Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hand vragen

Pagina's : [1] 2

praatjes
15-06-2003, 22:42

Ik zat 2 jaar geleden in het vliegtuig naar marokko, er was dus een man die naast me zat in het vliegtuig en die vond daar voorin een meisje heel erg mooi, ze was alleen met haar moeder. Die man vertrouwde niemand en ging maar meteen om haar hand vragen bij die moeder. Hij heeft het ook in het openbaar gegooid. Iedereen in het vliegtuig ging zich er mee bemoeien. Ewa die moeder zei tegen hem jij mag mijn dochter hebben als jij 20 duizend gulden neer kan tellen. Hij vraagt haar waarom zoveel?? Zei antwoord van: luister, mijn dochter doet aan mode daarom. :D Al die passagiers gingen schreeuwen tegen die moeder, ze hebben haar bijna ter plekke bestenigt. :) Ik zat daar, ik was echt bang :)

Miss_mandalinna
15-06-2003, 22:45
Ahhhhhhhh my poor guyyyyyyy U should have called me :D

Najib26
Origineel gepost door praatjes Negeer dronkenmanspraat Het is dat je het zelf zegt :D

Fruitje
Bizar!

SweetRose
15-06-2003, 22:47

Hoeveel euro is dat? :D

minous21
15-06-2003, 22:48
HMMM..vreemd....

praatjes
15-06-2003, 22:50
Origineel gepost door Miss_mandalinna Ahhhhhhhh my poor guyyyyyyy U should have called me :D Dag lieverdje, blij jou hier weer te zien :verliefd: Waar was jij nou al die tijd, waarom liet jij mijn hier wachten op jou, jij hebt mijn verdriet gedaan! Wil je me dat nooit meer aan doen? :D

Zin_Rabat
15-06-2003, 22:51
Origineel gepost door praatjes Ik zat 2 jaar geleden in het vliegtuig naar marokko, er was dus een man die naast me zat in het vliegtuig en die vond daar voorin een meisje heel erg mooi, ze was alleen met haar moeder. Die man vertrouwde niemand en ging maar meteen om haar hand vragen bij die moeder. Hij heeft het ook in het openbaar gegooid. Iedereen in het vliegtuig ging zich er mee bemoeien. Ewa die moeder zei tegen hem jij mag mijn dochter hebben als jij 20 duizend gulden neer kan tellen. Hij vraagt haar waarom zoveel?? Zei antwoord van: luister, mijn dochter doet aan mode daarom. :D Al die passagiers gingen schreeuwen tegen die moeder, ze hebben haar bijna ter plekke bestenigt. :) Ik zat daar, ik was echt bang :) hebben toen sie andere moeders niet geroepen mijn dochter krijg je voor de helft van de prijs??? ;) :D :hihi:

praatjes
15-06-2003, 22:51
Origineel gepost door zin 'n midar Hoeveel euro is dat? :D Ruim 8 duizend euro

Zin_Rabat
15-06-2003, 22:52
Origineel gepost door praatjes Ruim 8 duizend euro en hoeveel dirhams?? :D

praatjes
15-06-2003, 22:53
Origineel gepost door Zin_Rabat hebben toen sie andere moeders niet geroepen mijn dochter krijg je voor de helft van de prijs??? ;) :D :hihi: Ja zulke geluiden, hoorde ik ook tussendoor. :)

praatjes
15-06-2003, 22:55
Origineel gepost door Zin_Rabat en hoeveel dirhams?? :D Ruim 85 duizend dierhams oftewel 700 schapen

Shahinez
15-06-2003, 22:58
Origineel gepost door praatjes Ik zat 2 jaar geleden in het vliegtuig naar marokko, er was dus een man die naast me zat in het vliegtuig en die vond daar voorin een meisje heel erg mooi, ze was alleen met haar moeder. Die man vertrouwde niemand en ging maar meteen om haar hand vragen bij die moeder. Hij heeft het ook in het openbaar gegooid. Iedereen in het vliegtuig ging zich er mee bemoeien. Ewa die moeder zei tegen hem jij mag mijn dochter hebben als jij 20 duizend gulden neer kan tellen. Hij vraagt haar waarom zoveel?? Zei antwoord van: luister, mijn dochter doet aan mode daarom. :D Al die passagiers gingen schreeuwen tegen die moeder, ze hebben haar bijna ter plekke bestenigt. :) Ik zat daar, ik was echt bang :) Shoe shoe 3ala lekdoeebb mama vroeg geen 20 duizend gulden ze vroeg 30 duizend gulden ... tjah wat denkt die kerel wel ... zomaar mijn hand vragen HIHIHI

Jeblia_Tetouania
whahahahahahaha 3la fantasie a praatjes

praatjes

Origineel gepost door Najib26 Het is dat je het zelf zegt :D Ik drink niet hoor :)

Pagina's : [1] 2