Bekijk originele versie : Bedrijfseconomie
ATLANTICA
15-06-2003, 16:53
Is dat DRAAAAMAAAA, of is dat DRAAAAMAAAA?
:jammer:
Dreamlover
15-06-2003, 16:59
Economie is al drama
Bedrijfseconomie waarschijnlijk al helemaal.
:(
ATLANTICA
15-06-2003, 17:05
Bedrijfseconomie: PSYCHISCH :huil:
Economie Sucks Big Time..:D
Techniek is tha Shit :bril:!
ATLANTICA
15-06-2003, 17:14
Hahaha neee EMIENTJE, technieck is echt veeeeeeeeel erger, daar word ik al helemaaaaaaaaaaaal :maf2: van!!!
Ennuhh van BEC word ik ook :maf:
Ik heb al sinds ik economie voor het eerst had, hekel er aan gekregen..:hihi:
Waarom doe je doe studie dan?:)
De naam van de opleiding zegt al genoeg :jammer:
elmoemien
15-06-2003, 17:26
Omdat Atlantica Bedrijfseconomie HAAT: http://www.click-smilie.de/sammlung/alles_moegliche/mixed-smiley-011.gif
noortje1
15-06-2003, 17:38
k studeer bedrijfseconomie
en its suckssssssss echt dramaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D
echt niet ...BE is het gewoon......:ego:
ATLANTICA
15-06-2003, 18:27
Emien: als sla je me dood, maar ik ga hopelijk stoppen, eerst deze toets halen :schrik:
Elmoemien: shoekran a goya :goedzo:
Noortje1: heb medelijden met je :traan1:
Missy20: Hahahahahaahahahhahaahahahahahahahhahahahaha, wallah je hebt me laten lachen :jammer:
Origineel gepost door ATLANTICA
Emien: als sla je me dood, maar ik ga hopelijk stoppen, eerst deze toets halen :schrik:
Elmoemien: shoekran a goya :goedzo:
Noortje1: heb medelijden met je :traan1:
Missy20: Hahahahahaahahahhahaahahahahahahahhahahahaha, wallah je hebt me laten lachen :jammer:
hoe bedoel je, laat ik je lachen...ben bijna klaar met bedrijfseconomie :bril: universitaire studie bijna achter mijn rug :D
veel oefenen is mijn motto!!!!!
ATLANTICA
15-06-2003, 19:21
Origineel gepost door Missy20
hoe bedoel je, laat ik je lachen...ben bijna klaar met bedrijfseconomie :bril: universitaire studie bijna achter mijn rug :D
veel oefenen is mijn motto!!!!!
Hahahaha, lachen op een positieve manier :D
Maarruh wallah respect voor jou :bril: met je Bedrijfseconomie, damnnnn wallah ik HAAAAAAAAAAAAT dat vak :jammer:
Origineel gepost door ATLANTICA
Hahahaha, lachen op een positieve manier :D
Maarruh wallah respect voor jou :bril: met je Bedrijfseconomie, damnnnn wallah ik HAAAAAAAAAAAAT dat vak :jammer:
ik begijp je schat...ik plaag je alleen maat wat...tja mij ligt het wel....en ben weer minder in andere vakken...iedere z'n meug toch.....ik vind het gewoon heerlijk om iedere keer sommen op te lossen etc....net puzzelen maar dan net iets anders ;)
ATLANTICA
15-06-2003, 19:35
Ja zeker, ieder zn meug!
Maar wallah soms zit ik echt zo van: ooooooooh waarom heb ik geen wiskunde / exacte vakken- begrijp knobbel ipv een talen- leerknobbel :huil:
Maar ja dinsdag tentamen, nog nix gedaan :jammer: ga zo denk ik maar ff bec doornemen.
En ik zie t zo: heb een herkansing: MAAR DIE WIL IK ECHT NIE HEBBEN, maar ook heb ik een GRAFISCH REKENMACHINE, waarin ik al die mooie bec- sommetjes/ aantekeningen / theorie kan invoeren :stout:
Meid, wallah relaxt voor je :goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.