Bekijk originele versie : ouders
hoi
even jullie aandacht , mag van mijn man geen contact meer hebben met mijn famillie ?? hoe los ik dat op,
moet achter zijn rug naar hun gaan of is het dan bedriegen ??
_Nour_al_Houda_
29-07-2006, 00:00
wat is de reden dat je geen contact meer mag hebben met je familie?? want het lijkt me een wel erg drastische maatregel... :wow:
ja meid , het feit dat ik voor ik trouwde een lening voor mijn pa heb geopend en toekomstige man wou het toen niet. en heb het gedaan, dacht voor mijn ouders alles maar nu zit mijn man met die lening opgeschept.
wanneer hij nooit wat met de riba temaken wou hebben. hij is een strikte persoon. Hij is woedend omdat mijn ouders op de trouwdag en bruidschzt zoveel vroeger, en toch in hun achterhoofd de lening op zak hadden.
volgens mij mag je man je niet verbieden om niet naar je ouders of tante's en ooms te gaan. wa allah oe e3lem... zoek het even op en confronteer hem daarmee meid (als het zo zou zijn)
Maar wij weten natuurlijk niet in welke situatie jij zit meid...
Allah ie 3awnek :kus:
ja maar dat is bij mij niet het geval vind het heel erg voor jou.
bij mij ligt het nog dieper.
is het niet dat je moeder het belangrijkste is in je leven..
is zij niet de enige die u naar de hemel kan binnelaten, zonder haar vergiffenis of allah i rdaglik kom je nergens toch
powerfull
29-07-2006, 00:19
is zij niet de enige die u naar de hemel kan binnelaten, zonder haar vergiffenis of allah i rdaglik kom je nergens toch
maar wat is de reden dat je je ouders niet mag zien.
ps ben jij trouwens marokkaanse, mij gevoel zegt van niet.
het is haram, om je ouders niet te mogen zien.
leg eens uit wat er aan de hand is, dan begrijpen wij het beter en kunnen wij jou beter helpen.
je moeder is inderdaad het allerbelangrijkste, nl. je roept 3 x je moeder en dan pas je vader
hoor graag van je
bollebuik
29-07-2006, 00:27
islamitisch gezien is als een vrouw verboden wordt om haar ouders niet te zien zij dan geen zonde heeft omdat zij niet degene is die de familiebanden verbreekt maar jou man. jij moet je man hierin gehoorzamen.
maar dit is in grote lijnen. kweet niet of dat ook zo geldt voor jou situatie want waarom mag je niet naar hen?
Zinagirl21
29-07-2006, 02:47
hoi
even jullie aandacht , mag van mijn man geen contact meer hebben met mijn famillie ?? hoe los ik dat op,
moet achter zijn rug naar hun gaan of is het dan bedriegen ??
Waarom verbied hij zoiets.:rolleyes:
Mijn familie staat op nummer 1 tenopzichte van mijn vrouw hoor.. in de toekomst dan..
als ik insha allah getrouwd bent,
Mijn vrouw mag van mij haar familie gewoon bezoeken, ongeacht wat dan ook..
Ik heb mijn vrouw dan immers te danken, via mijn schoonmoeder, aangezien zei haar op de wereld heeft gezet..
Insha allah Nu nog een vrouwtje ;)
AyourInou.
29-07-2006, 07:29
Is er geen bijbehorend Daliel over dit onderwerp?
Ik wens jou veel Sabr toe Zuster :)
Ma3a Salama
ja meid , het feit dat ik voor ik trouwde een lening voor mijn pa heb geopend en toekomstige man wou het toen niet. en heb het gedaan, dacht voor mijn ouders alles maar nu zit mijn man met die lening opgeschept.
wanneer hij nooit wat met de riba temaken wou hebben. hij is een strikte persoon. Hij is woedend omdat mijn ouders op de trouwdag en bruidschzt zoveel vroeger, en toch in hun achterhoofd de lening op zak hadden.
Ben jij nu dezelfde als de topicstarter Merinda?:confused:
Welke reden geeft je man eigenlijk dat je niet meer naar je familie mag gaan?. Hij zal hiervoor toch wel een aanleiding gehad hebben?.
Sibel_flower
29-07-2006, 09:08
Sorry hoor maar ik vind het belachelijk van jou man
dat jij je ouders niet mag zien het zijn nog altijd jou
ouders je hoort ze op handen en voeten te dragen..
Je weet nooit wat de toekomst zich mee brengt.....
En Meid zoek een oplossing om het uit te praten met
jou ouders en jou man..
weet je wat ik ook raar vind is dat jou familie niet voor je opkomt..
zou mijn zus in zo'n positie zijn dan zouden we hemel en aarde bewegen voor der.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.