Bekijk originele versie : Ben niet op zoek naar een relatie.....slechts se.x!
Namen vergeten...een lange hartstochtelijke nacht...en de volgende ochtend ieder weer z'n eigen weg op...een nacht om niet te vergeten...met een persoon om niet te vergeten...Maar je hoeft elkaar namen niet te weten! :).
DonnaBella
15-06-2003, 12:25
H.OEREN GENOEG
DonnaBella
15-06-2003, 12:30
Origineel gepost door temsamni
Wat zeg jij nou weer voor iets vies! :confused:
oeps
jij wilt zeker gratiesh
Je zit op het verkeerde forum vriend!
voor one nightstands moet je naar maroc.nl :D
Heb ze al gehad! :) In deze zee zitten meer visjes! Die andere lijkt meer op de dode zee...heb alle vissen er al uitgevangen :)
Freak!! ik hoorde laatst dat vrouwen van zwaar oversexte mannen houden :D
Origineel gepost door DONNABELLA
oeps
jij wilt zeker gratiesh
het is toch duidelijk wat ze zegt horen zat .
kickgirl
15-06-2003, 12:46
hahaha temsamni
je bent weer lekker bezig zie ik! Weer een toptopic om te lezen en om over te lachen. Maar een one nightstand dus? Hmmm ik zal even over nadenken mannetje ;) maar anders ga ik wel even voor je op zoek wagga?
Kus kickkie
PS geen one nightstands in een hotelletje. Wat vind je van een luxe villa met zwembad, bubbelbad, stoombad???
Origineel gepost door kickgirl
hahaha temsamni
je bent weer lekker bezig zie ik! Weer een toptopic om te lezen en om over te lachen. Maar een one nightstand dus? Hmmm ik zal even over nadenken mannetje ;) maar anders ga ik wel even voor je op zoek wagga?
Kus kickkie
PS geen one nightstands in een hotelletje. Wat vind je van een luxe villa met zwembad, bubbelbad, stoombad???
nieks voor mij gewoon op een neer snel en weg wezen .
zo leer je mekaar ook niet kennen van namen .
DonnaBella
15-06-2003, 12:50
Origineel gepost door azuvrie
het is toch duidelijk wat ze zegt horen zat .
oh met horen bedoel je h.oeren oooohhhhhhh
BeautifulLady
15-06-2003, 12:54
:rolleyes: :jammer:
Ik haat zulke jongens al jou :jammer:
Je bent al de tweede die dat vandaag zegt! :) Zal het maar als een compliment zien...je bent bang voor jongens als mij...maar diep in je hart wil je er ook een jongen die precies zoals mij is ;) ....mannen als ik hebben een onweerstaanbare aantrekkingskracht op vrouwen...je ziet dat het een echte man is ;) ...en niet een van die homootjes die je de laatste tijd ziet rondlopen :) Maar het is niet jouw schuld!,,,jij kan er niks aan doen...Het zit in je genen...het zit in je bloed...het zit tussen je oren om je tot mij aangetrokken te voelen ;)
http://opkikkertje.nl/smilies/praten/blahblah.gifLaat me er maar niet verder op in gaan..pff:ego:
chebba__Dounia
15-06-2003, 13:26
tzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
tzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
tzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
tzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzz
tzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzz
tzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz duidelijk!!tzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
op deze mocro die deze tropic heeft geplaast!!
letterlijk en figuurlijk!!!!!!tzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
tzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
kickgirl
15-06-2003, 13:39
Oehhhhhhhhh lalaaaaaaaaaaaaaaa
Met jouw kan ik er over praten. Onze gedachtes komen zo goed met elkaar overeen. De volgorde van een one nightstand is gewoon om van te genieten. laten we maar snel naar onze luxe villa gaan en van een mooie onvergetelijke hete nacht genieten. :D :D
Want als wij bij elkaar zijn en onze lichamen elkaar aanraken dan oeh lalaaaaaaaa :stout:
So come and get me :D :D
:jeweetog:
samiratjee
15-06-2003, 13:45
:)...:boogie:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.