Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kheb het huwelijksaanzoek afgewezen.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

TwinkleEye_19
16-06-2003, 10:56

Een man zorgt nog altijd voor het brood op tafel... Vrouw voor beleg :ego: Komt een beetje werkloos aankloppen :kwaad: Soo...kben nog altijd even single als altijd :p

aminaatjuh
16-06-2003, 10:59
aaaaaaaaaaaaaa! vakantie komt eraan! en de huwelijks aanzoeken ook! dus wees niet teleurgesteld!

TwinkleEye_19
16-06-2003, 11:02
Origineel gepost door aminaatjuh aaaaaaaaaaaaaa! vakantie komt eraan! en de huwelijks aanzoeken ook! dus wees niet teleurgesteld! Verschrikkelijk....kvind het nu al erg genoeg.. Kheb al tegen iedereen in huis gezegd dat ze moeten zeggen dat ik nog shie elle lange studie te gaan heb :hihi: Ik vermoord m'n broertjes en zussies als ze zich verspreken en zeggen dat ik werk... M'n vader wordt al lastig genoeg gevallen hier....laat staan daar :(

aminaatjuh
16-06-2003, 11:07
dat is echt F#cked up of nie! ik heb iedereen wijs gemaakt dat met shie nederlander ben getrouwd! hihi!

minora
16-06-2003, 11:11

Wat die huwelijksaanzoeken in marokko betreft: Als ze komen of zijn ma spreekt jou aan.... zeg dan dat je best wel wilt trouwen, alleen dat je wel in marokko wilt blijven wonen. Helpt altijd :zwaai:

TwinkleEye_19
16-06-2003, 11:13
Origineel gepost door minora Wat die huwelijksaanzoeken in marokko betreft: Als ze komen of zijn ma spreekt jou aan.... zeg dan dat je best wel wilt trouwen, alleen dat je wel in marokko wilt blijven wonen. Helpt altijd :zwaai: :hihi: :hihi: Dat zei ik 2 jaar geleden tegen m'n pa...zeg dat ik in marokko blijf wonen.. Vrouw gaat waar de man woont, niet de man waar de vrouw woont :D

Chaimae
16-06-2003, 11:14
:hihi: :hihi: :hihi: :D

ISMAHAN22
nou ik heb net een ja woord gegeven ...........!!!!!! wa7ed lekkere amsterdammertje

xxxprinsesxxx
hahahaha dames... ik gebruik ze allemaal!!! Mijn vader zegt gewoon dat ik nog 15 jaar ben ofzo... dus die helpt altijd... mijn moeder en de rest van de familie ook... ik trouw wanneer ik dat wil :D ewa jah.. en wat Marokko betreft: ghier sbar oesafi!!! :zwaai:

xxxprinsesxxx
16-06-2003, 11:15
Origineel gepost door ISMAHAN22 nou ik heb net een ja woord gegeven ...........!!!!!! wa7ed lekkere amsterdammertje heeft hij een broer/broertje/neef/vriend die ook lekker is???? :D

Chaimae
16-06-2003, 11:15
Origineel gepost door SlaatNergens0p blijf maar lachen ..straks zal je de leeftijd passeren waar iedereen over jou gaat roddelen waarom zij nog niet getrouwd is :) ik zou maar zeggen zoek hem op die je afgewezen hebt ! anders zal je spijt van krijgen later ! Waarom zou ze met iemand trouwen alleen maar om haar imago. Dan ben je wel heel erg dom, is toch haar eigen keus, haar man komt wel. Elmekteb. :)

TwinkleEye_19
16-06-2003, 11:16
Origineel gepost door SlaatNergens0p blijf maar lachen ..straks zal je de leeftijd passeren waar iedereen over jou gaat roddelen waarom zij nog niet getrouwd is :) ik zou maar zeggen zoek hem op die je afgewezen hebt ! anders zal je spijt van krijgen later ! Genoeg op de wachtlijst :D :D :D

Chaimae
16-06-2003, 11:16
Origineel gepost door xxxprinsesxxx hahahaha dames... ik gebruik ze allemaal!!! Mijn vader zegt gewoon dat ik nog 15 jaar ben ofzo... dus die helpt altijd... mijn moeder en de rest van de familie ook... ik trouw wanneer ik dat wil :D ewa jah.. en wat Marokko betreft: ghier sbar oesafi!!! :zwaai: Mijn vader zei eens dat ik 13 was. :hihi: Ik was toen vijftein, in marokko kwamen ze natuurlijk. :D

ISMAHAN22
16-06-2003, 11:17
slaatnergens!!!! dat slaat zeker nergens op jongen een meid van nederland kan altijd al trouwen ik heb zelf ook zoveel jongens afgewezen en allemaal hier geboren en getogen en uiteindelijk ben ik nu bezet.......!!!! dus laat het meisje zelf weten of ze trouwt of niet that's her problem......!!!!!

TwinkleEye_19
16-06-2003, 11:18

Origineel gepost door Chaimae Waarom zou ze met iemand trouwen alleen maar om haar imago. Dan ben je wel heel erg dom, is toch haar eigen keus, haar man komt wel. Elmekteb. :) Wellahilla, dat vond ik al helemaal erg... Puur om het imago en de naam :( Laten ze eerst maar hun eigen haggie bouwen en kom dan pas aankloppen :kwaad:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8