Bekijk originele versie : ik rook al bijna 3 jaar maar ik heb opeens iets raars!
marocgirl18
26-07-2006, 00:32
wie kan me helpen wie weet het ik rookte 3 jaar toen weer gestopt een paar maanden nu weer begonnen maar nu heb ik iets raars ik moet elke 1 min hoesten maar meen het echt elke minuut moet ik hoesten ik voel iets in me keel dat jeukt en moet daarna elke minuut hoesten ik heb dit nog mee gemaakt weet iemand misschien uit ervaring dat het door roken komt of misschien zo maar :kwaad:
Ik denk dat het door het roken komt, waarom ga je niet langs de dokter? en zonde van die 3 jaar.
Insania
solovely19
26-07-2006, 00:50
Kriebelhoest, gewoon tabletjes halen of hoestdrank. Wel speciaal die voor kriebelhoest.
stoppen met roken meid, is het allerbeste!
nassira83
26-07-2006, 08:04
ga ff langs de dokter
Het is zekers zonde dat een marokkaanse meid rookt..:jammer:
Ik zou zeggen ga langs de dokter of stop met het roken..(mijn broertje die rookt jammer genoeg ook en hij had er bijna een jaar last van want hij is nooit langs een dokter geweest:moe: )..
Meid of jongen het is voor allebei hartstikke zonde en ook nog belangrijker haram.
Ik snap niet waarom mensen de behoefte hebben om te gaan roken. Je maakt je lichaam kapot met die rotzooi!! En het allerbelangrijkste is dat het gewoon haram is. Allah yahdina!
SweetRose
26-07-2006, 09:17
Wat zegt je man daarvan? :confused:?
Het is zekers zonde dat een marokkaanse meid rookt..:jammer:
Ik zou zeggen ga langs de dokter of stop met het roken..(mijn broertje die rookt jammer genoeg ook en hij had er bijna een jaar last van want hij is nooit langs een dokter geweest:moe: )..
Het is niet alleen zonde als een Marokkaanse meid rookt. Dit kan iedereen, niet afhankelijk van afkomst, ernstige schade toebrengen.
Het is niet haram, maar makrouh, had het ergens gelezen.. :stoned: !
Maar dat doet er verder niet toe, tis gewoon slecht voor je gezondheid..
Ja dat zeggen de meeste maar wist je dat als je rookt je salaat en je vasten niet meetellen??
Want je vast en bid met een stinkende lucht uit je mond al poets je je tanden goed maar de lucht zit in je longen ..Allah o 3alem..Allah weet het beter..
Dat wist k idd niet maar goed.. Allah o a3lam.. Allah oordeelt, niet wy! ;)
sanae_mae
26-07-2006, 10:14
dat kan zijn dat je last hebt van astma of bronchitis, door het roken raken je slijmvliezen geirriteerd in je keel en longen waardoor je gaat hoesten , je slijmvliezen proberen zich te beschermen tegen de sigaretten,
het beste is stoppen je huisarts zal het zelf tegen je zeggen.
je rookt pas 3 jaar dus ik neem aan dat het makkelijk is om te stoppen het zit vooral tussen je oren,
zo creeer je alleen maar ziektes die je eerst niet had dus zoals astma en bronchitis, als mensen in mijn omgeving roken krijg ik precies hetzelfde
Grbashgrbash
26-07-2006, 10:20
Misschien zit er een brokje Hasj vast in je keel meid!!
jeblia021
26-07-2006, 10:20
Het is zekers zonde dat een marokkaanse islamitischemeid rookt..:jammer:
Die islamitische moet er nog tussen...ik weet niet om welke reden je bent gaan roken meid, maar er is geen enkele geldige reden om er aan te beginnen. Gewoon stoppen! Het is moeilijk, maar er zit niets anders op dan dat en tauba vragen....alah jsalh:)
Je voelt je toch aan gesproken omdat je zelf marokkaanse bent..
En ja het kan vooral bij vrouwen ernstige schade toebrengen daar heb je helamaal gelijk in mar toch zonde dat de meeste het gewoon doen zonder te beseffen dat je er ziektes van kunt krijgen..:jammer:
ik wist niet dat het bij vrouwen veel schadelijker kan zijn. Dit is nieuw voor me.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.