Bekijk originele versie : Wie Ben Jij Kwijt Geraakt???
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
LelyDames
15-06-2003, 15:14
Assalaam mensen
Wie van jullie is iemand die hem dierbaar is verloren??
Ik ben wel benieuwd er naar
en hoe ga je ermee om???
Ik zelf ben veel mensen die me dierbaar zijn kwijt geraakt
Het is moeilijk om er open over te praten!!!
Maar ik probeer het wel.....
Lai Ra3moem
Beslemma
Samiralover15
15-06-2003, 15:33
Nou.. ik weet dat het moeilijk is om over iemand te praten die er
niet meer is...
maar het is beter als je dat wel doet..
Zelf heb ik mijn neef { larahmoe } en mijn grootoveropa { larahmoe } verloren en ik ben er met mijn vriendin gaan over praten en het helpt echt wel....
Ik wens jou nog veel suc6 en sbar toe....
LelyDames
15-06-2003, 15:47
bedankt
Ik probeer het ook maar ik klap gewoon dicht als het zover is
houria22
16-06-2003, 09:27
ik ben mijn broertje en mijn vriend verloren....het is heel moeilijk om er over te praten
ik ben 3 mnd geleden mijn dochtertje kwijt geraakt ik was pas 6,5 mnd zwanger en ze was overleden in mijn buik ik was voor controle bij de verloskundige en ze kon het hartje niet meer horen en toen werd ik opgenomen een week lang en toen werden de weeen opgewekt en en toen moest ik nog op de normale manier bevallen. het ergste is het was mijn eerste kindje ik heb haar hier laten begraven ze hebben hier ook islamitische begraafplaatsen ik kan haar hier zo vaak bezoeken als ik maar wil.
verder ben ik mijn vader ook verloren 5 jaar geleden alleen van hem wisten we dat hij het niet zo redden, hij was erg ziek.
het is erg moeilijk om erover te praten maar wel beter om het te kunnen verwerken.
Mijn vriend!!!!:verdriet::verdriet:.............
allah rahmoe!.........
Queen_latifaa
16-06-2003, 10:49
HE !!!!!!!
IK HAD EEN VERHAAL GEPLAATST OVER WIE IK KWIJT BEN GERAAKT EN WEET JE WIE IK ALLEMAAL KWIJT BEN GERAAKT MIJN MOEDER, MIJN VADER, MIJN BROERS EN ZUSSEN IN EEN AUTO ONGELUK 2 JAAR GELEDEN MISSCIEN STAAT MIJN BERICHT ER NOG..
BESLAMA
najiba05
16-06-2003, 11:50
Mijn lieve dappere zoontje is overleden, huil nog steeds om hem . Diep in mijn hart ben ik ongelukkig , hij was mijn eerste .het is heel erg moeilijk om een dierbare te verliezen , maar ja je moet doorgaan met je leven. alhamdoellilah dat ALLAH ons sabr geeft anders redden we het niet op deze wereld.
StylesGirl
16-06-2003, 17:03
Ik heb mijn moeder en zus en broer verloren, en ook mijn zoontje...ik was 6 maanden zwanger toen hij overleed:traan1: ik kan hier ook heel moeilijk over praten....
schatjes..............ik wens jullie allemaal veel Sbar
Liefs................
Skoen_Ana
16-06-2003, 20:05
Oh wat doet dit toch een pijn om dit te lezen, mensen die hen hele familie hebben verloren zoals Queen_latifaa en StylesGirl, en natuurlijk ook voor andere mensen die hun dierbare hebben verloren.
Ik zelf heb binnen een jaar tijd mijn opa, oma en neefje verloren...ik weet dat het Allah SWT wil is, maar het doet zo'n pijn...en je mist ze zo erg, dat gaat nooooit weg!
Ina Lielah wa ina lie7 rajie3oen....
LelyDames
16-06-2003, 20:23
hee dus ik ben niet de enige
weet je het is zeker moeilijk om erover te praten
Ik ben me broer van 17 verloren bij een auto ongeluk
en naar 72 dagen me moeder ze was al ziek en ze ging
nog meer achter uit door verdriet om me broer
Dit allemaal is in 1995 gebeurd
Lai ra3moem
Wat ik het ergste vind is: ik heb geen afscheid van hun kunnen nemen
Me broer is gevonden in de auto dood (ambulance was te laat
anders had ie misschien nog hoop
En me moeder was in het ziekenhuis opgenomen zonder dat ik ervan afwist toen ze ons beld was ze al overleden
Dat is echt een *** gevoel niemand die bij ze is geweest
Soms denk ik ook van: zouden ze angst hebben gevoeld
ik weet dat ze van me houden dat maakt me weer een beetje sterk
Maar ik had leiver bij hun willen zijn
hun vertellen hoeveel ik van ze hou
Hun een knuffel geven hun vertellen dat ze niet mogen opgeven
Maar het is al makteb daar moet ik me bij neerleggen
Alleen het is zo makkelijk gezegt dan gedaan
Het is nu wel8 jaar geleden maar het lijkt wel gister
Ik denk dat ik er nooit over zal komen, het speelt zicht elke seconde in me hoofd af
Lai ra3moem
Ik ga maar weeer eens
Thalla
Beslemma
donaldduk
16-06-2003, 21:08
sorry meiden ik vind het erg voor jullie echt waar ik zelf heb mijn oma 2 opas en mijn baby van 2maanden het is wel verdrietig ook praten helpt bij mij niet ik wens jullie heel veel sbar
italiaanse
16-06-2003, 23:03
Sbar dames,
ik ben zelf mijn enige twee tantes verloren die me heel dierbaar waren. Ook m'n oom, en de twee liefste opa's die je je maar kunt wensen.
Inshallah, zie ik ze ooit terug.
Sterkte aan iedereen die iemand is verloren.
LelyDames
16-06-2003, 23:42
insallah ja
ik wou dat ik nu al bij ze kon zijn
Het is moeilijk
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.