Bekijk originele versie : M'n man zal later op de sofa moeten slapen want...
SweetRose
15-06-2003, 00:06
Ik denk niet dat ik ooit mijn bed met iemand ga kunne delen..ik heb graag het gehele bed alleen...:hihi:.
.ik wil rollen en bollen en draaien en springen..helemaal alleen..dus m'n lief mannetje moet maar op de sofa slapen
Vind jij dat ook niet? :D
hahaha rollebolle met het mannetje :D
ClaudioLopez
15-06-2003, 00:09
Origineel gepost door zin 'n midar
Ik denk niet dat ik ooit mijn bed met iemand ga kunne delen..ik heb graag het gehele bed alleen...:hihi:.
.ik wil rollen en bollen en draaien en springen..helemaal alleen..dus m'n lief mannetje moet maar op de sofa slapen
Vind jij dat ook niet? :D
ik kan me ook niet voorstellen dat er iemand met jou het bed willen delen later....:hihi:
:schok: zelfde gedachte, zelfde tijd ye freak!
SweetRose
15-06-2003, 00:10
Origineel gepost door ClaudioLopez
ik kan me ook niet voorstellen dat er iemand met jou het bed willen delen later....:hihi:
Tja..je moest een weten.Je moest eens weten ...:stoned:
hahahahahahaha zin midar
ik hou zoveel van rollen dat ik mijn vrouw op bed laat slapen, want als ik op bed slaap rol ik er toch van af en val ik, en de eeruuugste is een tijdje geleden, ik viel van een stapelbed, en ik werd niet eens wakker
en soms wordt ik wakker zie ik mezelf op de grond een paar meter van het bed :)
chamalgirl
15-06-2003, 00:12
Origineel gepost door sweet_boyyy
hahahahahahaha zin midar
ik hou zoveel van rollen dat ik mijn vrouw op bed laat slapen, want als ik op bed slaap rol ik er toch van af en val ik, en de eeruuugste is een tijdje geleden, ik viel van een stapelbed, en ik werd niet eens wakker
:lol:
SweetRose
15-06-2003, 00:13
hahahahahahaha zin midar
:giechel: echt waar ik ken dat..ik slaap nu nog steeds in een stapelbed..en vroeger hadde we er één zonder die stalen die je tegenhouden om te vallen..ajow je moest eens weten hoeveel ik er ben afgevallen :maf2:
of in maroc
vroeger hadde we nog geen bedden..en sliep ik op zo'n matje..ik val dus in slaap op mijn matje ..maar wordt wakker aan de deur ofzo..(kamers zijn nogal vrij groooot)
en dan denk ik vanhuh? hoe kom ik hier...:maf2:
gekke tijden :D
hahahahahahaa ewa dan hebben we dezelfde probleem, mischien moet voortaan mezelf vastbinden of zo hahahaaa :)
Shahinez
15-06-2003, 00:16
Nou ik ben ook iemand die veel draait in bed, maar ik weet wel dat ik er een oplossing zou voor vinden ...
My man sgonne take me in his arms and i'm gonne sleep on his chest ... in that position i won't move at all
you get it???
SweetRose
15-06-2003, 00:19
hahahahahahaa ewa dan hebben we dezelfde probleem, mischien moet voortaan mezelf vastbinden of zo hahahaaa :)
M'n ma had er een oplossing voor..
Ze bindde mijn voeten vast met een hoofddoek...:hihi:
Echt waar..moet je ook eens proberen..nu ben ik dat al gewoon...ik draai ni meer weg ofzo..
Maar ik weet ni of ik mijn bed zal kunne delen :(
hahahahahahahahaa ik ga helemaal stuk door jou
ik zal het uitproberen
SweetRose
15-06-2003, 01:13
Neej joh..ge moet ni lachen :D
Het is gewoon zo...:melig:
Ik kon er nix aan doen...
dus kwam mijn slimme mama met dit idee :hihi:
Shahinez
15-06-2003, 01:19
Origineel gepost door Shahinez
Nou ik ben ook iemand die veel draait in bed, maar ik weet wel dat ik er een oplossing zou voor vinden ...
My man sgonne take me in his arms and i'm gonne sleep on his chest ... in that position i won't move at all
you get it???
Wie weet zelfs met Malik .... :Iluvu: :Iluvu:
Lady_Cazawia
15-06-2003, 01:19
wuahahahahahaha gekkieee zo erg..???..:lol:...:lol:...:hihi:
maar k'heb ook liever het bed helemaal voor mij alleen..:stoned:
ik kan me niet voorstellen dat er elke nacht iemand met mij het bed moet delen, k'wil het bed helemaal voor mij ALLEEN..:ego:
By The Way:...Is het je toch nog gelukt om Mod. te worden..??..:D
Ennuh als vriendin kan je toch wel wat voor mij regelen nou he..:stout:
:engel:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.