Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wedesign(en)

Pagina's : [1] 2 3 4

Ayliah
15-06-2003, 17:59

Webdesign Wie kan dat? Wie heeft er (een beetje) verstand van HTML, photoshop, flash en dat soort dingen. Of weet je nog goeie foto programma aub plaast ze hier, of een site die hebt gemaakt..what ever iets wat te maken heeft met webdesign. Liefs, Ayliah ( ik weet dit heeft niets te maken met 'Marokkaanse jongeren, liefde en relaties' maar als ik het in 'Kletshoekje' plaast is deze topic na 7 dagen weer foetsie.. en ik was juist nieuwsgierig naar de creatieve leden onder ons..)

Ladyx1983
15-06-2003, 18:02
ik studeer aan het grafisch lyceum doe veel webdesign.. goeie programma's photo shop illustraitor max3d flash en er Zijn er wel nog een paar heb geen eigen website(meer) maar na de zomer vakantie ga ik samen met een goede vriend salim 1 maken het wordt een echte girls site waar van alles te doen valt met forums mode enz hoe zo ben je ook van plan er 1 te maken?

Ayliah
15-06-2003, 18:06
Ja.. ik ken bijna heel HTML uit m'n hoofd en heb een tijdje ook gewerkt met photoshop en animatie programma voor gif bestanden. Ik heb zelf al een website...(nee ik laat hem lekker niet zien!) Het is nogal een persoonlijke site. Maar wil binnekort een nieuw gaan maken. Misschien heb je nog leuke ideeen? :D

Ladyx1983
15-06-2003, 18:15
wat voor site moet t worden dan?

Ayliah
15-06-2003, 18:25

Origineel gepost door ladyx1983 wat voor site moet t worden dan? Personal website. family,friends and myself. Ik heb er al zo 1tje maar ik begin die een beetje zat te worden.

Ayliah
15-06-2003, 18:28
Ik zoek trouwens nog een gif animator. Ik had eerst 'Babarosa Gif Animator' maar ja... weet iemand nog een goeie?

EMIEN
15-06-2003, 18:42
Die van Ulead is wel goed:) Ulead PhotoImpact 8 heeft alles wat je nodig hebt, ook effects enzo..:)

GillDeLaTouret
15-06-2003, 18:44