Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : route beschrijving naar marokko

Pagina's : [1] 2 3

beppie_truus
16-06-2003, 10:59

wie kan mij een route beschrijving geven naar marokko via madrid.

tuttebell2
16-06-2003, 11:15
beste beppie-truus vanuit madrid naar marokkoland als naar tanger wil via ocana naar cordoba vervolgens sevilla en dan kom je aan in algeciras bootje dan arriveer je in tanger andere route naar mellila is via madrid ocana, cordoba,granada vervolgens bootje in almeria kom je aan in mellila via grananda kan je route volgen naar malaga,algeciras bootje naar ceuta verscheidene wegen naar mocro land succes!!! :zwaai: :zwaai: :zwaai:

beppie_truus
16-06-2003, 11:24
Origineel gepost door tuttebell2 beste beppie-truus vanuit madrid naar marokkoland als naar tanger wil via ocana naar cordoba vervolgens sevilla en dan kom je aan in algeciras bootje dan arriveer je in tanger andere route naar mellila is via madrid ocana, cordoba,granada vervolgens bootje in almeria kom je aan in mellila via grananda kan je route volgen naar malaga,algeciras bootje naar ceuta verscheidene wegen naar mocro land succes!!! :zwaai: :zwaai: :zwaai: thanks maar ik ben eigenlijk op zoek naar een uitgebreidere route beschrijving. :zwaai: :zwaai:

mimi_tangaouia
16-06-2003, 11:26
rotterdam breda antwerpen brussel gent lille/kortrijk parijs bordeuax jaen st sebastian burgos madrid cordoba malaga algeciras

tuttebell2
16-06-2003, 11:28

BEPPIE KOOP GEWOON EEN ROUTEPLANNER KRIJG JE DE NUMMERTJE VAN DE SNELWEGEN ER OOK BIJ :zwaai: :zwaai:

beppie_truus
16-06-2003, 11:28
Origineel gepost door mimi_tangaouia rotterdam breda antwerpen brussel gent lille/kortrijk parijs bordeuax jaen st sebastian burgos madrid cordoba malaga algeciras thank you :blauwkus: bijna goed maar ik wil m nog uitgebreider dus met de nr's van de afslagen en zo.

beppie_truus
16-06-2003, 11:29
Origineel gepost door tuttebell2 BEPPIE KOOP GEWOON EEN ROUTEPLANNER KRIJG JE DE NUMMERTJE VAN DE SNELWEGEN ER OOK BIJ :zwaai: :zwaai: heb geen geld meer voor dat soort dingen :hihi:

mimi_tangaouia
16-06-2003, 11:33
Origineel gepost door beppie_truus thank you :blauwkus: bijna goed maar ik wil m nog uitgebreider dus met de nr's van de afslagen en zo. heb je nog een plekje in de auto?? zo ja neem mij mee en dan laat ik je de weg zien tot aan tanger want daar moet ik wezen :D

beppie_truus
16-06-2003, 11:34
Origineel gepost door mimi_tangaouia heb je nog een plekje in de auto?? zo ja neem mij mee en dan laat ik je de weg zien tot aan tanger want daar moet ik wezen :D laat ik nou toevallig nog een plekje vrij hebben in de auto :hihi: en 3 keer raden ik ga ook naar tanger :D :D dus pak maar in die koffers :hihi:

ZiLaaL
16-06-2003, 11:41
anwb.nl ;)

Krimoo
16-06-2003, 11:49
Origineel gepost door beppie_truus laat ik nou toevallig nog een plekje vrij hebben in de auto :hihi: en 3 keer raden ik ga ook naar tanger :D :D dus pak maar in die koffers :hihi: en ga je niet naar IKAAROU3EN....!!!

emsoem
16-06-2003, 11:52
belgie,frankrijk,luxemburg,spanje,marokko...:p =emsoem=

Kingofmaroc
16-06-2003, 12:15
Origineel gepost door mimi_tangaouia rotterdam breda antwerpen brussel gent lille/kortrijk parijs bordeuax jaen st sebastian burgos madrid cordoba malaga algeciras yep....zo gaan we ook ....is fast and furouis..:hihi:

MuzzyAA
16-06-2003, 12:23
ja 3la jullie gaan ook eerst riichting antwerpen en dan brussel??? voor wat?? boodschappen? wat je maakt zware detour

mimi_tangaouia
16-06-2003, 14:02

Origineel gepost door beppie_truus laat ik nou toevallig nog een plekje vrij hebben in de auto :hihi: en 3 keer raden ik ga ook naar tanger :D :D dus pak maar in die koffers :hihi: wahahahahaha kon dat maar nee ik ga deze zomer niet ik ga wel lekker nbaar barcelona als alles door gaat eind juli ik ga pas in oktober naar marokko insjallah

Pagina's : [1] 2 3