Bekijk originele versie : Hoe bezorg ik mijn vriend een leuke verjaardag?
volgende maand is mijn vriend jarig. en ik weet echt niet wat ik samen met hem kan gaan doen. ik dacht aan six flegs. maar allerlei andere suggesties zijn van harte welkom. want het moet een onvergetelijke dag zijn, want een paar dagen daarna gaan we namelijk allebei naar marokko en dan zullen we elkaar een lange tijd niet zien.
en allerlei andere suggesties over kado`s zijn ook van harte welkom. ik wil allerlei verschillende dingen voor hem kopen, een goed boek, een mooi t-shirt, parfum, stropdas.
:) alvast bedankt voor jullie suggesties!! :)
miss_intisar
15-06-2002, 11:43
je kan een mooie gedicht voor hem schrijven :Iluvu: , en daarna kunnen jullie iets romantisch doen (picknicken in een mooie park ergens in brabant :) )
MissBlaBla
15-06-2002, 11:54
*Bungee Jumpen! Wow, dat is zeker de moeite waard als jullie beide een beetje tegen spanning kunnen.
*Bootje huren waarmee je lekker weg kunt varen de hele dag. Neem eten en drinken mee, en picknick lekker in jullie bootje.
*Pretpark zou ook wel leuk zijn, als jullie ervan houden.
*Paintbal spelen! Dit is hartstikke leuk! In een groot bos met allemaal struiken en bossen waar je kunt gluipen... Je moet elkaar afschieten met verfballen... Dit is het leukst om met een grote groep te doen. Maar met zijn tweetjes is het ook leuk. Alleen doen die verfballen wel AU! als ze je raken, en kun je behoorlijk vies worden van al het verf.
Nou, als je meer ideeën wilt, dan kan ik er nog wel een paar voor je bedenken. Ben zelf ook een actief mens die van alles wilt doen en uitprobeert...
Succes!
BlaBla
hey dames bedankt voor jullie reacties!! er zitten leuke dingen tussen!! hebben jullie misschien ook leuke tips voor leuke kado `s????
:) ALVAST BEDANKT!! :)
miss_intisar
15-06-2002, 12:22
je kan een mooie foto waar jullie beide op staan mooi inlijsten, en een lekker geurtje geven. :zwaai:
Miss_Banana
15-06-2002, 13:03
Wat dacht je van het volgende:
Je haalt bij de Xenos zo'n rieten koffertje van een paar euro's. In dat koffertje doe je dan allemaal dingetjes die hij leuk vindt. Een foto van jou in een mooie lijst, die hij kan meenemen naar Marokko, ofzo. Een lekker geurtje. 2 kaartjes voor de bios, een boekenbon, lekker geurtje. Ik noem maar wat dingen, want ik weet niet waar hij van houdt.
Veel succes, meis!
Greets,
Ba
het idee van dat koffertje had ik ook al in mijn gedachte, maar ik dacht eerder aan een mandje, en dan vul ik het met een lekker luchjte, een goed boek/cd, een mooit t-shirt. en zijn interesses liggen bij computers. dus mischien koop ik ook wel een kado in die richting!! MAAR JULLIE SIGGESTIES ZIJN NOG STEEDS VAN HARTE WELKOM!! ----------alvast bedankt-------
Hoi,
Mij tip: nooooooit foto aan elkaar geven. Want je weet nooit hoe het straks verder gaat lopen als het OVER en UIT is..
ook al hebben mijn vriend en ik trouwplannen, ik was zoiezo van plan om hem geen foto van mij aan hem te geven!!
JustAgirl
15-06-2002, 14:35
Salaam,
Is je vriend weer jarig, je had toch een soort gelijke topic hier over geopend een tijdje terug, of vergis ik me....:confused:
Origineel gepost door JustAgirl
Salaam,
Is je vriend weer jarig, je had toch een soort gelijke topic hier over geopend een tijdje terug, of vergis ik me....:confused:
het klopt een enige tijd geleden had ik hier ook een soort gelijke topic over geopend. maar toen was hij niet jarig. ik wou toen gewoon een kado voor hem kopen, omdat hij mij ook een mooi kado had gegeven op vanlentijnsdag.
JustAgirl
15-06-2002, 14:43
Origineel gepost door lalla zinna
het klopt een enige tijd geleden had ik hier ook een soort gelijke topic over geopend. maar toen was hij niet jarig. ik wou toen gewoon een kado voor hem kopen, omdat hij mij ook een mooi kado had gegeven op vanlentijnsdag.
Aha op die manier...nou succes er mee ;)
Rwaznatje
15-06-2002, 14:53
Koop voor hem een boxershort of een ander soort onderbroek en parfum zoals iedereen ze3ma!
En ga daarna wat lekkers eten!
na het eten vraag je hem ten huwelijk!
Dat is heel wat denk ik!
Origineel gepost door Rwaznatje
Koop voor hem een boxershort of een ander soort onderbroek en parfum zoals iedereen ze3ma!
En ga daarna wat lekkers eten!
na het eten vraag je hem ten huwelijk!
Dat is heel wat denk ik!
hij draagt geen boxershorts heeft hij me verteld, heel soms,
ik dach ook al aan parfum
en samen wat lekker eten is wel leuk ja,
huwelijk vragen? onze relatie heeft al een doe en dat is om samen insallah te trouwen en ons leven insallah met elkaar delen.
EEN VERBETERING VAN EEN FOUT:
doe=doel
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.