Bekijk originele versie : verkrachtingen
lala_zitouna
15-06-2003, 23:27
Er zijn ontzettend veel meisjes op de wereld dat verkracht word.
en niet is niet bij veel mensen bekend.
er zijn ook zo veel marokkaanse meisjes dat verkracht worden en durft er niet voor uit te komen omdat er heel veel mensen zijn die haar dan voor leugenaar gaan uitmaken, of dat het haar schuld is of dat ze het met een vriend ofzo gedaan heeft en dus met zo een bullshit verhaal aankomt.
mijn vraag aan jullie is, zouden jullie het geloven zo nee waarom niet???
mocro_souhaila
15-06-2003, 23:29
ik zou het wel geloven....zoiets moet je niet onderschatten het is ernstig....ik zou er geloven als ik weet dat zij niet zo iemand is die liegt...en als ik haar niet ken...zou ik er niets over zeggen....gewoon medelijden tonen....
RiFFia_GirLie
15-06-2003, 23:31
Ja ik zou haar dan geloven! en ook proberen te helpen enzo!
en ook het zelfde denken als mocro_souhaila
maar maak jij dan zo'n situatie mee?
lala_zitouna
15-06-2003, 23:33
ik heb het meegemaakt ja, en durf het nooit tegen iemand te zeggen doordat ik wel eens hoor. ja heb het verteld aan die en die en ze geloofde mij niet. of ze zeggen dat het mij schuld is.
en had mijn verhaal hier ook neergezet, mensen die mij niet eens kennen zeiden dan ik geloof je niet. je hebt het gewoon gedaan en nu doe je alsof je verkracht bent.
begrijp je ;)
RiFFia_GirLie
15-06-2003, 23:38
ja ik begrijp je
maar wat erg allemaal :(
vertellen die meiden zoiets ook aan hun moeders??
lala_zitouna
15-06-2003, 23:40
Origineel gepost door RiFFia_GirLie
ja ik begrijp je
maar wat erg allemaal :(
vertellen die meiden zoiets ook aan hun moeders??
sommige hebben dat wel verteld sommige niet.
omdat er vaak voorkwam dat moeders zeiden dat ze er niet over moesten praten om roddels te voorkomen en dat vind ik zo dom. en sommige werden niet geloofd.
dat komt omdat al deze verkrachtingen door ooms, vaders of neven werd veroorzaakt. dat zijn voor hun vertrouwelijke mensen die dat zehma nooit zouden doen.
LQwaad4life
15-06-2003, 23:41
Origineel gepost door lala_zitouna
er zijn ook zo veel marokkaanse meisjes dat verkracht worden en durft er niet voor uit te komen omdat er heel veel mensen zijn die haar dan voor leugenaar gaan uitmaken, of dat het haar schuld is of dat ze het met een vriend ofzo gedaan heeft en dus met zo een bullshit verhaal aankomt.
je hoort haar op haar word te geloven.
zij is al slachtoffer geweest van verkrachting en dan moet zij weer voor slachtoffer gaan spelen omdat je dom en koppig bent.
lala_zitouna
15-06-2003, 23:45
Origineel gepost door LQwaad4life
je hoort haar op haar word te geloven.
zij is al slachtoffer geweest van verkrachting en dan moet zij weer voor slachtoffer gaan spelen omdat je dom en koppig bent.
;) precies :zwaai:
C_warrior
16-06-2003, 00:00
Ik zou der geloven. En ik zou der proberen te helpen. Ze zijn niet de schuldige maar de slachtoffers
Het liefste pak ik diegene die het heeft gedaan en breek zijn kop in 2...
Miss_Glitter
16-06-2003, 00:09
Origineel gepost door chabab
Ik zou der geloven. En ik zou der proberen te helpen. Ze zijn niet de schuldige maar de slachtoffers
Het liefste pak ik diegene die het heeft gedaan en breek zijn kop in 2...
ja oualah....zulke dingen zijn echt erg...helemaal als h et door een bekende gebeurd....allah ie 7fed man :(
en ja....de dader mag dan echt branden in hel :kwaad:
lala_zitouna
16-06-2003, 00:13
;) moge allah swa jullie belonen voor jullie goedheid insha'allah dacht iedereen maar zoals jullie :verdriet:
Miss_Glitter
16-06-2003, 00:21
Origineel gepost door chabab
Maar ik heb grote respect voor een dame die sterk is en goed door kan met haar leven...
allah zou haar nooit straffen, maar vervolgens mij wordt zo'n persoon beloond.
jah mijn god...die pijn en vernedering die je dan met je meedraagt...echt erg man...k wens het niemand toe...zelfs me ergste vijand niet....:jammer:
k begrijp zulke zieke gasten echt niet hoor..... :kwaad:
mensen worden als maar zieker en gekker...
maar ja..zeker respect voor de dames die sterk blijven en geen gekke dingen gaan doen...en toch vertrouwen in allah houden :goedzo:
lala_zitouna
16-06-2003, 00:24
Origineel gepost door Miss_Glitter
jah mijn god...die pijn en vernedering die je dan met je meedraagt...echt erg man...k wens het niemand toe...zelfs me ergste vijand niet....:jammer:
k begrijp zulke zieke gasten echt niet hoor..... :kwaad:
mensen worden als maar zieker en gekker...
maar ja..zeker respect voor de dames die sterk blijven en geen gekke dingen gaan doen...en toch vertrouwen in allah houden :goedzo:
dat is juist het enige vertrouwen wat ik nog heb is in allah swa
maar wat mensen nooit willen geloven is dat de meeste verkrachtingen veroorzaakt word door bekende. iedereen is altijd bang voor zijn kind dat als zij laat buiten is of alleen buiten dat er een of ander gek buiten haar zal aanvallen en verkrachten. het gebeurd vaker binnenshuis dan buitenshuis :(
Miss_Glitter
16-06-2003, 00:52
dat is juist het enige vertrouwen wat ik nog heb is in allah swa
maar wat mensen nooit willen geloven is dat de meeste verkrachtingen veroorzaakt word door bekende. iedereen is altijd bang voor zijn kind dat als zij laat buiten is of alleen buiten dat er een of ander gek buiten haar zal aanvallen en verkrachten. het gebeurd vaker binnenshuis dan buitenshuis :(
:huil:
is het jou overkomen :eek:
Classy.Lady
16-06-2003, 01:02
Helemaal met Sista Lala_Zitouna eens...
Respect Meid..:goedzo:
Zelf heb ik ook een goede vriendin die verkracht is...Door wie zou je je niet kunnen voorstellen...:jammer:
Ook zij is door vele voor leugenares uitgemaakt en haar werd alles haar verweten..
Maar al7amdoelialh..Allah is groot..De waarheid is nu naar voren gekomen en zo zie je maar weer...
Zelf lijkt het me ook zeer verstandig om niet al te gemakkelijk met zulke dingen naar buiten te treden ook...Wa Allahoe3allam..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.