Bekijk originele versie : Mn hart doet pijn.... :(
22 kinderen afgelopen nacht vermoord door de Joden.. Ik kijk nu AlJazeera, en ik zie die arme mensen ruiten inslaan door woede, door hun ouders die vermoord zijn, door hun kinderen die ze onder de puin moesten halen...
De pijn die ze voelen, machteloosheid. Families die worden vermoord en machtmensjes die nog een golfballetje moeten gooien... Ik kan hier niet meer tegen moet er van :traan1:
Moge Allah hun helpen....
Waar gaat dit heen :(?
Waar
Waar
saadia29
30-07-2006, 11:32
Ohhhhhhhhhh :traan1:
Ik kan daar dus echt niet naar kijken, word er zo depri van.
Moge Allah hun bijstaan en helpen.
pfff en als er van hun kant iemand een schrammetje oploopt dan breekt de hel los...
Ze zijn er al uren mee bezig op Aljazeera, die mensen beginnen te flippen. En zijn alles aan het vernielen (groot gelijk)..
:(
tetouanija
30-07-2006, 11:34
ik word hier ook heel verdrietig om ik kan het ook haast niet kijken maar mijn man kijkt er nu na niet naar aljazeera maar elmagribieja veel kinderen idd die vermoord zijn ik, als ik dit zie moet ik echt huilen, ik vind dit echt erg allah ie good elhak fiehoem,
:traan1:
een_marokkaanse
30-07-2006, 11:38
Ohh vreselijk, ik kan het ook niet aanzien. Alleen als er ik er al aan denk word ik gek.
Independence
30-07-2006, 13:04
Ohh vreselijk, ik kan het ook niet aanzien. Alleen als er ik er al aan denk word ik gek.
Ik ook:(
ik kan niet kijken..Ik hoor de verhalen van een vriendin van mij die terug naar Nl moest gaan en haar familie heeft moeten achterlaten.
Het breekt je hart echt
alles is verwoest door de joden, waarom staat de nederlandse, franse nieuws niet op zn kop, wat wel altijd het geval is als er 1 jood iets overkomt, dan is de media niet meer te stoppen.....OOOOOOh Allah spaar onze broeders, en geef hun de kracht die ze nodig hebben, laat ze de joden vernietigen, OOOh Allah laat ons de joden overwinnen...
:( en niemand doet wat iedereen kijkt toe :kwaad:
Oh wat errug zeg, moge Allah ze bijstaan. Dit is echt niet normaal, waarom staan de islamitische landen niet op en doen wat!!!:confused:
Alhocimatje
30-07-2006, 14:21
ik zag het ook net, ik zweer echt dat ik hoop dat israel krijgt wat het verdient!! hoe kunnen we machteloos toekijken, zagen jullie hoe die kinderen werden weggedragen!! hoe kan dit, moge Allah Soebhanawatahalla alle overledenen een plekje in djennah geven!! wat kunnen we doen?
Alhocimatje
30-07-2006, 14:22
Oh wat errug zeg, moge Allah ze bijstaan. Dit is echt niet normaal, waarom staan de islamitische landen niet op en doen wat!!!:confused:
op cnn zag ik staan dat koning abdullah had gereageerd en de aktie een criminele ...... vond! waar is de arabische wereld, waarom doen ze niets?
Alhocimatje
30-07-2006, 14:23
alles is verwoest door de joden, waarom staat de nederlandse, franse nieuws niet op zn kop, wat wel altijd het geval is als er 1 jood iets overkomt, dan is de media niet meer te stoppen.....OOOOOOh Allah spaar onze broeders, en geef hun de kracht die ze nodig hebben, laat ze de joden vernietigen, OOOh Allah laat ons de joden overwinnen...
vergeet niet dat deze oorlog "zogenaamd" is ontstaan omdat er twee israelische soldaten zijn gevangen genomen, om deze twee mensen word heel libanon gebombardeerd! :(
Ze kunnen niets doen, dat is veels te moeilijk voor hun :(
Ze zijn al tig keer bij elkaar gekomen, en niet iedereen is het met elkaar eens dus stellen ze het weer een week of twee uit. (ondertussen gaan er 300 mensen dood (geen probleem joh! )
Komen ze weer bij elkaar, zegt Bush dat ie ze een week de tijd geeft (Kill the poeple you have one week!) nu zijn we alweer 18 dagen verder na de uitspraak van meneer Bush. NIKS veranderd..
MIsschien komen ze volgende week weer bijeen. Dan zijn er maar 2000 mensen dood. Tjah het zijn toch Moslims..
Geen Hond die wat doet.. Ik haat machtmensen..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.