Bekijk originele versie : Wie kan 2 liter water in een dag opdrinken??
karabounita81
24-07-2006, 18:27
je vind niks goed :(
ofzoiets :D
missy_ik
24-07-2006, 18:29
Wel, maar dat is toch gewoon te veel.:kwaad::ego:
Of zoiéts:stoned:
karabounita81
24-07-2006, 18:31
neem nou siroopje nou :kwaad:
frambozensmaakje :o
heelijk..............
o zoiets
dusssssssssssssssssss
missy_ik
24-07-2006, 18:34
Nee, doe mij maar redbull of cola.:ego:
karabounita81
24-07-2006, 18:35
van 25 cent :ego:
missy_ik
24-07-2006, 18:37
:lol:
Dúúh, bij de lidl of aldi, de ah en edah zijn te duur.:jammer:
Dat is dan uitgerekend 4,5 liter per dag :nerd: :o
dat is nog 3ed alleen op werk....en thuis drink k ook nog best wel veel:nerd: :maf2: :o
karabounita81
24-07-2006, 18:41
:lol:
Dúúh, bij de lidl of aldi, de ah en edah zijn te duur.:jammer:
:stout: romantisch hoor :eek: :hihi:
missy_ik
24-07-2006, 18:41
:stout: romantisch hoor :eek: :hihi:
:haha:
Té gek gewoon!
lamiaatje_
24-07-2006, 19:36
Want mij lukt het niet :traan1:
Ik heb het gisteren geprobeerd,, moest hele tijd naar wc :rolleyes:
je moet het nie 8ter mekaar drinken je moet het verdellen over heel je dag ,,
dan kan je er meer op dan 2 liter
;)
Want mij lukt het niet :traan1:
Ik heb het gisteren geprobeerd,, moest hele tijd naar wc :rolleyes:
:( Ik kan het ook niet.. Ik heb soms dagen dat ik zo'n spa flesje ( wat is het 0.33 of 0.5 l?:kweetnie: ) misschien net 2 keer leeg drink, maar soms is eentje al te veel. En tis niet dat ik dan limo drink ofzo, heb gewoon nooit zoveel dorst. :kweetnie:
Weet je wanneer ik pas veel drink? Als het buiten koud is en ik op werk ben.. Serieus de hoeveelheid thee die dan uit verveling naar binnen gaat. Tis maar dat ik er geen suiker in drink.:maf2:
Roomysje
24-07-2006, 23:17
Nu moet het mij nog lukken :traan1:
tarik0009
24-07-2006, 23:18
Hahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahah ahahahhahahhahaaaahahahahahahahahahahahahhahahahha hahhahahqhwhhawhahhwhahhwhahhwhhahhwhahhwhhahwhahh whahhwhhhwahwhahhwhhahhwhhahwhhhhahahwhahhhwhahhwh ahhwhahhhahahahhahahah???????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????:hadj:
Roomysje
24-07-2006, 23:25
met siroopje erin :o heerlijk :o
Wat is er dan nog gezond aan :o
Roomysje
24-07-2006, 23:27
dat is nog 3ed alleen op werk....en thuis drink k ook nog best wel veel:nerd: :maf2: :o
Kno0p het erin ok!!:kwaad:
Pagina's :
1
2
3
[
4]
5
6
7
8
9
©2000-2013 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.