Bekijk originele versie : verteel jij alles aan je man???
moslimmagirl
21-07-2006, 18:22
verteel jij alles aan je man wat je heb meegemaakt.....of gehoord :D of denk je dat gaat hem niks aan......:hihi:
ik verteel mijn man alleen wat echt belangrijk is...de rest gaat hem niks aan:goedzo:
XxXsalmatjeXxX
21-07-2006, 18:31
jah dat is beter dan hem alles te vertellen zelfs wat hemniet aangaat ;);) want als je hem iets gaat vertellen over bv je broer die iets heeft gedaa nklar dan staat je broer voor hem op het zwarte lijst :ego:
Samira_C
21-07-2006, 18:39
verteel jij alles aan je man wat je heb meegemaakt.....of gehoord :D of denk je dat gaat hem niks aan......:hihi:
ik verteel mijn man alleen wat echt belangrijk is...de rest gaat hem niks aan:goedzo:
Ik vertel me man alles! heb geen geheimen voor hem:) en ook andersom!
Buitenlucht
21-07-2006, 18:41
Bepaalde dingen vertel ik hem wel. maar niet alles. Hij hoeft niet alles te weten wat ik met mijn vriendinnen bespreek. En iedereen heeft wel denk ik een geheimpje. ;)
XxXsalmatjeXxX
21-07-2006, 18:42
wrm dan wrm gaat het dan nog lang duren ??? ^o)
moslimmagirl
21-07-2006, 19:24
ik heb het niet over geheimen....zoals buitenlucht zei wat ik met mijn vriendinnen of moeder of zus bespreek gaat hem niks aan.....:)
Doenya25
21-07-2006, 20:04
ik heb het niet over geheimen....zoals buitenlucht zei wat ik met mijn vriendinnen of moeder of zus bespreek gaat hem niks aan.....:)
Ja precies ik heb zelf ook geen geheimen voor mijn man maar wat ik met mijn vriendinnen, moeder, zussen bespreek vind hij zowiezo niet interessant dus hij zegt "vrouwenpraat gaat mij niets aan" ik vraag hem ook niet wat hij met zijn vrienden bespreekt. Behalve als het iets zinnigs is dan hebben het we erover.
Weet je wat ik erg vind ? vrouwen die op feesten over hun man praten (roddelen) zoals bedgeheimen en wat zij en haar man samen bespreken, serieus ik zat er tussen in la hauwla wa la qowata ila bielah! Dat vind ik ook echt niet kunnen!! dat is iets tussen je man en jij!
Geen angst voor Allaah hebben deze vrouwen.
moslimmagirl
21-07-2006, 20:23
Ja precies ik heb zelf ook geen geheimen voor mijn man maar wat ik met mijn vriendinnen, moeder, zussen bespreek vind hij zowiezo niet interessant dus hij zegt "vrouwenpraat gaat mij niets aan" ik vraag hem ook niet wat hij met zijn vrienden bespreekt. Behalve als het iets zinnigs is dan hebben het we erover.
Weet je wat ik erg vind ? vrouwen die op feesten over hun man praten (roddelen) zoals bedgeheimen en wat zij en haar man samen bespreken, serieus ik zat er tussen in la hauwla wa la qowata ila bielah! Dat vind ik ook echt niet kunnen!! dat is iets tussen je man en jij!
Geen angst voor Allaah hebben deze vrouwen.
ze zeggen wat tussen jou en je man gebeurt moet je het binnen 4 muren houden....vooral bedgeheimen...:
wij bespreken werkelijk alles met elkaar. Als we thuis komen, beginnen we altijd meteen te vertellen wat er is gebeurd, tot in de kleinste details. Behalve zaken die ons in vertrouwen zijn verteld natuurlijk.
Doenya25
21-07-2006, 22:08
wij bespreken werkelijk alles met elkaar. Als we thuis komen, beginnen we altijd meteen te vertellen wat er is gebeurd, tot in de kleinste details. Behalve zaken die ons in vertrouwen zijn verteld natuurlijk.
Leuk als jullie je daar allebij in kunnen vinden toch! :goedzo:
cherinaa
21-07-2006, 22:18
ik vertel mijn mannen alleen maar dingen die belangrijk zijn, of als ik iets heb meegemaakt. maar wat ik met mijn vriendinnen bespreek niet. want je moet ze ook weer niet alles vertellen. en trouwens daar is die niet in geinteresseerd
Na 7 jaar huwelijk heb ik me lesje wel geleerd :D
Doenya25
21-07-2006, 23:04
oei! vertel..... :o
oei! vertel..... :o
O niet bijzonders hoor :o
Maar ik ben er gewoon achter gekomen dat het echt niet nodig is om alles te vertellen. Een goed huwelijk zit hem echt niet in het elkaar ALLES vertellen maar in het vertrouwen in elkaar.
2916Smahane
21-07-2006, 23:23
wallh illa!!!!:hihi: :hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.