Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ben jij gelukkig?

Pagina's : [1] 2

divalatifa
15-06-2003, 00:24

he even een vraagje hoor... Ben jij gelukkig? Denk je er uberhaupt weleens over na? Ik ben hier eigenlijk best wel benieuwd naar. Ik bedoel wie staat er weleens bij zn eigen geluk stil? Dat je even stopt met waar je mee bezig bent en denkt; hamdoullilah, ik heb niets te klagen, ik heb het goed, kortom; ik ben gelukkig..... Persoonlijk heb ik dit wel. Ik sta er vaak bij stil en dank allah voor de kleinste dingen.....maar ik vroeg me dus af of het misschien bij sommigen van jullie een vanzelfsprekendheid is of dat je wel beseft dat je gezegend bent....:hoera:

ZiLaaL
15-06-2003, 00:29
alhamdoulilah. ik heb ook nix te klagen elhamdoulilah. en als het eens af en toe tegen zit, that's life toch? gewoon tegemoet lachen en verder gaan. elke dag weer nieuwe kansen :) :zwaai:

Fruitje
15-06-2003, 00:32
Ik he hamdoulilah niets te klagen. Als ik mezelf vergelijk met een groot deel van de rest van de wereld, besef ik me hoe gelukkig ik ben. Mensen die denken dat ze wat te klagen hebben, zouden dat ook moeten doen. ;)

GangstaLovin
15-06-2003, 00:34
Ik ben redelijk gelukkig ....alleen ben ik over sommige dingen minder blij.

fatiha85
15-06-2003, 00:36

ik heb mijn ouders nog, ik zit op school, ik verdien mijn geld waar ik mijn kleren mee kan kopen, ik heb mensen waar ik van hou en op wie ik kan rekenen, ik heb mensen die om mij geven, en ik heb ALLAH (swt) waar ik op kan rekenen!! dus met andere woorden ik heb niets te klagen!! ben een gelukkig mens! :zwaai:

divalatifa
15-06-2003, 00:43
tuurlijk zijn er weleens tegenslagen maar dat hoort bij het leven, daar wordt je inshaallah ook wel voor beloond. Maar om dan meteen te zeggen dat je ongelukkig bent....ik denk dat de meesten onder ons eigenlijk niet kunnen zeggen dat ze ongelukkig zijn...ik bedoel, kijk waar en hoe we leven.. We hebben veel omdankbaar voor te zijn. Als je naar de rest van de wereld kijkt.....je hoeft alleen maar naar marokko te kijken :huil:

Shahinez
15-06-2003, 00:46
Nou jah hamdoelilah eerst en vooral ik heb ouders waar ik enorm veel om geef en ze zijn er altijd wanneer ik ze nodig heb ... je weet dat onze paradijs aan de voeten van je moeder zit ... dus probeer ik zo goed mogelijk goed te zijn en goed te doen voor mijn moeder Op één ding na ... jah wollah en ik meen dat ... nog een baby husband aan mijn zij en alles is PERFECT inchallah beslama :zwaai:

Mazlout
15-06-2003, 01:31
na vandaag ben ik ZEEEEEEER gelukkig na volgende week, hoop ik de gelukkigste man van Nederland te zijn...

C_warrior
15-06-2003, 04:51
Don't Worry, Be Happy

saidaaatje
16-06-2003, 00:20
Origineel gepost door Mazlout na vandaag ben ik ZEEEEEEER gelukkig na volgende week, hoop ik de gelukkigste man van Nederland te zijn... mazlout...:D

lala_zitouna
16-06-2003, 00:22
ik blijf alhamdoelilah zeggen maar of ik gelukkig ben nee dat ben ik niet :verdriet:

SamiaGirl
16-06-2003, 00:55
7amdoulilah... Leef en laat leven...

HalfBlood
16-06-2003, 01:03
Neej niet echt walakien ana goel ghir al7amdoelilah..

Chatefemqemamu
16-06-2003, 01:17
zwaar gelukkig... and it keeps gettin' better :bril:

Classy.Lady
16-06-2003, 01:20

Origineel gepost door divalatifa he even een vraagje hoor... Ben jij gelukkig? Denk je er uberhaupt weleens over na? Ik ben hier eigenlijk best wel benieuwd naar. Ik bedoel wie staat er weleens bij zn eigen geluk stil? Dat je even stopt met waar je mee bezig bent en denkt; hamdoullilah, ik heb niets te klagen, ik heb het goed, kortom; ik ben gelukkig..... Persoonlijk heb ik dit wel. Ik sta er vaak bij stil en dank allah voor de kleinste dingen.....maar ik vroeg me dus af of het misschien bij sommigen van jullie een vanzelfsprekendheid is of dat je wel beseft dat je gezegend bent....:hoera: Gezegend zijn we allemaal als we het materieel zouden zien..En al7amdoelilah tuurlijk zijn we daar Allah swt dankbaar voor.. Dingen kunnen namelijk altijd erger gaan... Maar hoe zit het met het diepe besef van dit?En hoe zit het met de innerlijke rust? Vinden we daar ook onze geluk? Ik sluit me aan bij hen die allen zeiden "Al7amdoelilah 3ela koelie 7aal"... :)

Pagina's : [1] 2