Bekijk originele versie : Een Vraag????
NaoualTetouania
14-06-2002, 22:48
KAN JE ALS MEISJE BEVRIEND ZIJN MET EEN JONGEN???
IK BEDOEL ECHTE DIKKE MAATJES. IK ZIE DAT NIET ZO ZITTEN WANT ELKE KEER WORDEN ZE VERLIEFD EN WILLEN ZE MEER.
EN NIET ALLEEN DAAROM HET GAAT GEWOON NIET..
MAAR OKE WAT VINDEN JULLIE HIER VAN???
ze worden niet allemaal verliefd hoor
Hanaetje
14-06-2002, 23:00
Salaam alykommm,
Wel ten eerste kun je niet bevriend zijn met een jongen ,niet als er al een aantrekkingskracht tussen jullie beide zijn zoals die jongen zegt dan in zijn gedachte "OOh dat is een knap meisje bv" en dat meisje zegt hetzelfde bv...Je kunt je inbeelden wat je wilt van "ooh jawel ik kan vriendjes blijven met een jongen" FORGET IT!!...Uiteindelijk zul je beseffen dat één van de twee heimelijk verliefd is maar dat niet durft te vertellen omdat jullie vriendschap zoo hecht is en dat je dat niet wil kwijt hebben...Er zijn nog altijd uitzonderingen , maar dat geloof ik niet echt...Ik heb het zelf ondervonden hoor....:
Ik was héél goed bevriend met een marokkaanse jongen, wij moesten bij toeval vaak taken samen doen op school...enz...Dus we waren véél samen , praten veel met elkaar gewoon als vrienden allé bij mij toch...tot op een tijd besefte dat die zoo raar deed , zoo plakkerig....echte complimentjes , hij deed als een charmeur terwijl hij nooit zo was bv...Ik was iets aan het uitleggen tegen hem en hij kwam zoo dicht tegen mij en hij fluisterde in m'n oor dat m'n parfum lekker rook zo van die dingens...Bedoel ik voelde er niets voor , al die dingen die hij zei raakte me niet echt...Hij wist nooit dat ik weet dat hij verlieft op me was.de tijd dat ik dat besefte heb ik wat afstand behouden, nu praten we niet zoo vaak als vroeger...En weet ik niet echt of hij nog verliefd op mij is...
Maar met deze waargebeurde kort verhaaltje wil ik aantonen dat vriendschap tussen jongens maar héééééééém zelden is...BELIEVE ME!!
Hanaeeeee dikke kusjes
DieselGirly
14-06-2002, 23:14
hey meid
het gaat harstikke goed.....ik ben het levend bewijs ervan.....ik kan zelfs beter met hem praten dan me vriendinnen....hij is mijn maatje voor het leven.....ja het kan dus echt wel!
hij heeft daarnaast zijn eigen liefdesleven....dus....we are only Friends....en ja wat ik wel vind als je meer gaat voelen dan vriendschap...kan het vriendschap wel bederven vroeg of laat.....
ciao
Selmaatje
15-06-2002, 02:19
Zekeeeeeeeer weten kunnen een meisje gewoon goed bevriend zijn..Ik heb(had) een heeeeeeeeeele goeieeeeee Marokkaanse vriend..Echt ik was bijna dag en nacht met elkaar..Ik vertelde hem alles hij wist alles van mij..Hij was ook echt te vertrouwen..We gingen heeel close met elkaar om, maar dan ook echt als puur vrienden..Wallah ik geef heel veel om hem, ik had een echte speciale band met hem...Maar ja tijden vergaan he... :(
Dus het kan wel...
Ciaaaaaokes :zwaai:
Hanaetje
15-06-2002, 02:24
Salaam,
Maar Selmaatje je zegt het gaat vriendschap met een jongen...En dat je veel om hem geeft enz..speciale band , dat is allemaal van jouw kant , maar wie zegt dat je jongens niets voelde voor jouw en gewoon niets zei omdat hij die "special" band niet wou verpesten ?? kan hé , maar jij weet dat gewoon niet.....
Beslama
Hanaeeeee
Selmaatje
15-06-2002, 02:33
Origineel gepost door Hanaetje
Salaam,
Maar Selmaatje je zegt het gaat vriendschap met een jongen...En dat je veel om hem geeft enz..speciale band , dat is allemaal van jouw kant , maar wie zegt dat je jongens niets voelde voor jouw en gewoon niets zei omdat hij die "special" band niet wou verpesten ?? kan hé , maar jij weet dat gewoon niet.....
Beslama
Hanaeeeee
Nouuuuuuuuu ik denk het niet want hij is vorig jaar getrouwd en nu woont ie al met haar samen..Maar nu je het zegtt, ik kan me dat echt niet voorstellenn..Dat kan gewoon niet...Maar heel veel mensen dachten wel dat wij iets hadden omdat we vaak samen waren..Triest man je kan niet eens gewoon een normale vriend hebbne in hun ogen..Maar ja boeie
Ciaaaaaokes :zwaai:
Hanaetje
15-06-2002, 02:45
Salaam
Selmaatje ik heb nog nooit echt een jongens als beste vriend gehad...maar ik denk als ik er één had , dat het eens anders was...vertel eens hoe het was...ik wil dat wel eens weten???...
beslama
hanae
Selmaatje
15-06-2002, 02:55
Hanaetje,, vallaha ik heb het echt getroffen met hem..Zulke vriendschappen als hem kom je weinig tegen tegenwoordigg..Ik heb altijd al heel goed met jongens kunnen opschieten als gewone vrienden..En toen ik hem leerde kennen toen hij naast mij kwam wonen zijn we steeds closer geworden..Gesprekken van uren langg, altijd bijmekaar, altijd bellen enzo..veel lol trappen..Allemaal herrineringen die ik nooi vergeet..En weet je het rare was altijd als ik me down voelde, hij zag altijd aan mn ogen dat er iets was,en jahh dan kon ik mn hartje weer uitstorten..Ik heb ook vriendinnen bij wie ik dat kan maar soms heb je behoefte om met een jongen erover te praten..Ik kon met alles bij hem terecht.....Maar het nadeel is dat ik em nu kwijt ben, Je weet als jongen eenmaal trouwt kun je als meisje geen vriendschap houden,,, :(
Ciaaaaokes :zwaai:
Miss_Banana
15-06-2002, 02:55
Origineel gepost door NaoualTetouania
IK BEDOEL ECHTE DIKKE MAATJES. IK ZIE DAT NIET ZO ZITTEN WANT ELKE KEER WORDEN ZE VERLIEFD EN WILLEN ZE MEER.
Als ik eerlijk ben heb ik meer mannelijke vrienden als vrouwlijke vrienden. Waarom?
- mannen geven een eerlijke mening over hoe je eruit ziet!
- mannen worden niet jaloers op je
- mannen roddelen (meestal) niet zo snel met anderen over jouw lief en leed
- je hoeft niet te letten op wat je zegt of doet, ze kijken je niet met een scheve nek aan
- je krijgt meestal een objectieve mening als je ergens mee zit
Ik praat hier natuurlijk over de jongens waar je echt goed mee kan praten. Ik ben blij dat ik mijn maatje heb. Ook al heb ik hem nog nooit gezien :D, maar een goede vriend via MSN kan ook!
Groetjes,
Ba
Hanaetje
15-06-2002, 02:59
Salaam,
Miss BANANA je hebt gelijkkkkkk....toch zijn er uitzonderingen van jongens hé
Hanae
shahzade
15-06-2002, 08:54
Origineel gepost door NaoualTetouania
Goeie morgen!
Ik heb nu 1 jaar verkering met mijn vriendin. Maar er is ook een gewone vriendin van mij die ik al 10 jaar ken. Wij beschouwen elkaar als broer & zus. We weten zowat alles van elkaar en kunnen ook alles tegen elkaar zeggen! We hebben nog nooit ruzie gehad en het mooiste is: de vriendschap bloeit nog steeds. Het kan dus WEL, dat wou ik alleen maar ff zeggen! Okay, nu ga ik naar m'n werk!!!
NaoualTetouania
15-06-2002, 15:00
bedankt voor jullie reacties.. dus het kan wel, al hoewel sommige vinden van niet..
ik weet niet ik kan wel met jongens opschieten enzo, maar ik denk niet dat de vriendschap lang zal duren, bij mij willen ze altijd meer..
maar ik heb een vriend, en de beste vriend van mijn vriend is echt me maatje maar die zie ik echt als een broer van me.. hij staat ook altijd voor me klaar enzo als me vriend er niet is.
maar oke people thanx voor jullie reacties.
mrs_jamila
15-06-2002, 16:33
Salaam.....
Zoals sommigen al weten..heb ik samen met soussiasaida een radioprogamma. Dit is een open discussie. Elke zondag is dit te beluisteren..jammergenoeg alleen in het gooi..omgeving Hilversum..
Elke week geven wij 2 stellingen aan de luisteraars...deze week hadden wij de stelling VRIENDSCHAP TUSSEN JONGENS EN MEISJES KAN NIET!!! Toevallig is er hier een topic over geopend...Nou wil ik jullie meningen gebruiken voor onze radioprogamma....Maar ik wil wel eerst jullie toestemming.....
Dus mag ik jullie reacties gebruiken..Voor de mensen die het niet erg vinden zouden jullie het willen mailen naar el_dounia@hotmail.com met a.u.b je naam en je leeftijd. Je kan gewoon op de bovenstaande emailadres klikken het is zo gebeurt!!!
De 2e stelling was Mannen die vrouwen uit Marokko halen zijn dom. Graag ook jullie mening hierover!!
Alvast heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg bedankt!!
Jamila
soussiasaida
15-06-2002, 17:15
Origineel gepost door Kosnix
De vraag de je gesteld hebt heb ik mezelf ook heel erg vaak gesteld....
Maar het antwoord is nee, je kunt gewoon goede vrienden zijn..
Weetje dan niet wat de profeet s.a.w heeft gezegd?
Als een man en vrouw samen in een afgezonderde ruimte zitten dan is de derde persoon altijd de satan!
Je kunt misschien wel zeggen dat je gewoon vrienden bent, maar de risico is te groot.... het is haram en het lijkt me wel heel duidelijk waarom...
Zoals je al zelf zecht ze willen altijd meer, en als hij het niet wil dan wil jij het...
Goede vrienden zijn?????? Nee, ik denk het niet.
Dat klopt, daarom is het ook niet goed om een relatie te beginnen voor het huwelijk...ik ben er niet zo voor........omdat shaytaan altijd de derde persoon is!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.