Bekijk originele versie : Grote schoonmaak.
Deze site bestaat alleen maar nog maar uit ruzie en persoonlijke
vetes.
Goede discussies worden ondergesneeuwd door domme, persoonlijke wraakacties.
Ik wil iedereen oproepen om zn persoonlijke ongenoegen met een bepaalde persoon ergens anders te gaan uitvechten.
Ik wil ook het beheer oproepen om deze domme ruzies te verwijderen.
Wat hebben die topics met Marokkaanse jongeren en actualiteiten te maken?.
Origineel gepost door jacko
vetes.
Ik wil iedereen oproepen om zn persoonlijke ongenoegen met een bepaalde persoon ergens anders te gaan uitvechten.
Wat hebben die topics met Marokkaanse jongeren en actualiteiten te maken? '
eindelijk iemand die het snapt ;)
Beheer houdt een zomerslaap..
Origineel gepost door jacko
vetes.
Wat hebben die topics met Marokkaanse jongeren en actualiteiten te maken?
Voor de moderators zal dat overuren betekenen..maar het is het waard.
Een :goedzo: oproep.
Origineel gepost door Saima
DE GROTE SCHOONBMAAK ZOU ZIJN ALS ALLE KAASKOPPEN GEBAND ZOUDEN WORDEN.
MIJN MOTTO IS DOOD AAN DE KAASKOPPEN.
(Eerlijk is eerlijk, de lieve kaaskopjes daargelaten die zaken bezien vanuit een breder perspectief, daar heb je hier op deze forum helaas maar twee van)
DE REST KAN VOOR MIJN PART OP EEN KANON VASTGEBONDEN WORDEN EN AFGESCHIOTEN WORDEN TEGEN DE KLAAGMUUR. ZIEN ZE HET BELOOFDE LAND WAAR ZE PRAT OP GAAN VAN DE ANDERE KANT, VUILE ZEMMELS 3LIK TFOE
Sorry Saima..ik dacht dat de opener van deze topic DIT geschild bedoeld dat niet meer mag.
Laat iedereen in zijn waarde..verdraag je iemand niet..reageer gewoon niet..dit is de beste weg.
Dit forum is van niemand..het is van iedereen.
ALS HET JE NIET BEVALT!!!!! DOEI :zwaai: :zwaai: :zwaai: :D
hhtWillem
17-06-2003, 23:56
Origineel gepost door Nibazat
Voor zover ik weet Jacko heb ik nooit verklaard zita te zijn!
Je opende deze topic gisteren (maandag) om 10.12 uur.
Zita was voor het laatst on-line op zondag middag. Sindsdien is er nooit meer gescholden tussen Vikker en een Zita, ook niet tussen mij en Vikker.
Ik ben van mening dat de sfeer werkelijk verziekt werd zoals je stelt.... Wel vind ik het noodzakelijk geweest dat Zita Vikker heeft aangepakt. Kijk eens hoe lekker rustig het nu weer is!
Vikker heeft zondag al verklaard Zita voortaan te negeren. Waarom geef je het conflict een staartje door middel van je topic?
Het was al over in tegenstelling tot wat je stelt!!!!
Nibazat.
toch vreemd..... Zita was zondag 15 juni voor het laatst hier en jij hebt je, volgens jou avatar , op 15 juni hier aangemeld.
Je bent opvallend goed op de hoogte van de vete tussen Zita en Pista.
Om dat allemaal te weten ben je minstens un week aant inlezen.
:confused:
hhtWillem
18-06-2003, 00:21
Wat is je punt willem, ik kom hier al een paar jaar.
wat mijn punt is?
kijk in je eigen profiel....
daar staat de datum van aanmelding ; 15-06-2003 !
de datum dat Zita hier verdween ! (als Zita)
enne ... je komt hier al un paar jaar??
un paar dagen bedoel je !
Maakt mij verder niet uit....maar ut valt op
saida_marokko
18-06-2003, 08:31
Who cares damzz waar mensen zich allemaal druk om maken. Het is toch voorbij ... of niet soms? Wat word er dan moeilijk gedaan wie zita is en wie nibazat is en weet ik het wat nog meer
:( .
IK zal jullie bezorgdheid maar even weg halen:
Zita heeft tentames en is daar druk mee bezig. HIj is dus aan het leren. En af en toe neemt ie en kijkje op het NET;)
Nou dag dag:)
hhtWillem
18-06-2003, 09:56
Origineel gepost door saida_marokko
Who cares damzz waar mensen zich allemaal druk om maken. Het is toch voorbij ... of niet soms? Wat word er dan moeilijk gedaan wie zita is en wie nibazat is en weet ik het wat nog meer
:( .
IK zal jullie bezorgdheid maar even weg halen:
Zita heeft tentames en is daar druk mee bezig. HIj is dus aan het leren. En af en toe neemt ie en kijkje op het NET;)
Nou dag dag:)
het maakt mij ook niet zoveel uit Saida ik had de laatste week geen problemen meer met Zita, maar het is wel fijn te weten wie wat zegt en wie wie is, toch?
De verheerlijking en bijna verafgoding van Zita door Nibazat zette al vraagtekens bij mij en anderen.
Volgens Nibazat is er geen betere, mooiere, slimmere en ass kickendere als Zita! Halleluja !!
En hij weet zo stellig wat Zita allemaal wilde, bedoelde en schreef... dat kan geen meer toeval zijn.
Kijk als voorbeeld eens in de topic " hoe zijn marokkanen nou echt?" van Danielle2.
Maar..let op... binnenkort komt Zita weer terug om dit wat ik nu hier schrijf, stellig te ontkennen en te zeggen dat Nibazat echt hij niet was.
Voor het overige ben ik het met je eens hoor Saida, dat gedoe is gelukkig voorbij ;)
:cool:
saida_marokko
18-06-2003, 17:45
Origineel gepost door hhtWillem
het maakt mij ook niet zoveel uit Saida ik had de laatste week geen problemen meer met Zita, maar het is wel fijn te weten wie wat zegt en wie wie is, toch?
De verheerlijking en bijna verafgoding van Zita door Nibazat zette al vraagtekens bij mij en anderen.
Volgens Nibazat is er geen betere, mooiere, slimmere en ass kickendere als Zita! Halleluja !!
En hij weet zo stellig wat Zita allemaal wilde, bedoelde en schreef... dat kan geen meer toeval zijn.
Kijk als voorbeeld eens in de topic " hoe zijn marokkanen nou echt?" van Danielle2.
Maar..let op... binnenkort komt Zita weer terug om dit wat ik nu hier schrijf, stellig te ontkennen en te zeggen dat Nibazat echt hij niet was.
Voor het overige ben ik het met je eens hoor Saida, dat gedoe is gelukkig voorbij ;)
mischien moet je er maar over heen kijken dan. En hou t maar op dat nibazat een nieuwe lid is, dat is t beste !! Of het nou zo is of niet:) ;)
L@terz
hhtWillem
18-06-2003, 19:30
What's it to you?
Suck up.... Why waste so much talent performing your smart-ass act over here if you can be sucking a man's pecker; given that this is your speciality.
Stick to your job! Let us all be blown by the trained professional that you are. No wait.. In closer depth.. It might be rather healthier to stick your dick in the oven then in Willem's diseased mouth.
Get off my case!
eerst een identiteitsprobleem, nu ook al een taalprobleem??
Is het nederlands je ontschoten of zo?
:confused:
hhtWillem
18-06-2003, 19:31
Origineel gepost door saida_marokko
mischien moet je er maar over heen kijken dan. En hou t maar op dat nibazat een nieuwe lid is, dat is t beste !! Of het nou zo is of niet:) ;)
L@terz
oke, wat jij wil saida.
hhtWillem
18-06-2003, 19:39
Je hebt gelijk.... Voortaan geen Engels meer... Het slaat nergens op.
Weet je Willem... Nederlands is mijn moedertaal niet, ik spreek het verder nooit buiten dit forum om..... Op het moment heb ik meer met Engels te maken.... Misschien een kleine verklaring ???
Nibazat.
geen probleem, ik kon het wel lezen maar vond het wat vreemd.
Thanks voor de verklaring.
BeautifulLady
18-06-2003, 23:53
Origineel gepost door Yahya
Het beheer moet iets doen aan het telkens off-topicen.
Keer op keer wordt er afgedwaald van het onderwerp.
Als ik op een topic klik, dan wil ik reacties lezen die ermee te maken hebben, geen persoonlijke vetes, en geen zaken die niets maar dan ook echt niets met het onderwerp te maken hebben.
Nederlanders en andere bevolkingsgroepen dan Marokkanen mogen hier van mij part ook aanwezig zijn, andersdenkenden maken het juist leuker.
Een heftige serieuze discussie is toch geweldig, en als het niet in persoonlijke vetes uitloopt dan is alles goed, en leer je iets van elkaar.
Mensen die niet naar je argumenten luisteren en alleen willen zeggen dat de Islam slecht is, zijn niet welkom.
:goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.