Bekijk originele versie : Waarom???
15/06 Egyptische springt in kanaal na geboorte dochter
Een Egyptische vrouw heeft zaterdag enkele uren nadat zij was bevallen van een dochter zelfmoord gepleegd. Volgens de politie was de vrouw bang voor de reactie van haar echtgenoot, die had gedreigd van haar te scheiden of haar te vermoorden als zij het leven zou schenken aan een meisje.
Drie uur na de bevalling sprong de 27-jarige vrouw zaterdag in een irrigatiekanaal en verdronk. Zij was de vierde echtgenote van de 38-jarige man, die uit zijn drie voorgaande huwelijken al zes dochters had. Hij was van alledrie de vrouwen gescheiden omdat zij hem geen zonen schonken.
BeautifulLady
15-06-2003, 21:10
Origineel gepost door Mohammed Justice
15/06 Egyptische springt in kanaal na geboorte dochter
Een Egyptische vrouw heeft zaterdag enkele uren nadat zij was bevallen van een dochter zelfmoord gepleegd. Volgens de politie was de vrouw bang voor de reactie van haar echtgenoot, die had gedreigd van haar te scheiden of haar te vermoorden als zij het leven zou schenken aan een meisje.
Drie uur na de bevalling sprong de 27-jarige vrouw zaterdag in een irrigatiekanaal en verdronk. Zij was de vierde echtgenote van de 38-jarige man, die uit zijn drie voorgaande huwelijken al zes dochters had. Hij was van alledrie de vrouwen gescheiden omdat zij hem geen zonen schonken.
:jammer:...wat vreselijk zeg:traan1:
SweetRose
15-06-2003, 21:11
Allahyfed :eek:
ajow...triestig joh...:jammer:
zo erg voor die vrouw
wat kan zij eraan doen...zij kiest toch niet het geslacht van haar baby :(
Wat is dit voor een leven..ik ben zeer kwaad.
Die man mogen ze niet ongestraft laten.
Hij speelt met de levens van de mensen, en drijft ze naar wanhoop..schande.
Origineel gepost door zin 'n midar
Allahyfed :eek:
ajow...triestig joh...:jammer:
zo erg voor die vrouw
wat kan zij eraan doen...zij kiest toch niet het geslacht van haar baby :(
Hij heeft al zijn vrouwen zwaar gekwetst en zwaar vernederd..alleen om het feit dat ze geen zonen baarden..deze man moet leren doormiddel van straf dat de vrouw hierover niet zelf kan beslissen.
Proficiat Zin..ik zie dat je moderator bent geworden..jij verdient het.. :goedzo:
(nu heb je zeker een excuus om voor de pc te zitten, als je pa moeilijk doet :D ) nogmaals proficiat.
Origineel gepost door Mr_LeQwaleb
gewoon dom om daarom in zo'n kanaal te jumpen. Je wordt niet gedwongen om zelfmoord te plegen... wat een onzin.
Mister..het is inderdaad dom om te jumpen in een kanaal..
Ik denk dat ze psychisch kapot is gemaakt..en jumpen de enige oplossing zag, om te ontsnappen aan de hel die haar leven was.
hoe achterlijk is een vrouw die omdat ze een dochter heeft gekregen maar een irrigatie kanaal in jumpt.
gewoon dom om daarom in zo'n kanaal te jumpen. Je wordt niet gedwongen om zelfmoord te plegen... wat een onzin.
Achterlijk is ook jou reactie. Deze vrouw is duidelijk in de wanhoop gedreven vanwege de domheid van deze "moslim" man die zij macht misbruikt en probeert Allah (swt) te spelen.
De vrouw heeft het enige gedaan wat haar is ingeprent door haar man en omgeving. De familie en haar man boven het leven en Allah(swt) te zetten.
hoe achterlijk is een vrouw die omdat ze een dochter heeft gekregen maar een irrigatie kanaal in jumpt. :rolleyes:
Hoe achterlijk ben jij?
Origineel gepost door Amazoeloe
Deze man is echt ACHTERLIJK.
Bij een bevruchting bepaald de MAN het geslacht en niet de vrouw. De vrouw produceert een eicel dat de helft draagt van haar genetisch materiaal.
Vrouw = XX
Eicel = X
De man produceert zaadcellen en elk zaadcel draagt de helft van zijn genetisch materiaal.
Man = XY
Zaadcel = X of Y als het een X is , is de baby XX = meisje en als het een Y is , is de baby XY = jongen.
Met andere woorden de man bepaalt het geslacht van de baby. Dat die man alleen dochters kreeg ligt geheel aan hem. Blijkbaar zijn de X-zaadcellen die de baby vrouwelijk maken sneller dan de Y-zaadcellen die de baby mannelijk maken. In het achterlijk brein van die man is de vrouw de 'schuldige' omdat zij de baby ter wereld brengt.
Dat soort mensen zijn echt achterlijk. Ik hoop van harte dat hij NOOIT een zoon krijgt en van frustratie zijn eigen penis eraf snijdt. Na3latollaho 3alaihim. Kelb.
AMAZOELOE
DE MAN DIE ZIJN VOLK LEERT VECHTEN
Ik moet toegeven dat ik dit zelf niet wist.. :o
Maar elke verstandelijk gezonde mens weet dat een vrouw of man geen knopje of schakelaar ergens op of in het lichaam heeft om een keuze te maken tussen meisje of jongen..
Blijkbaar geloofde die gefrustreerde dat het wel was.
BeautifulLady
15-06-2003, 22:48
is je moeder ook een kanaal in gejumpt? ?:D
Heey laat moeders hier buiten, zij hebben hier nix meetemaken.
:jammer: hoe laag kan je zinken.....
BeautifulLady
15-06-2003, 22:53
Bij een bevruchting bepaald de MAN het geslacht en niet de vrouw. De vrouw produceert een eicel dat de helft draagt van haar genetisch materiaal.
Vrouw = XX
Eicel = X
De man produceert zaadcellen en elk zaadcel draagt de helft van zijn genetisch materiaal.
Man = XY
Zaadcel = X of Y als het een X is , is de baby XX = meisje en als het een Y is , is de baby XY = jongen.
Met andere woorden de man bepaalt het geslacht van de baby. Dat die man alleen dochters kreeg ligt geheel aan hem. Blijkbaar zijn de X-zaadcellen die de baby vrouwelijk maken sneller dan de Y-zaadcellen die de baby mannelijk maken. In het achterlijk brein van die man is de vrouw de 'schuldige' omdat zij de baby ter wereld brengt.
Dat soort mensen zijn echt achterlijk. Ik hoop van harte dat hij NOOIT een zoon krijgt en van frustratie zijn eigen penis eraf snijdt. Na3latollaho 3alaihim. Kelb.
AMAZOELOE
Hij komt wel aan zijn straf...Insha'Allah, ookal is het niet hier op aarde..... Boontje komt heus wel aan zijn Loontje... :rolleyes:
hhtWillem
15-06-2003, 23:26
Vrouw = XX
Eicel = X
Man = XY
AMAZOELOE
goh... geen gescheld en geen kaaskop in dit stuk..en nog inhoud ook...
ik ben blij verrast !
bravo!
keep up the good work! :cool:
hhtWillem
15-06-2003, 23:27
Origineel gepost door BeautifulLady
Heey laat moeders hier buiten, zij hebben hier nix meetemaken.
:jammer: hoe laag kan je zinken.....
waar heb ik dat hier meer gelezen...uhhhh...ff door de topics bladeren.....kben ut ff kwijt........ :confused:
hhtWillem
15-06-2003, 23:39
Inhoud ? Ik kan mij niet herinneren dat ik dat al eens bij jou heb gezien. Al zou je het willen jouw Kaaskopbreintje is daar niet toe in staat. Al wat ik van jou zie is oppervlakkig gewauwel rechtstreeks uit de Kaaskopmedia. Nu kom mij hier complimenteren voor iets waarvan je niet eens beseft wat het betekent. Wel Kaaskop ik schijt op je complimenten.
AMAZOELOE
oww...je zag het als un compliment soepjurk?
Ik constateerde iets, maar ik zie al..je hebt het weer van internet geplukt....
en lezen was al niet je beste kant want je hebt je mening al klaar voor je gelezen hebt..
zo werkt dat bij jou....eerst schelden en dan lezen!
hhtWillem
15-06-2003, 23:55
Dit heb ik niet van het internet geplukt Kaaskop anders had ik er een link bijgeplakt. Niet iedere Marokkaan heeft jouw Kaaskop-IQ waar het deze zaken betreft.
Wat betreft dat compliment ik heb blijkbaar een andere interpretatie van de Kaaskoptaal als jij. Vele Kaaskoppen verwaarlozen hun eigen taal waardoor ze meer en meer van de Kaaskopmedia afhankelijk zijn om fatsoenlijke zinnen te formuleren.
Wat het schelden betreft ik heb eerst gelezen en dan gescholden.
Maar als je nog altijd overtuigd bent beschouw je jezelf blijkbaar als een gedachtenlezer via het internet. Zal wel een nieuwe gave zijn waarover ik nog nooit heb gehoord.
Wel onnozele Kaaskop hou het maar bij je kaas dat is het enige waar je verstand van hebt als je al van verstand kunt spreken.
AMAZOELOE
Ik ben mijn taal redelijk machtig, soepjurk.
Tis maar welke interpetatie je eraan wil geven.
en lezen he??..dat zei ik je al.
Maar hoogmoed viert hoogtij bij je...
als un ander je geen complimentjes geeft dan lees je gewoon alsof het zo is.
dream on.... ama / ZOELOE
:cool:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.