Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Nederlanders trots op militairen in Afghanistan

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21

Apache
23-07-2006, 16:39

AMSTERDAM - De berichten over de Nederlandse commando's, die in Afghanistan bij verschillende acties achttien Taliban-strijders hebben gedood, hebben op de website van De Telegraaf voor een storm aan reacties gezorgd. Honderden lezers van www.telegraaf.nl uitten op de site hun trots, hun ongerustheid of hun onbegrip. Hoewel een aantal lezers nog altijd van mening is dat Nederlandse militairen niets in Afghanistan te zoeken hebben, overheerst trots, wat betreft het doortastende optreden van de Nederlandse commando's. Mooie bijdrage Zo meldt een inwoner uit Boxmeer: " Ze pakken het nu goed aan. Goed materieel en goede manschappen. Ik ben trots op de Nederlandse soldaten." En lezer uit Katwoude zegt "eindelijk weer eens trots te zijn op Nederland". Uit Arnhem schrijft ene Robin: "Ahhhh, dat klinkt mij als muziek in de oren. Ik ben trots op dit getal, als klein landje ben ik blij dat wij toch een mooie bijdrage leveren aan het uitschakelpercentage van vijanden van de wereld. Ga zo door!" Dat gevoel deelt hij met Martijn uit Breda: "Het spijt me, maar ik kan een klein gevoel van trots toch niet onderdrukken! Mijn complimenten aan onze jongens in Afghanistan." Bedenkingen zijn er ook, bijvoorbeeld over de bekendmaking van de wapenfeiten. Will Bakema uit Eindhoven vraagt zich af of dat nu wel zo verstandig is. " Nu krijgen onze jongens en meiden het in Afghanistan misschien nog moeilijker. Dat ze het gedaan hebben is volgens mij begrijpelijk in een oorlog. Prima dus, maar om dan de publiciteit te zoeken lijkt me dom." Aangepakt Een aantal lezers vreest dat het openbaar ministerie de acties op Afghaans grondgebied nauwlettend gaat onderzoeken, zoals eerder ook al in de geruchtmakende zaak rond marinier Erik O. het geval was. Zo vindt Marjan uit Bergen: "Och jeetje, wat zullen deze militairen weer worden aangepakt door het openbaar ministerie. Want ze hebben nu niet een Eric O. te pakken, maar vast een aantal militairen tegelijk die alleen maar hun taak deden en probeerden aanslagen te voorkomen. " Een Amsterdammer vindt dat onze jongens helemaal niet in Afghanistan horen te zitten: "We zijn helemaal gestoord om daar de oliebelangen van de familie Bush te beschermen." Daarin staat zij niet alleen, maar toch overheerst de trots bij de lezers van telegraaf.nl. En dus vraagt John uit Heerenveen zich af: "Kan iemand deze reacties naar ze doorsturen? Dan weten ze in ieder geval dat ze niet weer alleen staan!" Telegraaf.nl (http://www.telegraaf.nl/binnenland/46979431/Trots__maar_ongerust.html)

Apache
23-07-2006, 16:49
Nederlanders durven alleen een gevecht aan als het veilig voor ze is . Eerder iets om je voor te schamen :haha: Safety first, don't be a sitting duck :hadj:

Deliana
23-07-2006, 17:07
Nederlanders durven alleen een gevecht aan als het veilig voor ze is . Eerder iets om je voor te schamen :haha: Altijd lachen, zulke reakties. Kun je me misschien laten weten, wat Marokkanen bijdragen aan de vrede. Of zijn die te druk bezig met het kiezen van een zo economisch gunstig klimaat?

Hazouz_55
23-07-2006, 17:33
Nederlanders durven alleen een gevecht aan als het veilig voor ze is . Eerder iets om je voor te schamen :haha: :haha:

zon
23-07-2006, 17:37

Nederlanders durven alleen een gevecht aan als het veilig voor ze is . Eerder iets om je voor te schamen :haha: Met zichzelf opblazende idioten moet je voorzichtig te werk gaan. Is alleen maar slim. De islam in Afghanistan is zo goed als verslagen. Onze Jongens ruimen de restjes op! Ik ben trots op Onze Jongens! :banana:

stip_nl
23-07-2006, 17:44
Altijd lachen, zulke reakties. Kun je me misschien laten weten, wat Marokkanen bijdragen aan de vrede. Of zijn die te druk bezig met het kiezen van een zo economisch gunstig klimaat? Tja, aboe jaja zet zijn woorden om in daden (als je hem mag geloven) bedoel die zit nu in libanon als je hem weer mag geloven. Hij heeft al menig meer gelogen uit naam van incha allah en co :hihi: anders mocht hij belgie niet in... Daarnaast, hier zitten de jongens (een paar maar) te janken als meiden als het om palestina, irak etc gaat.. maar gillen is alles wat ze doen. En dan nu een opmerking over dat men veiligeheid vooropsteld.. Waarom vragen die mensen zich niet eens af hoe het komt dat ze hier zo veilig en zeker kunnen wonen en dat soort onzin uitkramen. Maar misschien is dat teveel gevraagd :D

Deliana
23-07-2006, 17:52
Toen jullie koningin na direkt gevlucht te zijn stoer , veilig in engeland ferme oorlogstaal aan het uitslaan was stond de marokkaanse koning garant voor al zijn inwoners :hadj: Lul niet man, en waar is die Marokkaanse koning nu? En in de tijd dat half Marokko richting Europa trok voor economische doeleinden? En wat doet die Marokkaanse koning nu voor zijn onderdanen? Hij had beter garant kunnen staan voor een hogere levensstandaard voor zijn onderdanen, dan hadden ze ook niet massaal hoeven te verkassen naar Nederland, Belgie, Duitsland en Frankrijk.

zon
23-07-2006, 17:53
Toen jullie koningin na direkt gevlucht te zijn stoer , veilig in engeland ferme oorlogstaal aan het uitslaan was stond de marokkaanse koning garant voor al zijn inwoners :hadj: En dan krijgen we zo weer het verhaal van die Marokkanen die Nederland hebben bevrijd. :moe: Die 4 Marokkanen die dood aanspoelden op het strand van Zeeland. :hadj:

zon
23-07-2006, 17:54
Lul niet man, en waar is die Marokkaanse koning nu? En in de tijd dat half Marokko richting Europa trok voor economische doeleinden? En wat doet die Marokkaanse koning nu voor zijn onderdanen? Die koning vond dat wel best. Het bracht de werkloosheid omlaag in Marokko. En hij kwam van een hoop lastige Berbers af. :banana:

MennovdMeer
23-07-2006, 18:04
Nederlanders durven alleen een gevecht aan als het veilig voor ze is . Eerder iets om je voor te schamen :haha: ik zou me eerder schamen voor al die dode junkies in Europa als gevolg van overdoses coacainegebruik afkomstig van die opium uit Afghanistan. Ook de Hollanders zullen ervoor zorgen dat deze handel zware slag zal worden toegebracht, zodat ook de Taliban financieel ter aarde stort!!

WATS
23-07-2006, 18:07
18 taliban gedood!!!!! ALLEN NAAR DE BAR:banana: :banana: :banana:

zon
23-07-2006, 18:07
ik zou me eerder schamen voor al die dode junkies in Europa als gevolg van overdoses coacainegebruik afkomstig van die opium uit Afghanistan. Ook de Hollanders zullen ervoor zorgen dat deze handel zware slag zal worden toegebracht, zodat ook de Taliban financieel ter aarde stort!! Uhhh... cocaïne is niet van opium maar van de cocaplant. En die hebben ze niet in Afghanistan, voorzover ik weet. ;)

MennovdMeer
23-07-2006, 18:08
Altijd lachen, zulke reakties. Kun je me misschien laten weten, wat Marokkanen bijdragen aan de vrede. Of zijn die te druk bezig met het kiezen van een zo economisch gunstig klimaat? :engel: :nijn: :goedzo: Eigenlijk, diep in zijn hart is the dreamer een gezegend mens. :D

MennovdMeer
23-07-2006, 18:09
18 taliban gedood!!!!! ALLEN NAAR DE BAR:banana: :banana: :banana: Eerst was er Hell, toen Kill-Switch...nu WATS.

zon
23-07-2006, 18:10

18 taliban gedood!!!!! ALLEN NAAR DE BAR:banana: :banana: :banana: http://www.korpscommandotroepen.nl/commandostichting/korpsgeschiedenis/ondersch1.jpg Hulde! :banana:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21