Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : mischien jouw droom baan dus wel lezen he!!

nadia81
14-06-2002, 21:36

Graag wil ik jullie het volgende vragen, Bij deze wil ik jullie het volgende vragen..Het zit namelijk zo..Mijn oom die gaat hier (in Nederland) hij woont namelijk zelf in Duitsland per 1 juli een bedrijf beginnen..Het heet Begrafenisinstuut ...hij zorgt namelijk voor dat de moslims op islamitische wijze gewassen worden en hij zorgt ook voor dat diegene in zijn land aankomt. zodat die daar begraven wordt.. hij zorgt voor de kist waar het lichaam in komt te liggen.. Mijn oom heeft mij gevraagt om hier een oproep te doen...Hij zoekt nog een mederwerker die als manager in zijn bedrijf gaat werken..het maakt niks uit of het een vrouw of een man is..Hij moet wel een bedrijf kunnen runnen..aangezien mijn oom in Duitsland woont zal diegene het meestal in zijn eentje moeten doen... Voor meer informatie kan je bij mij wezen...mijn email adres is nadia1981@msn.com Alleen serieuze reacties graag.......geen tijd voor onzin.. Zie jij je zelf als een manager die een bedrijf zou kunnen runnen dan kan je mij een emailtje sturen...(mijn oom gaat het natuurlijk ook lezen) en als het wat is wordt er heel gauw een sollicitatiegesprek gehouden.. Voor meer informatie over zijn bedrijf....www.islam-best.com De groeten van mijn oom..Mohamed El hadj ali

Sarahsalima
14-06-2002, 21:43
wat goed zeg ! er is wel vraag naar zo een islamitische begrafenisondernemer in Nederland. Ik hoop dat we nu ook het aanbod kunnen krijgen. ik hoop dat er iemand serieus reageert om manager te kunnen zijn! veel succes. :zwaai:

nadia81
14-06-2002, 22:14
Ik had meer reacties verwacht.......niemand die het ziet zitten???

Sarahsalima
14-06-2002, 22:16
ja, dat is meestal zo, ze reageren allemaal op de onzinnigste topics, en de zinvolle topics negeren ze.

Leylal
14-06-2002, 22:25

salaam nadia, volgens mij heb je ze allemaal laten schrikken ze horen als begravenis en dan klikken ze de topic gelijk weg, zie hun ware aard. haha Verder echt een heel goed idee van je oom aangezien ik totaal een ander richting doe zie ik er van af. maar ik wens je oom en de toekomstige manager van het bedrijf veel succes toe. groetjes

nadia81
14-06-2002, 22:27
Origineel gepost door Leylal salaam nadia, volgens mij heb je ze allemaal laten schrikken ze horen als begravenis en dan klikken ze de topic gelijk weg, zie hun ware aard. haha Verder echt een heel goed idee van je oom aangezien ik totaal een ander richting doe zie ik er van af. maar ik wens je oom en de toekomstige manager van het bedrijf veel succes toe. groetjes Bedankt voor je begrip..ik had echt verwacht dat er veel mensen zouden reageren...mischien moet ik het anders vragen :confused: :zwaai:

nadia81
14-06-2002, 22:44
En over salaris valt natuurlijk altijd nog over te praten............... :zwaai:

Leylal
14-06-2002, 22:51
vertel hun dat ze ook zwart kunnen werken misschien kan dat wel ter hand liggen. of ze zijn gewoon niet serieus genoeg.

Miss_Banana
15-06-2002, 02:51
Ik vind het jammer dat ik er de papieren niet voor heb om een bedrijf te runnen. Oook de ervaring en de leeftijd niet, maar ik vind het wel een erg goed idee van jouw oom. Ik zou er gauw patent op vragen voor iemand anders er met zijn idee vandoor gaat! Insha allah vindt jouw oom iemand die geschikt is! Groetjes, Ba

nadia81
15-06-2002, 22:56
[QUOTE]Origineel gepost door Ali_L [B]Hahaha patent op vragen? Soieso niet mogelijk naar mijn weten, volgens mij alleen mogelijk op iets van materiaal en dat nog nooit eerder is uitgevonden. en ten tweede zeker een goed idee, maar denk niet dat er veel vraag naar is, Tenminste niet hier in utrecht, laatst (helaas) zo'n situatie meegemaakt, nou de verzekering(lees marokkaanse bank) had het best goed geregeld, met een nederlandse uitvaartverzorings instituut, die zelf ook op de hoogte was van al de rituelen die in onze islamitische cultuur bestaan, goed het wassen kon niet door hen geregeld worden, maar daar hadden ze wel een adresje voor van een islamitische vrouw. Ten derde denk ik dat wanneer je oom in samenwerking met lokale zoiets gaat oprichten dat dat best een suc6 kan zijn, waar hij grote niet-materialistische voordelen uit kan behalen. Dit ligt natuurlijk anders wanneer hij van zijn ideeën een groot commercieel suc6 wil maken. Hello Ali, Volgens mij heb je mij verkeerd begrepen....Het kan zeker wel zo een bedrijf in Nederland..Mijn oom heeft daar al toestemming voor gekregen..hij heeft zelf al een kantoor in Den haag gekocht (weimarstraat 64) en er is zeker een vraag naar vooral omdat zo een bedrijf niet in Nederland bestaat...een islamitische berijf dan...Hij heeft allerlei onderzoeken gedaan voor hij er mee begonnen is natuurlijk..In Duitsland heeft hij ook al zo een bedrijf wat zeer goed loopt...En trouwens zo een Marokkaanse bank heeft ook nadelen....Denk daar maar over na.. Voor meer vragen kan je bij mij wezen.. :zwaai:

nadia81
19-06-2002, 22:02
Origineel gepost door nadia81 [QUOTE]Origineel gepost door Ali_L [B]Hahaha patent op vragen? Soieso niet mogelijk naar mijn weten, volgens mij alleen mogelijk op iets van materiaal en dat nog nooit eerder is uitgevonden. en ten tweede zeker een goed idee, maar denk niet dat er veel vraag naar is, Tenminste niet hier in utrecht, laatst (helaas) zo'n situatie meegemaakt, nou de verzekering(lees marokkaanse bank) had het best goed geregeld, met een nederlandse uitvaartverzorings instituut, die zelf ook op de hoogte was van al de rituelen die in onze islamitische cultuur bestaan, goed het wassen kon niet door hen geregeld worden, maar daar hadden ze wel een adresje voor van een islamitische vrouw. Ten derde denk ik dat wanneer je oom in samenwerking met lokale zoiets gaat oprichten dat dat best een suc6 kan zijn, waar hij grote niet-materialistische voordelen uit kan behalen. Dit ligt natuurlijk anders wanneer hij van zijn ideeën een groot commercieel suc6 wil maken. Hello Ali, Volgens mij heb je mij verkeerd begrepen....Het kan zeker wel zo een bedrijf in Nederland..Mijn oom heeft daar al toestemming voor gekregen..hij heeft zelf al een kantoor in Den haag gekocht (weimarstraat 64) en er is zeker een vraag naar vooral omdat zo een bedrijf niet in Nederland bestaat...een islamitische berijf dan...Hij heeft allerlei onderzoeken gedaan voor hij er mee begonnen is natuurlijk..In Duitsland heeft hij ook al zo een bedrijf wat zeer goed loopt...En trouwens zo een Marokkaanse bank heeft ook nadelen....Denk daar maar over na.. Voor meer vragen kan je bij mij wezen.. :zwaai:

nadia81
19-06-2002, 22:10
heeeee hier ben ik weer, zo te zien heeft niemand interesse in..dat is wel jammer eingelijk..zo een kans krijg je niet vaak...al had ik niet zo een geweldige baan dan had ik wel voor mijn oom gewerkt... Ik zou zeggen denk er nog over na en reageer voor het te laat is...nogmaals het is echt een geweldige baan...en je bruto maand salaris is ook niet gek...dus grijp je kans zo ik zeggen.. Ik zet hier zijn telefoonnummer even op...voor het geval dat je met vragen zit.. telefoonnummer:0703452488( van het bedrijf zelf) :gsm: faxnummer:0703451822 groetjesssssssss :zwaai:

umair
25-10-2002, 12:42
Huh, weimarstraat 64, klinkt bekend Man, ik zie dit nu pas, dit is precies wat ik altijd in mijn hoofd had. Maar ja, had ik maar eerder moeten wakker worden.

nadia81
25-10-2002, 15:52
Origineel gepost door Kadir Zo'n bedrijf bestaat er al, maar voor turken dan :D In Amsterdam bestaat er al eentje, maar daar heeft patent op vragen nix mee te maken, dat is als je iets hebt uitgevonden, maar ja, hij zou wel eentje kunnen beginnen, maar ja, ik ben nog maar 18, en ik denk niet dat jullie Turken aannemem:D:D:D Hij heeft het bedrijf al geopend....en het werkt echt goed...je kan echt zien dat Marokkanen aan zo islamitische begravenis-instituut behoefde hadden.... :maroc: :maroc: :maroc: En de baan geldt nog steeds dus grijp je kans zou ik zeggen..... groetjesss van Nadia