Bekijk originele versie : Wilie daar word ik SERIEUS kwaad van!!!
Shahinez
14-06-2003, 20:42
Pfff er is een nieuwe lid haar naam is shehinez ... mijn naam is ZO apart en zo Speciaal dat ik dat bij niemand anders heb gehoord ... komt er een kind en neemt ze mijn naam over alleen met 1 letter verschil ...
Wollah onoriginele mensen IRRITEREN MIJ GEWOONNNN.... pffffffff
word hier kwaad van :auw: :stomp: :verdomme:
Bepaalde mensen hebben niet genoeg werkende hersencellen om een eigen gebruikersnaam te verzinnen. Dus dan maar makkelijk doen... :jammer:
samiratjee
14-06-2003, 20:46
Origineel gepost door flour
Bepaalde mensen hebben niet genoeg werkende hersencellen om een eigen gebruikersnaam te verzinnen. Dus dan maar makkelijk doen... :jammer:
Nice avatar... :)
Origineel gepost door Shahinez
Pfff er is een nieuwe lid haar naam is shehinez ... mijn naam is ZO apart en zo Speciaal dat ik dat bij niemand anders heb gehoord ... komt er een kind en neemt ze mijn naam over alleen met 1 letter verschil ...
Wollah onoriginele mensen IRRITEREN MIJ GEWOONNNN.... pffffffff
word hier kwaad van :auw: :stomp: :verdomme:
Zolang ze maar van je foto af blijft!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
groetjes malik25 :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu:
ISMAHAN22
hahahha meskiena whahahahha zal ik een paar aparte namen voor je mailen zelfs een marokkaan kent ze niet eens terwijl het marokaanse originele namen zijn ........!!!
Shahinez
Origineel gepost door flour
nee serieus wollah dat irriteert mij ... heb jij Shahinez ooit gehoord?Eerlijk nee toch, komt er een kind van 16 mijn naam afnemen ...
Nee maar seg seg seg ... foei :kwaad:
Shahinez
14-06-2003, 20:47
Origineel gepost door malik25
Zolang ze maar van je foto af blijft!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
groetjes malik25 :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu:
Hééééé malik schaattt hahaha nee hoor mijn foto nemen ze niet
NA NA NA NAAA NAA die is voor jou en enkel voor jou :Iluvu: :Iluvu:
Lady_moi
14-06-2003, 20:48
speciaal geval :D
Origineel gepost door samiratjee
Nice avatar... :)
Thanx :o yours too, (lipgloss) :)
nee serieus wollah dat irriteert mij ... heb jij Shahinez ooit gehoord?Eerlijk nee toch, komt er een kind van 16 mijn naam afnemen ...
Nee maar seg seg seg ... foei :kwaad:
Ik kan me voorstellen dat het je irriteert...Ik vind Shahinez mooier dan Shehinez ;)
Shahinez
14-06-2003, 20:50
Origineel gepost door lady_moi
speciaal geval :D
Hahahah wollah wel ... iedereeen voelt zich toch op één of andere manier speciaal of niet?Het zou maar erg zijn als ge u niet speciaal voelt .... in wat voor ne wereld zouden we dan in leven zinna ???
BESLAMA :zwaai:
Hahahah wollah wel ... iedereeen voelt zich toch op één of andere manier speciaal of niet?Het zou maar erg zijn als ge u niet speciaal voelt .... in wat voor ne wereld zouden we dan in leven zinna ???
BESLAMA :zwaai: :goedzo:
Origineel gepost door temsamni
Jij ook! :)
He temsamni ......
Ben je nog boos op mij????? :giechel: :giechel: :giechel: :giechel: :giechel: :giechel: :giechel:
samiratjee
14-06-2003, 20:54
Jij ook! :)
:p Viespeuk
Shahinez
14-06-2003, 20:59
:D Love ya to!
Do i smell love in the air???Yes i do ... :Iluvu:
Ewa bkiet ghier ana ... ik krijg maar geen avances,pfffff
snik snik niemand die van mij houd en om mij geeft ... ajawa3di
:hihi: tada :zwaai:
Lady_moi
14-06-2003, 21:00
BESLAMA :zwaai:
zekers
maar de ape leven ook nog hoor
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.