Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Nú: Gratis Philips Senseo koffiezetapparaat!

Maghrebiya
25-07-2006, 13:17

Nú: Gratis Philips Senseo koffiezetapparaat! Bij het direct online afsluiten van uitvaartverzekering krijgt u van ons een Senseo cadeau . [ik stoor me aan deze reclame op marokko.nl] M3a salama, Latifa

ffeiza
25-07-2006, 13:23
Ze mogen samen met de Sensoe de pot op:ego: Geniet vandaag van uw koffie want wie weet ben u er morgen niet meer :rolleyes:

Romainna
25-07-2006, 13:40
Ze mogen samen met de Sensoe de pot op:ego: Geniet vandaag van uw koffie want wie weet ben u er morgen niet meer :rolleyes: :hihi:

Maghrebiya
25-07-2006, 13:45
feizza.. echt he.. en alsof je dan denkt.. oh jah kga het bij hun afsluiten want krijg toch een stoer senseo apparaat :moe: Pfff.. echt slechte reclame...

ffeiza
25-07-2006, 13:49

K ben benieuwd wie er op de Pr/Marketing afdeling werkt en wie er op zo een idee komt.. Ik zou eerder gewoon korting geven 100 euro ofzo, dit is geen Wehkamp ofzo... je betaalt voor je grafkist en dan krijg je een sensoe damnd.. wat een strategie :maf:

Romainna
25-07-2006, 13:55
K ben benieuwd wie er op de Pr/Marketing afdeling werkt en wie er op zo een idee komt.. Ik zou eerder gewoon korting geven 100 euro ofzo, dit is geen Wehkamp ofzo... je betaalt voor je grafkist en dan krijg je een sensoe damnd.. wat een strategie :maf: Ewa ja er zijn mensen die zich doodroken en er zijn mensne die zich dood drinken door koffie.

Maghrebiya
25-07-2006, 13:59
:haha: romaina... hahaha in de hoop dat ze sneller doodgaan wella? hahahaha