Bekijk originele versie : Marokkaanse jongens met Capri broeken...
elmoemien
15-06-2003, 12:10
...(die korte broeken, net marokkaanse damesbroeken)..ik vind het maar niet staan.
Wild_Female
15-06-2003, 12:12
Origineel gepost door elmoemien
...(die korte broeken, net marokkaanse damesbroeken)..ik vind het maar niet staan.
Ssssssssst..stiekem heb je nu ook zo een broek aan yek a shitan...je wilt gewoon weten wat mensen van jou mooie broek vinden... :p
elmoemien
15-06-2003, 12:13
Nee atasjitanest, ik haat zulke broeken!
Capri broeken, zonnebankje, soms zelfs bruinsel, (gestolen) armani zonnebrilletje, geschoren kippebeentjes, strakke truitjes en een handtasje... oh oh oh waar gaat dit toch heen met onze jongens :jammer:
Wild_Female
15-06-2003, 12:15
Nee atasjitanest, ik haat zulke broeken!
Hhahahahah Ja Ja..je hebt er Zeker shie 40 in je kast hangen yek? Rood..geel..blauw...oranje.....paars.....hahahahha JAAAA geef t maar toe.... :p
Wild_Female
15-06-2003, 12:16
Origineel gepost door BennY_D
Capri broeken, zonnebankje, soms zelfs bruinsel, (gestolen) armani zonnebrilletje, geschoren kippebeentjes, strakke truitjes en een handtasje... oh oh oh waar gaat dit toch heen met onze jongens :jammer:
Begrijp je het dan nog niet???
Ze willen op ons lijken...oooooooo it feels good being a women! :D
elmoemien
15-06-2003, 12:18
Origineel gepost door Wild_Female
Hhahahahah Ja Ja..je hebt er Zeker shie 40 in je kast hangen yek? Rood..geel..blauw...oranje.....paars.....hahahahha JAAAA geef t maar toe.... :p Jij bent echt grappig: ik kom niet bij van het lachen................
Begrijp je het dan nog niet???
Ze willen op ons lijken...oooooooo it feels good being a women! :D
nou jongens die er zo uit zien no offense hoor maar ik vind ze een beetje min of meer gewoon bezems :o :jammer:
Wild_Female
15-06-2003, 12:18
Jij bent echt grappig: ik kom niet bij van het lachen................
:eek:
;)
Wild_Female
15-06-2003, 12:19
nou jongens die er zo uit zien no offense hoor maar ik vind ze een beetje min of meer gewoon bezems :o :jammer:
Tja...neeeej niet min of meer.....DAT ZYN GEWOOM BEZEMS!
Tja...neeeej niet min of meer.....DAT ZYN GEWOOM BEZEMS!
:D ben dus niet de enige die van ze walgt :D
elmoemien
15-06-2003, 12:21
Ik als gentlemanzijnde walg ook van ze............
Ik als gentlemanzijnde walg ook van ze............
fijn om te weten dat er dus nog 'normale' jongens bestaan :rolleyes: :D
elmoemien
15-06-2003, 12:24
fijn om te weten dat er dus nog 'normale' jongens bestaan :rolleyes: :D :) :haha:
:) :haha:
ewa het is zo maroc jongens zeggen altijd dat de maroc meiden te strakke broeken dragen ra ra van wie hebben we dat nou he :rolleyes:
alsof capri nog niet erg genoeg is moet ie ook nog strak zijn :maf:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.