Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De vijand van de Islam zwicht!

Pagina's : [1] 2 3 4

LZN
15-06-2003, 02:52

Dit is een bericht dat ik zojuist van Vikker ontving via een pm: vikker wrote on Vandaag 02:20: Ik stel voor dat deze waanzin stoppen, het grootste probleem zijn de beledigingen die men mijn overleden moeder heeft toegezonden. Is het dan zo moeilijk te verstaan dat zulks dingen n zijn die een mens hard raken, als je een man bent pak je me op mijn persoon..niet op mijn overleden moeder. Precies hetgeen ik op heb zitten wachten. Vikker wil niet meer, en ik vind dat hij gelijk heeft ook. Ik vind het wel zwak dat hij dit via prive mail doet. Ik heb in het openbaar kenbaar gemaakt dat ik hier geen zin in heb! Bovendien heb ik kenbaar gemaakt dat mijn voorwaarden zijn dat de Islam voortaan niet meer beledigd wordt. Tenslotte was mijn eis dat vikker en ik elkaar zouden negeren, voor eens en altijd. Mijn grootste probleem is dat Vikker de Islam betrekt bij ieder conflict. Nu... Ben ik een redelijk mens door begrip te tonen voor Vikkers probleem? Is het redelijk dat Vikker dan ook begrip toont voor mijn probleem? Voor zover ik kan achterhalen is Vikker niet ingegaan op mijn eisen.... Ik stel hem voor dit alsnog te doen! Dringend wel te verstaan! Houd op met het beledigen van de Islam Vikker! Wanhopig als Vikker is stuurde hij me zojuist nog een pm: vikker wrote on Vandaag 02:28: Ik heb net een bericht verstuurd maar denk dat ik iets fout heb gedaan omdat in de map verzonden berichten niets stond. Daarom nog eens, ik stel voor deze waanzin te stoppen.... Het enige wat ik je vraag is je verontschuldigingen per pm..en dat blijft onder ons. De beledigingen mijn moeder aangedaan hebben mij zeer hard geraakt, ik kan zelfs moeilijk verstaan dat iemand zo ver kan gaan, raak mij, maar niet mijn moeder. Ik heb er genoeg van Weer zie ik niet dat hij ingaat op mijn eisen..

Grietje
15-06-2003, 02:53
Triest volk

hhtWillem
15-06-2003, 08:40
Origineel gepost door ZITA Zijn er verder nog mensen trouwens die bespreekbare eisen hebben? Ik denk dat we er best met Vikker over kunnen onderhandelen dat hij hier voorgoed vetrekt. Dan hoeft niemand zijn beledigingen en provocaties te horen.... En vikker hoeft natuurlijk ook geen beledigingen over zich heen te krijgen. gemiste kans.

saida_marokko
15-06-2003, 09:39
Zita ik zie heel graag dat hij vertrekt. Gewoon dit forum verlaat ofzo. Elke keer als ik zijn naam weer zie denk ik damzz weer kritiek : tfoee op hem. Me speeksel begint zowat op te raken en dat is niet de bedoeling. Ach jah zita jou eissen zijn de mijne:) dus take your change and beat the zionist:)

saida_marokko
15-06-2003, 09:50

willem heeft blijkbaar geen eissen:) is ook goed toch:) is alleen makkelijker voor vikker;).. vikker bedenk dit: je moeder is je toch lief? hou dan nu op en doe wat zita van je vraagt. Zie het als verloren oorlog:) En bedenk islam wint altijd:) ( hoe dan ook)

Moezhint
15-06-2003, 10:12
Origineel gepost door ZITA Wil je niet voor je beurt spreken willem! Ik dacht jij je afzijdig hield omdat je geen deel wenste te zijn van dit alles. Vikker heeft duidelijk de kans laten liggen in te gaan op mijn eisen... Eisen die niet eens zo extreem waren. 1. Ophouden de Islam te beledigen en te betrekken in conflicten. 2. Mij negeren. 3. Kenbaar maken dat hij wil stoppen en dat hij ingaat op de eerste twee eisen. Was dat veel gevraagd? weet je wat Zita, ik denk niet dat het gaat lukken wat je van hem eist! Vikkers leven is nu eenmaal gebaseerd op haat jegens moslims en beledigingen richting zijn moeder! kijk maar eens hoe ie straalt en kwijlt sinds zijn moeder is beledigt. psychologisch gezien is het beter voor sommige mensen dat ze negatieve aandacht krijgen dan geen aandacht. dus onze negatieve aandacht, daar voedt ie zich mee die looser; en stel je eens voor dat ie stopt met dit allemaal...hoe gaat hij dan verder moeten?? wat zou de zin zijn van zijn schamele bestaan? men zegt vaak dat geweld geen zin heeft! nou ik ben van een ander mening toebedeelt. mensen die geweld plegen, in dit geval zoekt vikker achter beledigingen, zien een diepe betekenis in wat ze doen. ze kicken er namelijk van om getreiterd te worden; geweld heeft dus zeker zin voor wie het pleegt. en ja...enig begrip zouden we hier toch wel moeten opbrengen vind je niet??? hoe zou hij dan verder leven? we moeten ons gewoonweg neerleggen bij het feit dat er ook mensen zijn die enkel verder kunnen als ze gedreven worden door macabere krachten! anders niet. ik zelf eis niets van hem...alleen dat hij in acht neemt wanneer hij domme uitspraken doet over de islam ook daar de consequenties van moet kunnen dragen! meer niet en voor de rest mag ie van mij blijven kwijlen en paaldansen!

hhtWillem
15-06-2003, 10:40
Origineel gepost door ZITA Wil je niet voor je beurt spreken willem! Ik dacht jij je afzijdig hield omdat je geen deel wenste te zijn van dit alles. Vikker heeft duidelijk de kans laten liggen in te gaan op mijn eisen... Eisen die niet eens zo extreem waren. 1. Ophouden de Islam te beledigen en te betrekken in conflicten. 2. Mij negeren. 3. Kenbaar maken dat hij wil stoppen en dat hij ingaat op de eerste twee eisen. Was dat veel gevraagd? Het publiekelijk maken van een Pm vind ik niet echt netjes, echter, dat is jou keuze, maar dat terzijde... Inhoudelijk hou ik me ook afzijdig hiervan Zita, dat zie je ook. En jou eisen waren reeds bekend, die heeft iedereen inmiddels in meerdere topics kunnen lezen. Maar als ik lees die nu 'iedereen' zijn eisen hier mag deponeren en dat het schelden van weerszijden gewoon doorgaat dan krijg ik steeds meer de indruk dat jullie het beiden wel leuk vinden zo. oke dan...mijn zegen hebben jullie. :zwaai:

Danielle2
15-06-2003, 13:07
Zita, ik vind het heel erg wat jij over Vikkers moeder schrijft. Ik snap niet hoe je zo wreed kan zijn, hoe krijg je het op papier? Hoe kan je het aan jezelf verantwoorden iemand zo te kwetsen? Ook al kwetst hij jou, er zijn toch grenzen? Je kan toch het goede voorbeeld geven? "Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook aan een ander niet..." Ik kan me voorstellen dat je de reactie voelt iemand terug te pakken als hij je persoonlijk aanvalt en kwetst maar denk je niet dat het veel beter zou uitpakken, en je iemand van mening zou doen veranderen als je iemand beter behandelt dan hij jou? Denk je niet dat als je redelijk zou reageren op een vijandige booschap, dat je juist DAN die persoon doet beseffen dat hij fout zat?

saida_marokko
15-06-2003, 15:12
Origineel gepost door vikker Dus verklaar je hiermee dat jullie walgelijk praktijken en onderdeel zijn van de islaam.. :confused: Ik dacht het niet kind.....het is gewoon de vrucht van enkele ziekelijke geesten, meer niet. ;) Vikkertje toch je zei toch dat wij islamieten zijn... en door beledigingen van de islam bewijs ik dat de islam jou nu te pakken heeft. Je hebt mij nooit horen zeggen dat ik in de naam van islam jou uitscheld verdraai de boel niet;) vuile. v(fl)ikker dag dag

an3sdej
15-06-2003, 19:16
......Bovendien heb ik kenbaar gemaakt dat mijn voorwaarden zijn dat de Islam voortaan niet meer beledigd wordt...... Zita, jij hebt NIETS te eisen jochie :-)

an3sdej
15-06-2003, 19:18
De fundies waar ook ter wereld zullen verslagen worden !!!!

saida_marokko
15-06-2003, 19:28
andriesje...jij hebt helemaal geen recht van spreken:) DUS HOUD DIE VEROTTE MUIL VAN JE DICHT... EN KOM NIET ZO EEN TOON SLAAN TEGEN ZITAAAAAAAA!!! OF EEN VAN DE DE ANDERE LEDEN:) JIJ KAN BETER EEN GRAFJE GAAN GRAVEN EN ER ALVAST IN GAAN LIGGEN WANT DE DOOD IS DICHTERBIJ DAN JE DENKT... EN VIKKER KAN HET WETEN VRAAG HET HEM MAAR;)

an3sdej
15-06-2003, 19:48
:cool: Saïda toch, cool meisie zoals jij jihad speelt :zwaai:

Adillio
15-06-2003, 20:03
Saida en Zita zijn gewoon 1 persoon denk ik en tweelingzus van Soulgirl is een addertje onder het gras

abdoel6666
15-06-2003, 20:30

Origineel gepost door Adillio Saida en Zita zijn gewoon 1 persoon denk ik en tweelingzus van Soulgirl is een addertje onder het gras En ik ben de Paus!!!! SUKKEL....... v(L)ikker wij maken hier je leven zuur.......

Pagina's : [1] 2 3 4