Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Verdonk wil illegalen niet terug in Nederland

Pagina's : [1] 2

Miss_Magrebia
21-07-2006, 14:13

Verdonk wil illegalen niet terug in Nederland Gepost door Rob (R@b) - Bron: Trouw Gepubliceerd: vrijdag 21 juli 2006 @ 10:20 Minister Rita Verdonk van Vreemdelingenzaken onderzoekt of vreemdelingen die eerder illegaal in Nederland verbleven, de mogelijkheid kan worden ontnomen later op een legale wijze een verblijfsvergunning aan te vragen. Haar ministerie werkt volgens dagblad Trouw aan een aanscherping van de Vreemdelingenwet op dit punt. Zij hoopt daarmee onrechtmatig verblijf in Nederland te ontmoedigen. Op dit moment kunnen illegalen die door Justitie het land zijn uitgebonjourd in hun land van herkomst een machtiging tot voorlopig verblijf (mvv) aanvragen. Voorwaarde is dan wel dat ze geen strafblad hebben opgebouwd in hun illegale periode in Nederland. Verdonk wil het illegalen echter moeilijker maken legaal terug te keren naar ons land. 'Eens eruit, altijd eruit', zo kopt dagblad Trouw zelfs vandaag. In Nederland verblijven naar schatting tussen de 150.000 à 250.000 illegalen. Illegaal verblijf is op zich niet strafbaar. Pas wie enige malen door de politie is aangehouden kan tot ongewenst vreemdeling worden verklaard. Maar ook dat gebeurt niet in alle gevallen. Voor of tegen?

bunty_aur_bably
21-07-2006, 14:24
Tegen

nova
21-07-2006, 14:39
Ik ben voor de uitlatingen van Verdonk. (niet alle uitlatingen welteverstaan)

Goegie
21-07-2006, 14:43
KON ik haar maar illegaal maken.

fatt
21-07-2006, 14:53

tegen, want waarom zou ie niet terug mogen komen. Kijk iemand die iemand anders dood maakt mag toch ook terug in de maatschappij als zijn straf erop zit. Nou zo ook een illegaal, terugzetten naar het land van herkomst, en als ie op een legale manier terug wil komen dan moet het gewoon kunnen... niks verkeerds aan Groetjes Fat

Felicity
21-07-2006, 14:54
KON ik haar maar illegaal maken. Wolahila...dan beseft ze zelf hoe onmenselijk ze met allochtonen omgaat :moe:

KoezKoez
21-07-2006, 14:56
Absoluut tegen! :kwaad:

Aardbeitje
21-07-2006, 14:56
tegen, want waarom zou ie niet terug mogen komen. Kijk iemand die iemand anders dood maakt mag toch ook terug in de maatschappij als zijn straf erop zit. Nou zo ook een illegaal, terugzetten naar het land van herkomst, en als ie op een legale manier terug wil komen dan moet het gewoon kunnen... niks verkeerds aan Groetjes Fat Een illegaal ziet verdonk als buitenlander....Dus die mogen niet terug. Maar die moordenaars die gewoon nederlands zijn...die mogen zelfs met verlof...:eek: En als ze terug in de maatschappij zijn...Krijgen ze alle mogelijke hulp om hun leven weer normaal te kunnen opbouwen! Maar een illegaal die hier een leven en een toekomst wil opbouwen, soms al familie en kinderen hebben...Nee! Die ziet verdonk als gevaar voor Nederland :moe:

Miss_Magrebia
21-07-2006, 14:58
Waar ik wel voor ben : mensen die hebben gelogen alles weer afpakken, want dankzij die mensen wordt het voor velen alleen maar moeilijker gemaakt

Felicity
21-07-2006, 14:59
Verdonk moet maar eens een keer opstappen en plaats maken voor een wel gerespecteerde persoon http://img143.imageshack.us/img143/3136/flamethrowerba9.gif (http://imageshack.us)

fatt
21-07-2006, 15:06
Waar ik wel voor ben : mensen die hebben gelogen alles weer afpakken, want dankzij die mensen wordt het voor velen alleen maar moeilijker gemaakt dus bijvoorbeeld die ali

Miss_Magrebia
21-07-2006, 15:08
dus bijvoorbeeld die ali ?

Goegie
21-07-2006, 15:13
Ze bedoelt Magan :moe:

Aardbeitje
21-07-2006, 15:15
Het hellevuur is dichtbij...Ooit zullen ze zich er aan branden :jammer:

Felicity
21-07-2006, 15:23

Ze bedoelt Magan :moe: :hihi: