Bekijk originele versie : hoe denken jullie over ontmaagd zijn voor het huwelijk.
hoe denken jullie overontmaagd zijn voor het huwelijk [
ik wil graag weten hoe jullie er over denken (jullie mening)of als je het zelf hebt meegemaakt.En of er veel gevolgen aan zit als je het toch voor het huwelijk doet. REAGEER aub.
DintelOx
15-06-2002, 17:50
Wah ja amila wah,
het is een uitgekauwd onderwerp maar toch altijd wel leuk om er iets over te lezen.
Ik vindt dat het niet kan, in iedergeval ik uit een jongens optiek, vindt dat de vrouw die ik ga trouwen maagd moet zijn.
Ik zal simpel zijn, ik kan het niet met ijzer sterke argumenten gaan onderbouwen, ik heb alleen gemerkt dat wanneer een meisje me aangeeft geen maagd meer is, mijn interesse in haar volledig verdwijnt.
Het is dus iets puur gevoelsmatig, wat ergens diep ingebakken is waardoor ik deze conclusie moet trekken.
Groetjes Moi
Atlasleeuw
15-06-2002, 17:52
aah nee he hoe vaak heb ik al zoiets gelezen hier op dit forum, ander onderwerp graag :( :(
igzeneej
15-06-2002, 18:40
En daar heeft onze 2 stepper 100% gelijk in !!!
Maar wat bedoel je eigenlijk met ontmaagd zijn ???
igzeneej
15-06-2002, 18:41
Lezen ze geen boekjes meer !!!
Die lezen ze juist wel !!!
igzeneej
15-06-2002, 18:43
Maar wie zal weten of daar de waarheid in staat ???
zinalady
15-06-2002, 18:47
heyyy
jah dit onderwerp is wel erg vaak ter sprake geweest en maar dat geeft niet!!! en ja mijn mening hierover heb ik al meerdere malen gegeven dus dat ga ik niet meer doen maar ik las dit zo en er viel mij meteen wat op...... Amilia vroeg wat je van ontmaagding vond en of je er zoja ervaring mee hebt enz enz, maar waar leidt het gesprek meteen naar???? alleen maar naar de lady's!!! jullie hebben het meteen weer alleen maar over een vrouw die wel of niet meer maagd is....maar jah het zijn niet alleen de vrouwen die maagd kunnen zijn dus waarom steeds alleen maar de vrouwen hier op aanspreken?!!!!!! :p dit viel me gewoon ff op en dat wou ik ff melden hihi!!!!
doeidoei
igzeneej
15-06-2002, 18:53
Origineel gepost door igzeneej
En daar heeft onze 2 stepper 100% gelijk in !!!
Maar wat bedoel je eigenlijk met ontmaagd zijn ???
Dat was dus ook mijn vraag !!! ...Ik weet niet eens wat jullie met ontmaagding bedoelen !!!
Het kan bij een jongen zijn en bij een meisjes !!! ..En het hoeft niet eens door geslachtsgemeenschap te komen !!!
Dus amillia meer duidelijkheid !!!
igzeneej
15-06-2002, 19:06
Geef je mening of ga weg zou ik zeggen !!!
Blablablabla.....here we go again....anyway.....toch ff reageren.
Dus naar mijn mening: Als een je echt helemaal in love bent, tja, dan "Wo cares", zelfs al heb je de hele wereld 3 keer in de ronte gen*****.
En als je mekaar niet uit kan staan....tja, zelfs al heb je je hele leven niet eens je bril opgezet om ook maar naar het andere geslacht te kijken...zelfs dan wordt 't helemaal niks...........
En dat is alles waar het volgens mij op neer komt....dus we kunnen wel weer met cultuur en geloof gaan smijten..maar als puntje bij paaltje komt dan komt het gewoon aan op LOOOOVVVEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Want liefde maakt blind en in het donker zag je dat maagdenvliesje toch al niet.... :D
igzeneej
15-06-2002, 19:33
Origineel gepost door arafat
iwa mijn mening was toch duidelijk of niet heee?
meisjes moeten gewoon dicht blijven, en als ze het niet willen
dan krijgen ze spijt van!!!! :zwaai:
"damn!!
heb jullie geen andere onderwerpen dan over homo'S en over maagdenvlies??????????
damn mensen!!!!
waar gaat dit heen?????"
Is dit een mening ???
igzeneej
15-06-2002, 19:35
Origineel gepost door Pebbles
Blablablabla.....here we go again....anyway.....toch ff reageren.
Dus naar mijn mening: Als een je echt helemaal in love bent, tja, dan "Wo cares", zelfs al heb je de hele wereld 3 keer in de ronte gen*****.
En als je mekaar niet uit kan staan....tja, zelfs al heb je je hele leven niet eens je bril opgezet om ook maar naar het andere geslacht te kijken...zelfs dan wordt 't helemaal niks...........
En dat is alles waar het volgens mij op neer komt....dus we kunnen wel weer met cultuur en geloof gaan smijten..maar als puntje bij paaltje komt dan komt het gewoon aan op LOOOOVVVEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Want liefde maakt blind en in het donker zag je dat maagdenvliesje toch al niet.... :D
Jah ik vindt dat je helemaal gelijk hebt !!!
...Nou bijna helemaal dan !!
Want de hele wereld rondnaaien dat gaat me iets te ver !!!
Maar ik begrijp het principe en daar ben ik het dan ook 100% mee eens !! :Iluvu:
igzeneej
15-06-2002, 19:38
Origineel gepost door arafat
iwa dat zegt alles jongenman!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :zwaai:
Een mening is anders maar ik zelf begreep hem jah !!!
Maar mag ik dan ook weten waar jou mening stond ??? (welke zin ?)
igzeneej
15-06-2002, 19:48
Het gaat niet alleen om mij vriend !!!
Spreek in het algemeen !!!
...Moehim deze topic gaat over iets anders !!!
Maar mag ik jou mening ook nog een keer in woorden bezien !!!
alvast bedankt !!!
igzeneej
15-06-2002, 19:56
Graag wat meer uitleg bij je voorbeeld !!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.