Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaanse jongens met Capri broeken...

Pagina's : [1] 2

elmoemien
15-06-2003, 12:10

...(die korte broeken, net marokkaanse damesbroeken)..ik vind het maar niet staan.

Wild_Female
15-06-2003, 12:12
Origineel gepost door elmoemien ...(die korte broeken, net marokkaanse damesbroeken)..ik vind het maar niet staan. Ssssssssst..stiekem heb je nu ook zo een broek aan yek a shitan...je wilt gewoon weten wat mensen van jou mooie broek vinden... :p

elmoemien
15-06-2003, 12:13
Nee atasjitanest, ik haat zulke broeken!

BennY_D
15-06-2003, 12:15
Capri broeken, zonnebankje, soms zelfs bruinsel, (gestolen) armani zonnebrilletje, geschoren kippebeentjes, strakke truitjes en een handtasje... oh oh oh waar gaat dit toch heen met onze jongens :jammer:

Wild_Female
15-06-2003, 12:15

Origineel gepost door elmoemien Nee atasjitanest, ik haat zulke broeken! Hhahahahah Ja Ja..je hebt er Zeker shie 40 in je kast hangen yek? Rood..geel..blauw...oranje.....paars.....hahahahha JAAAA geef t maar toe.... :p

Wild_Female
15-06-2003, 12:16
Origineel gepost door BennY_D Capri broeken, zonnebankje, soms zelfs bruinsel, (gestolen) armani zonnebrilletje, geschoren kippebeentjes, strakke truitjes en een handtasje... oh oh oh waar gaat dit toch heen met onze jongens :jammer: Begrijp je het dan nog niet??? Ze willen op ons lijken...oooooooo it feels good being a women! :D

elmoemien
15-06-2003, 12:18
Origineel gepost door Wild_Female Hhahahahah Ja Ja..je hebt er Zeker shie 40 in je kast hangen yek? Rood..geel..blauw...oranje.....paars.....hahahahha JAAAA geef t maar toe.... :p Jij bent echt grappig: ik kom niet bij van het lachen................

BennY_D
Origineel gepost door Wild_Female Begrijp je het dan nog niet??? Ze willen op ons lijken...oooooooo it feels good being a women! :D nou jongens die er zo uit zien no offense hoor maar ik vind ze een beetje min of meer gewoon bezems :o :jammer:

Wild_Female
Origineel gepost door elmoemien Jij bent echt grappig: ik kom niet bij van het lachen................ :eek: ;)

Wild_Female
15-06-2003, 12:19
Origineel gepost door BennY_D nou jongens die er zo uit zien no offense hoor maar ik vind ze een beetje min of meer gewoon bezems :o :jammer: Tja...neeeej niet min of meer.....DAT ZYN GEWOOM BEZEMS!

BennY_D
15-06-2003, 12:20
Origineel gepost door Wild_Female Tja...neeeej niet min of meer.....DAT ZYN GEWOOM BEZEMS! :D ben dus niet de enige die van ze walgt :D

elmoemien
15-06-2003, 12:21
Ik als gentlemanzijnde walg ook van ze............

BennY_D
15-06-2003, 12:22
Origineel gepost door elmoemien Ik als gentlemanzijnde walg ook van ze............ fijn om te weten dat er dus nog 'normale' jongens bestaan :rolleyes: :D

elmoemien
15-06-2003, 12:24
Origineel gepost door BennY_D fijn om te weten dat er dus nog 'normale' jongens bestaan :rolleyes: :D :) :haha:

BennY_D
15-06-2003, 12:29

Origineel gepost door elmoemien :) :haha: ewa het is zo maroc jongens zeggen altijd dat de maroc meiden te strakke broeken dragen ra ra van wie hebben we dat nou he :rolleyes: alsof capri nog niet erg genoeg is moet ie ook nog strak zijn :maf:

Pagina's : [1] 2