Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wasmachine

diamantje81
22-07-2006, 23:14

Hoi dames, had een vraagje. :confused: Ik haalde daarnet mijn was uit de wasmachine en merkte dat de wasmachine eg stonk van binnen:maf: . Wie weet wat ik daar tegen kan doen.Wat ik ook merk is dat de band van binnen zwart begint te worden en ik heb deze wasmachine niet eens zo lang. Dus tips zijn van harte welkom:banana: :banana: groetjes en alvast bedankt, diamantje81.

Doenya25
22-07-2006, 23:19
calgon gebruiken Ja, wasmachines leven langer met Calgon!! :hihi: sorry ben in een melige bui, maar zuster calgon moet je gebruiken is goed voor de wasmachine.

diamantje81
22-07-2006, 23:33
En dan tussen de was of in het bakje zetten ja sorry domme vraag misschien. gaat die vieze lucht dan ook weg.

karona
22-07-2006, 23:42
:D dat heb ik ook gehad je moet ook elke keer waneer de wasmachine klaar is met wassen hem evn droog maaken die rubere band dus .en voor het stinken een beetje bleek ingooien maar alleen als je wit goed gaat wassen he. en wat je ook kan doen als het een nieewe wasmachine is dan zit er aan de voor kant beneden een klepje die moet je open maaken en dan zit er een slangetje met een dop er op dei open maaken en dan komt er vuil water uit dat stink meestal ook zoo . ik hoop dat je er wat aan heb :goedzo:

Dorita
22-07-2006, 23:44

Heb je nog garantie???

Bintje
22-07-2006, 23:51
met een spons en chloor die (grijze) band schoonmaken, het is blijkbaar geschimmeld, ik had dat laatst ook, ik had twee keer een goedkope fles wasverzachter gebruikt

Sabira23
22-07-2006, 23:58
met een spons en chloor die (grijze) band schoonmaken, het is blijkbaar geschimmeld, ik had dat laatst ook, ik had twee keer een goedkope fles wasverzachter gebruikt schoonmaakfreak :ego: :hihi: :kus:

Bintje
23-07-2006, 00:04
schoonmaakfreak :ego: :hihi: :kus: :o maar het helpt wel :ego:

Faris
23-07-2006, 00:15
Verfris je wasmachine. Doe regelmatig een kopje azijn in de wasmachine en laat een gewone cyclus draaien op 90 graden zonder was. Elke zes maanden.

Bintje
23-07-2006, 00:24
Verfris je wasmachine. Doe regelmatig een kopje azijn in de wasmachine en laat een gewone cyclus draaien op 90 graden zonder was. Elke zes maanden. soda kan ook :o

eva2
23-07-2006, 09:42
wasmachinedeur open laten staan als er geen was meer inzit. helpt ook tegen schimmel van het rubber en nare geurtjes en eens in de 4 maanden HG wasmachinereiniger(reparateur) erin gooien gebruiksaanwijzing staat erop. is wel prijzig bijna 8 euro . je kan het twee keer gebruiken (daar koop je geen nieuwe wasmachine van) je gooit de inhoud van een bus poeder in de trommel zet hem aan zonder was op 60 graden geloof ik. het zorgt ervoor dat al het vuil in je wasmachine verdwijnt. ik heb het een keer gebruikt en het hielp echt! het spul is wel giftig en brandbaar als je het op je handen krijgt (of inademt)dus voorzichtig er mee om gaan succes!

Leila1982
23-07-2006, 10:21
Inderdaad, altijd je wasmachine op een kiertje laten staan, dan kan al het water drogen. En na elke wasbeurt die binnenste band droogdeppen.

diamantje81
23-07-2006, 11:29
Nou dat is denk ik wel genoeg info. Ik bedank jullie zeer en zal de tips zeker gaan gebruiken. Harstikke bedankt, diamantje81.