb altijd al een hekel gehad aan die gekke wuppies :hadj:
Ik heb er nog wel een paar voor hem. :DIs toch nooit detzelfde! :jammer: :hihi:
londsdalehater
30-07-2006, 17:23
het is pas geplaatst op de telegraaf en het staat hier al. maar de buren ruzie was al aan de gang.
Is toch nooit detzelfde! :jammer: :hihi:
Hij zal er dan wel goed ziek van zijn. :jammer: :hihi:
Ik heb altijd al een hekel gehad aan die gekke wuppies :hadj:Ook aan die van je buren? :D
Hij zal er dan wel goed ziek van zijn. :jammer: :hihi:Ja, een goudvis is nog wel te vervangen.
Maar een Wuppie........:( :D
Rachid_Breda
30-07-2006, 17:27
Ook aan die van je buren? :D
Het is maar goed dat mijn buren geen wuppies voor de deur hebben want dan kan het ook wel eens goed fout gaan :hadj: :D
londsdalehater
30-07-2006, 17:31
rachid heb je die nieuwe tenutjes gezien van nac. oranje achtig.
Het is maar goed dat mijn buren geen wuppies voor de deur hebben want dan kan het ook wel eens goed fout gaan :hadj: :DZo hoort het. Kwestie van respect!! :hadj: :hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.