Bekijk originele versie : is het erg als je op een niet marokkaan valt
is het erg als je op en niet marokkaan valt
wat valt er aan te doen als je niet op een marokkaan valt,en je niet kunt voorstellen dat je met een marokkaan wilt trouwen.
als het kan wil ik vraag reactie s van mensen die het hebben meegemaakt?.
igzeneej
15-06-2002, 19:03
Er valt niks aan te doen !!!
En voor wie zou het erg moeten zijn ????
Tuurlijk is dat niet erg.. ieder en zijn smaak toch. Je kan jezelf niet dwingen om met een marokkaan te gaan....
MissBlaBla
15-06-2002, 19:08
Dit is ook weer zo een onderwerp... Ieder moet het voor zichzelf weten.
BlaBla
igzeneej
15-06-2002, 19:10
Jah dat vindt ik ook !!!
En daarom wil ik graag wieten wie het erg zou moeten vinden ???
Nou, waarschijnlijk; je ouders, je broers/zussen, de rest van de familie, alle kennissen om je heen, de hele marokaanse gemeenschap die denkt dat ie zich met je leven kan bemoeien, waarschijnlijk zullen deze mensen het allemaal erg vinden. Is dat niet zo en zit je er zelf ook niet mee??? tja, dan.............WHO CARES???????!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En dat is dus precies de reden waarom wij dus gewoon voor een moslimse marokaan kiezen!
igzeneej
15-06-2002, 19:22
Origineel gepost door Pebbles
Nou, waarschijnlijk; je ouders, je broers/zussen, de rest van de familie, alle kennissen om je heen, de hele marokaanse gemeenschap die denkt dat ie zich met je leven kan bemoeien, waarschijnlijk zullen deze mensen het allemaal erg vinden. Is dat niet zo en zit je er zelf ook niet mee??? tja, dan.............WHO CARES???????!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oh dus jij denk waarschijnlijk de familie !!!
Nou maar dan hoef je dat toch niet op het fotum te zetten !!!
Wij weten daar geen antwoord op !!!
Origineel gepost door igzeneej
Oh dus jij denk waarschijnlijk de familie !!!
Nou maar dan hoef je dat toch niet op het fotum te zetten !!!
Wij weten daar geen antwoord op !!!
Ik heb het niet op het fotum gezet, wel op het forum.......
Anyway...hoe bedoel je, we weten daar geen antwoord op??????
We weten daar toch wel het antwoord op.....je weet van te voren al hoe je familie daar over denkt!!!!!!!!!!
Salaam
Kijk het gaat erom of het een moslim is. Zoniet misschien dat tie het dan wordt. Maar je hebt marokanen die geen moslims zijn. Niet ieder marokaan(se) is moslim.
igzeneej
15-06-2002, 19:39
2 % joods !!! Dat is 0,6 miljoen !!!
igzeneej
15-06-2002, 19:46
Origineel gepost door Pebbles
Ik heb het niet op het fotum gezet, wel op het forum.......
Anyway...hoe bedoel je, we weten daar geen antwoord op??????
We weten daar toch wel het antwoord op.....je weet van te voren al hoe je familie daar over denkt!!!!!!!!!!
Ik had je inzicht hoger ingeschat !!!
Ik zal mijn bedoeling in een paar hoofdstukken uitleggen !!! :
- Is het erg als je op en niet marokkaan valt ??? (amilia)
- Voor wie zou het erg moeten zijn ??? (igzeneej)
- Waarschijnlijk haar familie !!! (Pebbles)
- Maar als haar familie dat erg zou moeten vinden dan kunnen wij daar niet over oordelen !!! (igzeneej)
Begrijp je hem al een beetje !!! (Families verschillen van elkaar)
Atlasleeuw
15-06-2002, 19:49
Het is niet erg als je op een niet Marokkaan valt, alleen het zal je wel veel problemen bezorgen als je echt met die persoon je leven wilt gaan delen.
:)
Origineel gepost door igzeneej
Ik had je inzicht hoger ingeschat !!!
Ik zal mijn bedoeling in een paar hoofdstukken uitleggen !!! :
- Is het erg als je op en niet marokkaan valt ??? (amilia)
- Voor wie zou het erg moeten zijn ??? (igzeneej)
- Waarschijnlijk haar familie !!! (Pebbles)
- Maar als haar familie dat erg zou moeten vinden dan kunnen wij daar niet over oordelen !!! (igzeneej)
Begrijp je hem al een beetje !!! (Families verschillen van elkaar)
Grapjas...aangezien ook jij het niet helemaal volgt zal ik het een en ander ook voor je toelichten..
Amilia's vraag is: is het erg?
Ik geef haar slechts het advies: indien al deze er niet mee zitten en tevens de persoon in kwestie niet, tja dan....who cares.....
Dat dit komentaar niet direkt gerelateerd was aan het "Amilia", had te maken met het feit dat zij in haar vraag niet de indruk geeft het direkt over haar eigen persoontje te hebben.
That's dus alles igzeneej...
ps; ik heb 't idee dat we dezelfde mening delen, echter langs elkaar heen lullen...........maakt niet uit, het houdt je wakker.. :D
igzeneej
15-06-2002, 20:07
Nee jij begrijp mij niet echt goed !!!
...Ze vraag is het erg !!! en ik zeg ik vindt het niet erg !!!
...Maar wat heeft ze daar aan !!!
...Kun jij mij dat uitleggen ???
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.