Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : kan je door stres opeens ongesteld worden ?

marocgirl18
29-07-2006, 01:15

ik heb een vraagje kan je door stres opeens ongesteld worden ik ben een week ongeveer te vroeg ongesteld geworden maar ik heb het nog nooit gehad maar had de laatste tijd veel aan me hooft veel gehuild en alles misschien dacht dat het daar door komt en is het gevaarlijk stel je voor dat het daar door komt :(

Iraquia1982
29-07-2006, 02:32
ik heb een vraagje kan je door stres opeens ongesteld worden ik ben een week ongeveer te vroeg ongesteld geworden maar ik heb het nog nooit gehad maar had de laatste tijd veel aan me hooft veel gehuild en alles misschien dacht dat het daar door komt en is het gevaarlijk stel je voor dat het daar door komt :( Het zou best kunnen, want het is wel zo dat als je veel stress hebt, je ongesteldheid een weekje zou kunnen uitblijven. Dus als het zou kunnen uitblijven, zou het misschien ook eerder kunnen komen lijkt mij dan. ps. Ik ben ook 1 week eerder ongesteld geworden en daar heb ik normaal gesproken ook geen last van. Misschien zou het eventueel door de hitte kunnen komen, dat ons lichaam eraan moet wennen.

dessert.roosje
31-07-2006, 15:25
ja kan

esma
31-07-2006, 20:21
Bij mij juist het t.o gestelde

2909
31-07-2006, 20:48

ja is heel normaaal

miss_deluxe
31-07-2006, 20:57
ja kan( heb t pas gehoord) ik geloofde het eerst niet maar goed dus wel:D