Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Balen

Pagina's : [1] 2

Akhlaaq
20-07-2006, 16:19

Wie baalt er ook zo ontzettend, dat iedereen vandaag, morgen (inclusief ouders) naar vakantie bestemming gaan, maar jij niet:( . Mijn man heeft al vaker te mij gezegd dat ik maar moet gaan, hij wilt zelfs boeken zodat ik lekker op vakantie kan gaan naar marokko, maar wil hem echt niet alleen achter laten (vind het zielig voor hem zo alleen) Hij heeft net een nieuwe baan en kan daarom voorlopig niet vakantie:moe:

Nysha
20-07-2006, 16:45
das de juiste instelling miss! :D

marocloubna
20-07-2006, 20:42
Ik mis ook iedereen!! Maar omdat ik bijna elke dag werk ben ik toch lekker bezig... Inshallah ga ik zelf over 2 1/2 week naar Marokko en dan zie ik weer iedereen, heerlijk is dat!!! :banana:

Nisrientje
20-07-2006, 21:16
Ik ben wel behoorlijk aan het balen dat ik dit jaar niet kan gaan, moet namelijk bijna bevallen, ik heb net afscheid genomen van mijn vriendinnen die allemaal morgen vroeg vertrekken, mijn ouders zijn er al. Ik vind het vooral erg voor mijn kinderen, die zijn helemaal gek op marokko:maf2:

KoezKoez
20-07-2006, 21:20

Mijn ouders zijn al 3 weken weg en ze komen pas over 4 weken, heb ze net gebeld en heeel lief gevraagd of ze misschien eerder konden terug komen :o

tetouanija
20-07-2006, 21:41
ik ga ook insha allah over 2 weekjes en idd mijn ouders zijn ook al vertrokken. maar mensen die niet gaan gewoon lekker genieten van julie vakantie (als je die hebt :moe:)

saadia29
20-07-2006, 21:43
Wat grappig, ik dacht dat je nog single was :D ................ja ik baal ook vreselijk dat ik niet weg ga :moe:

maryam_maroc
20-07-2006, 21:48
ik ben gisteren in de avond vertrokken in me bakkie rondje nederland gedaan. weet je hoe lekker. op de snelweg heeeeerlijk!! ben pas in de ochtend om 1.30 ofzo weer thuis gearriveerd. helemaal moe. met kleren en al op bed ploffen weer wakker worden om 7.00 uur. ontbijtje in de tuin, hit the stores tot 16.00 uur. niks geen marmita of couscous maar een heerlijk fris zomers gerecht. lekker lang in bad. leuk boek lezen till i fall asleep... mohim: heeeeeeerlijk nu ik alleen thuis ben!! lang leve de lol zonder mijn ouders.. marokko zou zijn: boenen en schrobben till you drop!

latifa_soussia
20-07-2006, 21:50
Wie baalt er ook zo ontzettend, dat iedereen vandaag, morgen (inclusief ouders) naar vakantie bestemming gaan, maar jij niet:( . Mijn man heeft al vaker te mij gezegd dat ik maar moet gaan, hij wilt zelfs boeken zodat ik lekker op vakantie kan gaan naar marokko, maar wil hem echt niet alleen achter laten (vind het zielig voor hem zo alleen) Hij heeft net een nieuwe baan en kan daarom voorlopig niet vakantie:moe: Ooooh wat leuk ben je inmiddels al getrouwd? :D

maryam_maroc
20-07-2006, 21:52
Ooooh wat leuk ben je inmiddels al getrouwd? :D ik en trouwen :hihi: hell no! shoot me before it happens ben jij getrouwd?

saadia29
Ooooh wat leuk ben je inmiddels al getrouwd? :D :hihi: oh misschien wilde ze dat tussen neus en lippen door even laten doorschemeren :haha: Joke :o

saadia29
ik en trouwen :hihi: hell no! shoot me before it happens :rolleyes:

latifa_soussia
20-07-2006, 22:00
:hihi: oh misschien wilde ze dat tussen neus en lippen door even laten doorschemeren :haha: Joke :o :hihi: Nee joh, Akhlaaq is een bescheiden vrouw! :o

latifa_soussia
20-07-2006, 22:00
ik en trouwen :hihi: hell no! shoot me before it happens ben jij getrouwd? :maf: Nee, ik ook niet....:D

Bintje
20-07-2006, 22:32

Wat grappig, ik dacht dat je nog single was :D ................ja ik baal ook vreselijk dat ik niet weg ga :moe: woehahaha was het eerste wat ik dacht van "huh jij was toch niet getrouwd" maar nee moet er niet aan denken om nu op vakantie te gaan, volgens mij zou ik bij terugkeer rijp zijn voor een gesticht

Pagina's : [1] 2