Bekijk originele versie : Vikker let op
saida_marokko
16-06-2003, 00:47
eerlijk ik reageer niet meer op jou.. maar je moet heel goed uitkijken heeeeeeel goed uitkijken met wat je zegt vikker... h eeeeeeeeeeeeeeel goed en dan bedoel ik echt goed;) :) en jij gaat zien:)
saida_marokko
16-06-2003, 09:58
pff ik word echt moet van jullie. wie heeft het over kapot? Wie zegt dat ik hem pijn ga doen? Heb je mij dat horen zeggen? IK weet wat ik van plan ben:) en dat is niet jullie zaak;) dus bemoei je er niet mee en kom niet de wijsneus uithangen.
defender soort zoekt soort zou ik zeggen.. of niet;) nou jochie ga je soort zoeken en zorg er voor dat je prettig voelt daartussen. O jah:) ik word uitgelache?? ik weet wie het zijn:) dus sorry doet me niks:D wahhaahhahahahahahah
by the way waarom voel je aangesproken heb ik jou mond gesnoert?
Deze topic was voor vikker bedoeld dus als je wat nuttigs te melden hebt dan alleen maar dat eeuwige gezeik van jou dan doe je dat maar ergens anders;)
l@terz:)
hhtWillem
16-06-2003, 12:19
Origineel gepost door vikker
Ja...zelfs oudere mensen kunnen zich nog dwaas gedragen....dat behoort niet tot de privileges van de jeugd. Al voel ik me dan nog jeugdig..misschien daardoor. :D
:D
abdoel6666
16-06-2003, 12:47
Origineel gepost door Neb
Was jij niet dat meisje die op marokko.nl liefde en relatie neerzette dat ze zo gek was op een jongens pipi. En dat je met een jongen liep met een linnen broek en dat je aan hem vroeg mag ik je pipi zien en aanraken, en dat je de bosjes inging en dat ook werkelijk gedaan hebt. Ben jij dat meisje ? Misschien kun jij eens een website gaan zoeken in de richting van www.ikbeneenmoslimadieopmannelijkegeslachtsdelenge 1lt.nl.
ja he ?
Was jij niet dat heroine h.oertje die zich laat nemen voor een euro? Volgens mij heb ik ook ergens gelezen dat je sexueel misbruikt bent door je vader op 4 jarige leeftijd.....
abdoel6666
16-06-2003, 12:48
Origineel gepost door Defender
I know....het verbaasde me al langer dat je er zoveel energie in stak...vond het zonde van je tijd, en je postings begonnen er onder te lijden.
Maar je bent weer terug zie ik aan je laatste bijdragen. Dat zal nu net NIET de bedoeling van ze zijn geweest... :D
Maar goed, genoeg over dat tuig, ik hou je maar van je werk ;)
De zionistische kindermoordenaar heeft ook weer iets te melden......ga je moer lekker pesten jongentje......
Ehm, zijn dit die discussies op niveau waarover werd gesproken?
Because if it is.. Pfff... :(
BeautifulLady
16-06-2003, 20:36
Menssuh, menssuh waar gaat dit toch helemaal heen??:jammer:
saida_marokko
16-06-2003, 21:45
Origineel gepost door jacko
Jij moet geband worden.
Na jou graag;). In dit geval dames na de heren...:)
Was jij niet dat meisje die op marokko.nl liefde en relatie neerzette dat ze zo gek was op een jongens pipi. En dat je met een jongen liep met een linnen broek en dat je aan hem vroeg mag ik je pipi zien en aanraken, en dat je de bosjes inging en dat ook werkelijk gedaan hebt. Ben jij dat meisje ? Misschien kun jij eens een website gaan zoeken in de richting van www.ikbeneenmoslimadieopmannelijkeg...sdelenge1lt. nl.
Nee sorry.. ik kan me wel wat voorstellen dat jij je zusje verwart met Samia. Jah haar naam is tenslotte fadma het lijkt zoveel op elkaar he:) NOu meid ik moet je teleurstellen nee zij is dat meisje niet. ik kan natuurlijk wel begrijpen dat je je nogal gefrustreerd voelt nadat je misbruikt was door je vader op 4 jarig leeftijd. En later ook nog eens van balkon gevallen bent, jah dan zit het boven ergens niet meer goed he:). En dan hebben we het nog niet over alle andere mislukte levenspogingen van jou. Meid er stond VIKKER niet H.OERTJE dus waarom voel je je toch aangesproken? Jou bijdrage aan deze topic is voor mij 0 dus zou je aub willen opsodemieteren:) of wil je ook de volle laag van voor en van achtere? :) ik vraag je vriendelijk je afgetrapte waffel te houden. En je niet meer te bemoeien met een anders zaak; vooral niet als je het slecht bedoeld!! Dus gurll take your change leave this topic before i :auw: ya *****...
l@terz
saida_marokko
17-06-2003, 17:55
Origineel gepost door Defender
Wat doe je hier nu weer, troel, waarom ben je niet met je cluppie in je ondergrondse riool? Je zou hier niet meer reageren. Kunnen we je nu nooit vertrouwen?
1. Koop een bril.. ga terug naar
2. groep 3 leer daar maar weer eens boom roos en vis.
3. Ga dan naar groep 6 leer daar begrijpend lezen.
4. leg je NT2 examen af...
stap 5 word dan: kom dan terug lees mijn berichten:) lees de naam de er op staat... KOm dan deze onzin uitkramen:) achterlijke gladiool:) NOU defendertje je hebt het weer bewezen hoe lomp je kan zijn. Je hebt zo net weer bewezen dat je niks anders bent dan een eikel die zo snel mogelijk dingen wilt schreeuwen door het forum:) nou JOCHIE volg me raad;) en rot op:)
saida_marokko
17-06-2003, 17:56
o ja... ik weet niet wat je zita er elke keer weer bij haalt en hem naar beneden probeert te halen want dat zal je toch niet lukken wan toevallig staat hij op een hogere niveau dan jij ooit in je hele leven zal komen te staan. ga een graf graven en daar alvast in liggen.. is veel beter voor je kom je veel verder;) nou da da
saida_marokko
17-06-2003, 19:54
koh zita is bij mij:) wahahha nee ik zal even vragen of hij contact op wilt nemen met jou oke? :)
En je mist mij niet eens ;)
Alles goed verder?
saida_marokko
17-06-2003, 20:34
oke dan moooi zo:) maar eeh koh met mij gaat ook alles goed;) hoor. Kon ik me maar vervelen ik zit midden in me tentamen week.
saida_marokko
17-06-2003, 22:49
Origineel gepost door Koh
oei oei,dan moet je veel leren zeg! maar ik ben wel jaloers want jij hebt dadelijk een mooi diploma en ik heb alleen maar mavo,snik snik. oh had ik maar beter mijn best gedaan op school! maar in september begin ik weer!! Succes met je tentamens!
Ja ben al bezig met leren en zo maar eeh jah volgens jaar jij ook je best doen he;) :D
saida_marokko
17-06-2003, 22:51
Origineel gepost door musliminagirl
en saida-marokko zet hem op, laat je niet gek maken
Ik ben al gek kan niet gekker ( grapje) :D ahah maar thx meid;) :D :zwaai:
chimenne
18-06-2003, 20:04
het gaat hier er wel heftig aan toe , mag ik misschien vragen waar de ruzie over gaat???
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.