Bekijk originele versie : haar stijlen marokko??
Taseb7ant25
23-07-2006, 13:08
Wie van de dames heeft er ervaring met je haar laten stijlen voor een paar maanden in marokko?
Was aan het denken om het daar bij de kapper te laten doen, maar weet niet hoe het zal worden.
Heb het een keer bij mijn nicht gezien en was heel mooi, maar zijn er misschien dames die heir ervaring mee hebben.
Ze zijn daar beter dan hier.
k heB het Ook een keer in maroko laten Doen,, op het beginn is het wel mooiii heel glad gwn ,, maar later ga je gwn sien dat het niet je eigen haar is en word het lelijkstijl,,,, sow was het in ieder gevl bij mij ,, maar miSs dat se het anDers doen waar jij wl laten Doenn ,,,
miss_blaaa
23-07-2006, 22:12
je kan het beter niet doen!!!! is gif waar ze jouw haar mee insmeren... bij mij was het gelukkig mislukt, mn haar bleef wel en half jaar stinken nadat ik mn haar heb gewassen.. maar mn krullen waren gewoon weg, en het was gen stijl!!!
een vriendin had het ook gedaan, heel mooi stijl haar was het geworden,,maar na en jaar heeft ze haar krullen nog steeds niet terug,. het is nu stro geworden....
je kan beter niets aan je haar doen!!
wees blij met wat je hebt....
jha heB je heBt helemaal gelijk;),,,
jhaa bIj mij waS het ok jhaa beetjes krousch gewordn :maf:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.