Bekijk originele versie : Raadsel???
Lieve Yasmina,
Ik ben helemaal in de war net voor het slapen gaan, ik had nl. 6 jaar geleden mijn eeste vriendje, waarmee ik vrij lang mee had, die van gedichten hield schrijven, ik heb tot de dag van vandaag nog steeds bewaard, het is nl. uit. Toen ik net een paar keer gedichten zat te lezen kwam ik een bekende gedicht tegen die mijn ex mijn 6 jaar geleden had gegeven. Ik dacht gelijk. IK MOET EEN REACTIE GEVEN, ik dacht nl dat hij het was ik hou nog steeds van hem MAAR DE ZOGENAAMDE/ECHTE
schrijver van Exact dezelfde gedicht als die van mijn ex bleef ontkennen dat hij het niet heeft geschreven. Maar hoe kan hier een gedicht en daarnaast nog pas is verzonnen terwijl ik hem jaren geleden al in mijn handen had. Diegene die hem gisteren heeft geplaatst heet trouwens MIMOUN 007.
Alvast harstikke bedankt voor je raad
ROKANA :kwaad:
LelyDames
15-06-2003, 15:50
ik zou t niet weten meid
Groetjes Lelydametje
stardust
16-06-2003, 14:07
Misschien heeft je ex het niet zelf verzonnen..denk je nou echt? Sorry maar sommige mensen zijn zo creatief als een houten plank..I know slaat nergens op maar ok u get the point.
Was het gedicht persoonlijk gemaakt of is het zo'n gedicht dat voor alles en iedereen kan opgaan??
Hoi,
Het was een algemene gedicht, maar Mimoun 007 bij wie ik de gedicht van de week zag, blijft zeggen dat hij het zelf heeft verzonnen, waarom moet 1 van hun liegen terwijl de waarheid zo mooi kan zijn.
Groetjes
mimoun*007*
17-06-2003, 01:17
Rokana lieverd,
als je nou eens alle leugens bij elkaar zou tellen...
al het bedrog, al de corruptie, al 't venijn...
dan kost het wel wat moiete om je voor te stellen lieverd...
Dat mensen al zo lang met liefde bezig zijn...;)
Ma3a Sallama...:zwaai:
hahaha,
Je verteld me iets nieuws
mimoun*007*
17-06-2003, 01:26
aha had je dit niet van je EX gehad...:p
Ma3a Sallama...:zwaai:
nee,
Die was dan wel unieker geweest
Missprive
17-06-2003, 20:53
ik zou m beuken :D
stel je voor je ex, heeft em ook naar een ander meisje gestuurd en zij heeft em weer naar die mimoun gestuurd.... zou toch kunnen???
Liefs Safia
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.