Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik Wil Trouwen!!!!!!!

Pagina's : [1] 2

LZN
14-06-2003, 21:42

Salaam Mensen!!!!!!!!! Hoe gaat jullie bruiloft eruit zien?????? (inschallah) Beslemma Almira.

Chatefemqemamu
14-06-2003, 21:46
trouwen lijkt me nou helemaal niks. iieeuuww.

Chatefemqemamu
14-06-2003, 21:49
ik hou altijd nog meer van mn vriij- en blijheid :D ......zolang t nog kan tenminste......

Najib26
14-06-2003, 21:51
Origineel gepost door Almira Salaam Mensen!!!!!!!!! Hoe gaat jullie bruiloft eruit zien?????? (inschallah) Beslemma Almira Inchallah: * gescheiden feest, zoals het hoort in de islam * geen muziek * geen gemengd dansen * wel anacheed * sober feest * niet onnodig veel geld uitgeven, dat zou de profeet niet gewild hebben

malik25
14-06-2003, 21:54

Origineel gepost door Chatefemqemamu ik hou altijd nog meer van mn vriij- en blijheid :D ......zolang t nog kan tenminste...... Waarom zo negatief Chatefemqemamu???? Trouwen is niet het einde..... Trouwen is juist vrijheid en blijheid.....zoek wel de juiste man ..... :zwaai: :zwaai: :zwaai:

Najib26
14-06-2003, 22:00
Origineel gepost door Almira Het sijt me maar dat wil ik dus echt niet zo!!! De profeet heeft niet gezegd dat we een sober feest moeten hebben je moet juist vieren dat je je leven met iemand gaat delen!!! Lees zelf maar :) http://www.al-islaam.com/al-islaam/moslimvrouw/huwelijkindeislaam/adviezenvoorhetgvenvaneenbruiloft.htm koran “Maar wees niet overdreven. Zeker Allah (Hij) houdt niet van diegenen die overdrijven.” (Al-An’am:141)

xberbersroosjex
14-06-2003, 22:04
mijn bruiloft zal net een sprookje zijn:D

Najib26
14-06-2003, 22:06
Origineel gepost door bent_alhalaal ja maar je hoeft niet het huis uit te gaan als een dooie ... het spijt me ... maar ik wil een knalfeest insh'Allah wel gescheiden .. geen mannenband ... maar wel veel muziek en dansen maar!!!! Jouw keuze :) Muziek is haram en als je zo een heilig verband begint.... Ik heb ook niet gezegd dat je het huis moet uitgaan als een dooie. Het is een mooie dag, je gaat trouwen met een vrouw die je lief hebt. Dan heb je alle reden om heel blij te zijn. Maar binnen de grenzen van de islam. Dus geen haramdingen: muziek, gemengd feest, mannen die mooi opgemaakte en mooi aangeklede vrouwen zien dansen.... En niet onnodig veel geld uitgeven. Waarom een hele grote zaal huren als je een met een kleine afkan, of gewoon in het huis (dan maar minder mensen uitnodigen).

Lady_moi
14-06-2003, 22:08
inchallah a roosje :D

Shahinez
14-06-2003, 22:09
Origineel gepost door Almira Salaam Mensen!!!!!!!!! Hoe gaat jullie bruiloft eruit zien?????? (inschallah) Beslemma Almira Eerlijk gezegd een paar jaar terug nog dacht ik LA WALOEE ik moet de beste bruiloft hebben EVER ... maar nu denk ik er anders over ... ik kijk links rechts ik kijk naar de mensen pffff het interesseert hun allemaal niet weet je Als ze op je bruiloft aanwezig zijn valt er toch maar alleen kritiek ..ieeuuww eten is niet lekker, bruidje is niet goed opgemaakt, wile 3ala razjel lie datoe(wilie wat voor een man is zij mee getrouwd) orkest trekt op niets ... MOHIM ALLEEEN MAAR commentaar Dus waarom zoveel moeite en geld uitgeven aan mensen die je niet eens graag hebben en die de hypocrieten uithangen ... lekker dat geld bijhouden een aangenaam feest thuis met muziek ... de 2e dag dan tolba ... (mannen die de koran voorlezen) wat wil je nog meer???? En dat geld die wij uitgeven kunnen we beter houden om een heeeeeeeeeeeeerrlijkkkee honeymoon te hebben...

Sfenza
14-06-2003, 22:11
Trouwen nog lang niet,maar als ik zou gaan trouwen dan wil ik geen bruiloft geven.

Najib26
14-06-2003, 22:13
Origineel gepost door Sfenza Trouwen nog lang niet,maar als ik zou gaan trouwen dan wil ik geen bruiloft geven. Je moet wel een bruiloft geven, want de mensen moeten weten dat jullie getrouwd zijn.

Miss_Crazy
14-06-2003, 22:14
gewoon als een bruiloft :rolleyes:

yasminne
14-06-2003, 22:16
Trouwen wil ik zeker doen, maar hoe mn trouwfeest eruit zal zien Allah ou 3alem???

malik25
14-06-2003, 22:16

Origineel gepost door Shahinez Eerlijk gezegd een paar jaar terug nog dacht ik LA WALOEE ik moet de beste bruiloft hebben EVER ... maar nu denk ik er anders over ... ik kijk links rechts ik kijk naar de mensen pffff het interesseert hun allemaal niet weet je Als ze op je bruiloft aanwezig zijn valt er toch maar alleen kritiek ..ieeuuww eten is niet lekker, bruidje is niet goed opgemaakt, wile 3ala razjel lie datoe(wilie wat voor een man is zij mee getrouwd) orkest trekt op niets ... MOHIM ALLEEEN MAAR commentaar Dus waarom zoveel moeite en geld uitgeven aan mensen die je niet eens graag hebben en die de hypocrieten uithangen ... lekker dat geld bijhouden een aangenaam feest thuis met muziek ... de 2e dag dan tolba ... (mannen die de koran voorlezen) wat wil je nog meer???? En dat geld die wij uitgeven kunnen we beter houden om een heeeeeeeeeeeeerrlijkkkee honeymoon te hebben... Waar gaan we naar toe op honeymoon????? :giechel: :giechel: :zwaai:

Pagina's : [1] 2