Bekijk originele versie : Na 4 jaar er leuk uit blijven zien voor je man? Hoe?
_Nour_al_Houda_
28-07-2006, 23:11
hallo dames,
kunnen jullie mij vertellen hoe ik na 4 jaar huwelijk de puf blijf houden om me leuk op te maken en te kleden voor mijn man?
terwijl ik dit tik ligt mijn man op de bank in een jellaba en ik in een mega wijde witte gevlekte jurk met mijn haar omhoog en heb na het schoonmaken nog niet gedoucht dus 'k ruik naar zweet.
vroeger zou ik hier nooit zo hebben gezeten toen zorgde altijd dat ik bijpassende kleren had, dat mijn haar gekamd was enz. enz.
Hoe vindt ik de juiste balans tussen je op je gemak voelen in je eigen huis bij je man en toch een beetje moeite doen om er goed uit te blijven zien? :confused:
ik heb het nu zo ver laten komen dat mijn man het zelf ook opmerkt. hij zei eergisteren van kan je geen kleren dragen van iemand van je eigen leeftijd (ik had een jurk van mijn moeder aan :hihi: )
ik hoor graag hoe jullie dames dit doen en hoe jullie denken dat ik mezelf kan motiveren om beter mijn best te doen voor mijn man. maar wel op zo'n manier dat ik me comfortabel voel
Doe het in de 1e plaats voor jezelf... draag iets dat jij mooi vind, maar ook comfortabel is..
Ik ben nu ook bijna 4jr getrouwd en probeer nog steeds me leuk te kleden thuis... is niet altijd makkelijk.. vooral als je net een kindje hebt gekregen
Maar ik doe m'n best...
Op het moment passen m'n oude kleren me nog niet... dus ik behelp me met wat ik pas. en m'n Man vindt dit Prima
_Nour_al_Houda_
28-07-2006, 23:23
Nou jij hebt kinderen, ik heb niet eens kinderen moet je nagaan!! Soms denk ik wel als ik nu al geen puf heb hoe moet het zometeen als er hummels rondlopen inshallah :maf:
Maar wat doe je dan allemaal? Smeer je je ook in met bodylotion, doe je geurtje op, haar in model enzovoort?
StylishWoman
28-07-2006, 23:25
Waarom voor je man? Waarom doe je het niet voor jezelf?
Ik voel me pas goed, als ik in de spiegel kijk en niet schrik bij het kijken naar m'n spiegelbeeld.
StylishWoman
28-07-2006, 23:27
Mocht hetgene wat ik in de spiegel zien, me niet bevallen, dan doe ik er ook meteen iets aan.
_Nour_al_Houda_
28-07-2006, 23:27
nou voor mezelf hoeft het echt niet meer... wel zo af en toe, maar niet meer dagelijks.
misschien ligt het ook wel aan het feit dat ik me neit zo lekker in mijn vel voel :(
Nou jij hebt kinderen, ik heb niet eens kinderen moet je nagaan!! Soms denk ik wel als ik nu al geen puf heb hoe moet het zometeen als er hummels rondlopen inshallah :maf:
Maar wat doe je dan allemaal? Smeer je je ook in met bodylotion, doe je geurtje op, haar in model enzovoort? overdag loop ik er meestal simpel bij.. als m'n Man thuis komt van z'n werk.. kan ik lekker gaan douchen.. en smeer me daarna in.. maak me lichtjes op en doe een geurtje op
Maar dit soort dingen doe ik meer voor mezelf.. omdat ik me er zelf lekker bij voel..
ik merk nu ik steeds meer kilo's kwijtraak... ik me meer met m'n uiterlijk bezig hou :D
nou voor mezelf hoeft het echt niet meer... wel zo af en toe, maar niet meer dagelijks.
misschien ligt het ook wel aan het feit dat ik me neit zo lekker in mijn vel voel :( Hoe komt dat Meid...
Doenya25
28-07-2006, 23:30
Misschien dat je overdag bijvoorbeeld gewoon een pyama aan doet ( marokkaanse) om het huis houden te doen en te koken en dat als je klaar bent iets aan doet wat lekker zit maar ook weer iets anders, misschien toch diezelfde jurk van je mams maar dan je haar erbij sexy op steken en je ogen mooi op maakt ja het oog van je man wil ook wat.
Leuke oorbelletjes aan doen het gaat om de kleine dingetjes.
Soms kijk ik wel eens naar die marokkaanse programma's en dan denk ik hoe doen die vrouwen het toch, ze zitten te poetsten maar hun haar zit perfect dat slobberjurk staat hun goed maar als ik het was zag ik er helemaal niet zo mooi uit. Maar dan zegt mijn man: "doe normaal gekkie het is tv joh" en dan denk ik bij mezelf oh dit is real live :hihi:
Soms denk ik vandaag ga ik me heel mooi aankleden en maak mezelf op en doe een geurtje op .. en dan loop ik naar de keuken en loop door het huis en zie wat er allemaal moet gebeuren dan denk ik weet je morgen nog een dag, vandaag maar een pyama :moe:
StylishWoman
28-07-2006, 23:31
misschien ligt het ook wel aan het feit dat ik me neit zo lekker in mijn vel voel :(
Weet je wat het is. Als je er goed uitziet, er lekker bijloopt, beetje aandacht aan jezelf besteed en eventueel een beetje sporten, ga je, je automatisch beter voelen van binnen. Als je dan lekkerder in je vel zit, straal je dat uit. Je ziet er dan automatisch beter uit, als je dan in de spiegel kijkt, dan denk je ook, hmm leuk! :D
Kortom, neem tijd voor jezelf, verwen jezelf en zoek afleiding!
Weet je wat het is. Als je er goed uitziet, er lekker bijloopt, beetje aandacht aan jezelf besteed en eventueel een beetje sporten, ga je, je automatisch beter voelen van binnen. Als je dan lekkerder in je vel zit, straal je dat uit. Je ziet er dan automatisch beter uit, als je dan in de spiegel kijkt, dan denk je ook, hmm leuk! :D Volgens mij zie jij er heel leuk uit :D
Je moet vooral jezelf blijven en alles wat je aan jezelf zou willen veranderen, dus elke verandering groot of klein, voor jezelf willen doen; dan komt de innerlijke en uiterlijke schoonheid vanzelf weer te boven.
Doenya25
28-07-2006, 23:35
geef je man je nog wel complimentjes... ja sorry maar ik heb dat zelf echt nodig dat hij me wel eens complimentje geeft, dat doet hij dan ook, echt zodra ik een complimentje krijg voel ik me echt de mooiste vrouw ter wereld...
:o
_Nour_al_Houda_
28-07-2006, 23:38
dank jullie wel voor de tips... oorbellen, een geurtje en bodylotion: allemaal dingen die ik in overvloed heb (vind het heerlijk om dit soort dingen te kopen) maar ik heb de afgelopen maanden er niks van gebruikt. wat sieraden betreft heb ik alles afgedaan, zelfs mijn trouwring :(
en ik werk hele dagen tot 19:00 uur, dus ik heb het gevoel dat als ik thuis kom en ik het de hele dag in pak heb gelopen dat ik het dan verdiend heb om thuis comfortabele kleding te dragen.. maar misschien is wat ik nu doe te comfortabel?
ik zit niet lekker in mijn vel omdat ik de laatste paar maanden erg zwaar ben geworden en een erg drukke periode achter de rug heb.
_Nour_al_Houda_
28-07-2006, 23:41
doenya, ja mijn man is een schat.. hij geeft me nog wel complimentjes maar eerlijk gezegd de laatste tijd dus niet meer zoveel. maar des de groter is het verschil met als ik nu bijvoorbeeld lichte make up zou dragen dan zou hij er meteen iets van zeggen :p
soms kijkt hij me aan als ik er zo lomp uitzie en dan wil hij wat liefs zeggen maar ik zeg dan kijk niet naar me omdat ik vind dat ik er neit uitzie :jammer:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.