Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mijn lenzen plakken aan mijn ogen!

LZN
15-06-2003, 13:27

's ochtend werd ik wakker en ik kwam tot mijn ergernis dat ik met mijn lenzen heb geslapen! de ene lens kon ik niet vinden en moest een zoektocht beginnen in mijn rechteroog! De andere lens was geplakt aan mijn iris en toen ik hem eruit haalde leek wel alsof het aan mn oog zoog! Nu zit ik hier met rode pijnlijke ogen en heb mn bril op!:bril: Wie heeft dit ooit meegemaakt?.

Chaimae
15-06-2003, 13:31
Ik was toen ik zes jaar was een lens kwijt. :D Ik had het niet eens in de gaten tot mijn moeder ze uit wilde doen, ze vond er maar 1. Ik had ze pas 1 week. :D Ik heb de hele nacht in mijn oog lopen zoeken. :D Maarja ik heb zo vaak met me lenzen geslapen, daardoor ben ik er denk ik nu gevoelig voor. :D

Shahinez
15-06-2003, 13:33
Wow 6 jaar en al een lens dragen ... rwina het heeft mij 21 jaar moeten duren voor ik een lens moest kopen en MAANDEN oefening voor ik het vlekkeloos erin en eruit kon halen

Chaimae
15-06-2003, 13:40
Origineel gepost door MissOogappeltje Droeg je lenzen toen je zes was? Dat mag niet meid... Ik mocht ze pas dragen toen ik 18 werd! Ik dus wel, en het mocht wel van de dokter. ik had niet echt een andere keus, met mijn sterkte zou ik veel te zware bril moeten dragen en dat zou nog erger zijn. Maar ik draag geen lenzen meer, mijn ogen zijn er te gevoelig voor, als ik een dag vergeet om de vloeistof te wisselen dan gaan ze me al prikken, draag dus al sinds mijn 12de geen lenzen meer. :D :D

Chaimae
15-06-2003, 13:42

Origineel gepost door Shahinez Wow 6 jaar en al een lens dragen ... rwina het heeft mij 21 jaar moeten duren voor ik een lens moest kopen en MAANDEN oefening voor ik het vlekkeloos erin en eruit kon halen Mijn moeder deed alles voor me. :D Pffffffffff, ik wil ze weer doen, maar mijn vader wil niet. :(

Chaimae
15-06-2003, 13:50
:bril: Zo een. :hihi: Je had toch me foto gezien? :D Ik krijg er trouwens nog 1 van jou. :D

doc25
15-06-2003, 14:01
Origineel gepost door MissOogappeltje Mijn lenzen plakken aan mijn ogen! dat is wel de bedoeling van lenzen :rolleyes:

Fous
15-06-2003, 14:04
Origineel gepost door MissOogappeltje 's ochtend werd ik wakker en ik kwam tot mijn ergernis dat ik met mijn lenzen heb geslapen! de ene lens kon ik niet vinden en moest een zoektocht beginnen in mijn rechteroog! De andere lens was geplakt aan mijn iris en toen ik hem eruit haalde leek wel alsof het aan mn oog zoog! Nu zit ik hier met rode pijnlijke ogen en heb mn bril op!:bril: Wie heeft dit ooit meegemaakt? Jep heb ik weleens meegemaakt. Ik was mijn lenzen vergeten uit te doen. De volgende ochtend duurde het ruim een half uur voordat ik 1 lens te pakken kreeg...