Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe ziet jou "dag" eruit?

Pagina's : [1] 2

nassira_197925
24-07-2006, 19:35

[B][B][/ Lieve dames ongetrouwd en getrouwd, Hoe hadden jullie je bruiloft gewild of van gefantaseerd hoe zag dat eruit? Ik hou niet van bruisboeketten en van limo s. Wil geen bruidsboeket en wil vervoerd worden in een koets met het liefst witte paarden wil ook geen standaard bruidsjurk,maar bruidstakshita met een mooie paraplu. Op een romantische mooie locatie foto s maken alsof het lijkt dat we weer terug zijn in de tijd van de corsetten en hoepeljurken. vind dat zo n mooie kleding tijd. Met mijn mannetje aan mij zijde en na de fotosessie weer in de koets richting de zaal waar iedereen je op staat te wachten,maar voor je de zaal in loopt krijg je ieder een duif die je los moet laten. En dan ga je de zaal in met je mannetje en PARTY!!!!!!!!!! Na de party samen naar een hotel en de volgende dag 10 dagen ofzo lekker naar de canarische eilanden! Hoe ziet jou trouwdag(fantasie) eruit? Ben benieuwd dames!

nassira_197925
24-07-2006, 20:12
http://i72.imagethrust.com/t/205537/trouwkoets4.jpg (http://i72.imagethrust.com/images/Rt7/view-image/trouwkoets-4.html) http://i72.imagethrust.com/t/205538/bruidstakchieta2vq.jpg (http://i72.imagethrust.com/images/Rt8/view-image/bruidstakchieta-2-vq.html) .com/t/205538/bruidstakchieta2vq.jpg" border="0">

nassira_197925
25-07-2006, 00:53
Kom op dames. Ben ik de enige die fantaseerd over haar "toekomstige" bruiloft? Help me even.

Insania
25-07-2006, 01:04
Mooi hoor. Insania

alhouceimagirl1
25-07-2006, 01:05

hahaha meidd je bent zeker niet de enige!! :o maaar kan niet echt mijn droom vertellen nu want me toetsenbord is scheef aan het doen..:kwaad:

nassira_197925
25-07-2006, 01:28
he he eindelijk een reactie! Dank je meid. Zijn er ook nog dames van wie de toetsenbord wel recht ligt? Hahaha kus

Insania
25-07-2006, 01:31
Mijn toetsenbord is nog wel in orde alleen ben op dit moment ideenloos. Insania

_NooR_
25-07-2006, 07:11
Het liefst een locatie dicht bij huis, dan kan ik stapsgewijs afscheid nemen. Wil geen gestoorde verkleedpartij, ik trek de streep bij maximaal 3 jurken, inclusief bruidsjurk. In mijn bruidsjurk wil ik het grootste gedeelte van dag doorbrengen. Ik zou veel bloemen willen zien op mijn trouwlocatie. Ik kan me geen betere manier van decoreren bedenken en verder zie ik liever geen zilveren of gouden decorstukken, niets dat kitscherig is. Liever alles wit en sober. Verder wil ik super lekker en veel eten en goede muziek in de vorm van een band. Beetje standaard dus. Groet, NooR

lala_mounia
25-07-2006, 08:25
Mij maakt die trouw niets uit, mensen roddelen toch wat je ook doet en zeker als je je zinnetje doet. Ik hoop gelukkig te zijn en te worden met mijn mannetje lief insha Allah! En wens alle toekomstige bruidjes een gezegend huwelijk toe, met veeeeeeeeeeeeel geluk inchaallah

didab
25-07-2006, 14:41
mijn trouwdag wil ik het liefst in de buurt van em ouderlijk huis..dan kan ik nog lang van me ouders afscheid nemen en hoef ik niet zo vroeg opgehaald te worden..meestal komt de bruiegom na binnen bij de bruid..dat wil ik niet ik wil dat me vader me na buiten begleid met mijn broers en broertjes en alle dichtbij fmailie der achter...en dan richting de zaal en hoop dat alles goed inshallah sonder ruzies en zo en dat ik en mijn mannetje nog lang en gelukkig zullen blijven!!

hanane_13
25-07-2006, 16:03
het liefs hou ik het in marokko want daaar wonen me familie. word ik opgehaald door me man en zn familie bij me ouderlijk huis. daaarna richting het strand of park fotos maken. dan richting de zaal waaar iedereeen op ons wacht. de zaal is dan helemaal in het wit met witte rozen. ik wil dan 3 jurken aan doen plus de bruidsjurk. dan de bruidstaart snijden en ringen wisselen. dan een dansje doen met me man met de nummer van kelly clarkson break a way. dan afscheid nemen van ons familie.word veel gehuil ow ik kan daar niet tegen had gister nog een bruiloft van een nicht en zij moest ik ook huilen toen ze afscheid nam van haar familie en ik moest ook huilen zo mooi. en dan met een mooie limosine richting een mooie hotel om daar te overnachten. en dan 15 dagen op huwelijks reis liefs naar amerika of dubia. nou dit is me droomhuwelijk en ik hoop ook inchalah het ook uitkom.

fouzia1983
25-07-2006, 21:38
Mooi hoor meid en insha allah waarom niet? kus nassira

bebergeitje
22-08-2006, 22:56
ik hennadag zou ik alleen met mijn familie willen,liefst nog alleen zussen en beste vriendinnen,veel dansen en gek doen en veel huilen en veel afscheid nemen... trouwdag: wil het heel graag thuis doen,omdat ik niet in een zaal wil,wegens te onpersoonlijk en wil 3 jurken inclusief bruidsjurk... hij komt me halen rond 4u ,we gaan met een grote rij auto naa rhet park om foto's te trekken dan brengt hij me naar huis tot aan de deur.....ik ga naar binnen en daar is dan een beetje familie.ga naar boven,daar begint mijn eerst kleed... dan de tweede en dan de terug mijn bruidsjurk. als ik mijn bruidsjurk aan heb komt hij me halen,hij komt binnen met dakaa marakcia,we gaan dansen samen,en dan taart aansneijden en ringen geven. en dan gaan we terug naar buiten en dan met dakka marakcia muzeik zo in het straat gaan die dan muzeiek maken...en de straat moet vol zijn met mijn familei en zijn familie en onze vrienden en we nemen heel erge afscheid met tranen,hij moet me dan maar troosten in de auto...we vertrekken met een hele lange stoet,we rijden rond en gaan nog foto's trekken aan het atomium in brussle....daar dan ook beetje met bendir...voor sfeer.... dan naar ons huisje ,and party kan beginnen,hahahah dan 2 dagen vertrekken we naar marokko,om daar een feestje te deon voor onze arme familie en na een week komen we terug en een maand later,want heb examens als ik terug kom van marokko.. dan vertrekken op huwelijskreis naar ergesn warm,dominicaans of cuba of brazilei..

bebergeitje
22-08-2006, 23:01
oja aen als hij me komt halen en hij binnen komt moet het licht helemaal gedimpt en met allemaal kaarsen in het huis.....

Lila_
22-08-2006, 23:09

Mij maakt die trouw niets uit, mensen roddelen toch wat je ook doet en zeker als je je zinnetje doet. Ik hoop gelukkig te zijn en te worden met mijn mannetje lief insha Allah! En wens alle toekomstige bruidjes een gezegend huwelijk toe, met veeeeeeeeeeeeel geluk inchaallah Mee eens :)

Pagina's : [1] 2