Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : pijnlijk lichaam!

t0ensi
23-07-2006, 14:54

Hejjj ladiees, Ik heb al een paar x last gehad van een pijnlijk lichaam! Wollah alles doet dan zo'n pijn, van me tenen tot mijn rug en mijn nek en me armen.. Het lijkt dan echt een eindeloos pijnlijk gevoel, die niet stopt ook niet als ik ga zitten.. Mijn moeder en buurvrouw zeiden tegen me dat het de groei is... heeft iemand dit hier ook? Het is echt zo'n tintelend gevoel.. meestal vaak in je benen! Maar gisteren had ik het over mij hele lijf :rolleyes:

diamantje1410
23-07-2006, 15:04
Hejjj ladiees, Ik heb al een paar x last gehad van een pijnlijk lichaam! Wollah alles doet dan zo'n pijn, van me tenen tot mijn rug en mijn nek en me armen.. Het lijkt dan echt een eindeloos pijnlijk gevoel, die niet stopt ook niet als ik ga zitten.. Mijn moeder en buurvrouw zeiden tegen me dat het de groei is... heeft iemand dit hier ook? Het is echt zo'n tintelend gevoel.. meestal vaak in je benen! Maar gisteren had ik het over mij hele lijf :rolleyes: Beste zuster, Als ik jou was zou ik naar de dokter gaan in plaats van naar advies van andere te gaan luisteren. Je weet hoe wij marokkanen zijn, we hebben voor alles een oplossing klaar liggen. Ga naar de dokter en leg hem uit wat je klachten zijn dan zal hij je wel vertellen wat het kan zijn. Succes ermee!!!

KrOelenbOl__
23-07-2006, 15:06
Jaa, heb ik heel vaak in me benen als ik wakker word. Heb geen idee wat het is.

t0ensi
23-07-2006, 15:07
Beste zuster, Als ik jou was zou ik naar de dokter gaan in plaats van naar advies van andere te gaan luisteren. Je weet hoe wij marokkanen zijn, we hebben voor alles een oplossing klaar liggen. Ga naar de dokter en leg hem uit wat je klachten zijn dan zal hij je wel vertellen wat het kan zijn. Succes ermee!!! Bedankt voor je reactie oughti, Ik ga zeker naar de dokter als ik het nogmaals krijg, het is echt pijnlijk! Ik zoualleen graag willen weten of meerdere mensen dit hier herkennen :kus: x

Omaima0
23-07-2006, 15:39

Beste zuster, Als ik jou was zou ik naar de dokter gaan in plaats van naar advies van andere te gaan luisteren. Je weet hoe wij marokkanen zijn, we hebben voor alles een oplossing klaar liggen. Ga naar de dokter en leg hem uit wat je klachten zijn dan zal hij je wel vertellen wat het kan zijn. Succes ermee!!! Idd:goedzo:

m0ppie_N_mamas
23-07-2006, 15:48
je ligt bijv niet geod .. je bloed stroomt niet normaal .. vandaar die tintelingen .. als je TE lang zo blijft .. kunnen bijv je benen dood gaan .. of beter gezet verlamd raken .. gwn blijven bewegen ... zou i kdenken