Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Gezakt!!!

Pagina's : [1] 2

Maram
28-07-2006, 14:02

Ik voel me zo verrot:( Ik ben net gezakt voor mijn rijexamen. Ik was zo ontzettend zenuwachtig.....Ik heb nu zo'n hoofdpijn en heb helemaal nergens zin in, ik wil de rest van deze dag het liefst overslaan ofzo :maf:

gandora
28-07-2006, 14:05
Ik voel me zo verrot:( Ik ben net gezakt voor mijn rijexamen. Ik was zo ontzettend zenuwachtig.....Ik heb nu zo'n hoofdpijn en heb helemaal nergens zin in, ik wil de rest van deze dag het liefst overslaan ofzo :maf: balen is dat he ,maar volgende keer beter he :goedzo:

Opgefokt
28-07-2006, 14:06
Face the facts. Je bent gezakt, niks aan te doen. Maar om nou de hele dag zielig te gaan doen?

Aardbeitje
28-07-2006, 14:06
Niet te veel stressen...Is niet gezond voor dat babietje in je buik...;) Volgende keer beter inshallah...:goedzo:

oem_mujahid2
28-07-2006, 14:07

Qadr allahoe wa masha fa3al, niks aan te doen meid, volgende keer beter inshallah, ben zelf al 5 keer gezakt :moe: Maar ja je slaagt waneer allah het wil.

Maram
28-07-2006, 14:09
balen is dat he ,maar volgende keer beter he :goedzo: insha Allah :)

Maram
28-07-2006, 14:10
Face the facts. Je bent gezakt, niks aan te doen. Maar om nou de hele dag zielig te gaan doen? Jij hebt helemaaal gelijk! Maar ik moet nu eerst ff weer tot mezelf komen, want ik had het totaal niet verwacht.....(voor ik begon te rijden dan he :moe: )

UmmNaasiruddeen
28-07-2006, 14:10
insha Allah :) ahh das vervelend, omw at ben je gezakt als ik vragen mag?

hounaidatje
28-07-2006, 14:11
wel vervelend maar niks aan te doen de wereld vergaat niet het leven gaat gewoon door, met al zijn positieve dingen erin.... je weet nooit waar het goede inzit, en doe beroep op je overtuiging dat Allah altijd het beste met ons voor heeft:)

Maram
28-07-2006, 14:13
Niet te veel stressen...Is niet gezond voor dat babietje in je buik...;) Volgende keer beter inshallah...:goedzo: Dat babietje veroorzaakt ook die extra emoties. Normaal ben ik niet zo gauw zo verdrietig of boos te krijgen, maar de laatste tijd is het al bij het minste of geringste al :traan1: Maar in inderdaad volgende keer beter insha Allah

Maram
28-07-2006, 14:14
Qadr allahoe wa masha fa3al, niks aan te doen meid, volgende keer beter inshallah, ben zelf al 5 keer gezakt :moe: Maar ja je slaagt waneer allah het wil. Het is qadr Allah ja. Maar het gevoel blijft.....Insha Allah zul je het gauw halen meid. Moge Allah swt je bijstaan :kus:

rahmatullah
28-07-2006, 14:15
wel vervelend maar niks aan te doen de wereld vergaat niet het leven gaat gewoon door, met al zijn positieve dingen erin.... je weet nooit waar het goede inzit, en doe beroep op je overtuiging dat Allah altijd het beste met ons voor heeft:) Salaam o3alekom, Idd. Er is een reden voor dat je gezakt bent. Mijn nicht stond voor het stoplicht (t was rood) en kreg de opdracht om te links af te slaan. deed ze dat terwijl het rood was :lol: God geeft en neemt:goedzo:

Maram
28-07-2006, 14:19
ahh das vervelend, omw at ben je gezakt als ik vragen mag? Ik wist echt niet meer wat ik deed op een gegeven moment. Ik was het gewoon helemaal kwijt. Ik heb van rijstrook lopen wisselen in een bocht, Motor sloeg 2 keer af omdat ik m in een te hoge versnelling had. Op de snelweg kwam ik bij het uitvoegen te dicht op m'n voorligger. Mohiem alles ging fout! Het komt ook door de zenuwen, want ik kan echt wel rijden..maar ja Gayr insha Allah

UmmNaasiruddeen
28-07-2006, 14:20
Ik wist echt niet meer wat ik deed op een gegeven moment. Ik was het gewoon helemaal kwijt. Ik heb van rijstrook lopen wisselen in een bocht, Motor sloeg 2 keer af omdat ik m in een te hoge versnelling had. Op de snelweg kwam ik bij het uitvoegen te dicht op m'n voorligger. Mohiem alles ging fout! Het komt ook door de zenuwen, want ik kan echt wel rijden..maar ja Gayr insha Allah Wat vervelend..ik moet maandag afrijden en als ik eraan denk word ik al zenuwachtig maar gair inchallah.

Maram
28-07-2006, 14:21

wel vervelend maar niks aan te doen de wereld vergaat niet het leven gaat gewoon door, met al zijn positieve dingen erin.... je weet nooit waar het goede inzit, en doe beroep op je overtuiging dat Allah altijd het beste met ons voor heeft:) Ja dat is zo meid

Pagina's : [1] 2