Bekijk originele versie : schaam haar
LQwaad4life
14-06-2003, 18:52
kan iemand van jullie mij uitleggen wat de functie is van bil haren?
mn heel leven al,denk ik over dit probleem, maar ik ben er nog steeds nie uitgekomen.
ik wil alleen maar serieuze reacties ,het liefste medische onderbouwde reacties.
DonnaBella
14-06-2003, 18:59
hahahahaahahahhaaaaa ya gekke mensen hierzo
LQwaad4life
14-06-2003, 19:00
Origineel gepost door temsamni
Bilharen zijn er zodat....uuuuhh..tja....waarom eigenlijk? :confused: Goeie vraag! :D
mn heel leven, probeer ik achter de geheimen van de bil haren te komen, maar tot nog toe is het mij nie gelukt....
Bij meisjes houdt ie de string op zn plaats.
maar wat doen die haren bij jongens?
LQwaad4life
14-06-2003, 19:02
Origineel gepost door DONNABELLA
hahahahaahahahhaaaaa ya gekke mensen hierzo
heb je enig idee?
heb je rasta haren daar beneden? :D
ClaudioLopez
14-06-2003, 19:07
:hihi: jeh onderwerp
sweet_maroccia
Origineel gepost door LQwaad4life
mn heel leven, probeer ik achter de geheimen van de bil haren te komen, maar tot nog toe is het mij nie gelukt....
maar wat doen die haren bij jongens?
whahahahahahahahahha
ziekkkkkkkkkkkkkkkkk :giechel: :giechel:
:zwaai:
DonnaBella
oja ? hoe dan
en nee ik heb geen bilharen
LQwaad4life
14-06-2003, 19:11
oja ? hoe dan
en nee ik heb geen bilharen
een string heeft zon touwetje dat tussen de billen gaat.
om te voor komen dat die touw uit de billen komt, gaan de meisje een knopje met hun bil haren om dat touwetje maken..
meisjes met rasta bil haren, kunnen naast hun string op zn plaats houde, ook die rasta haren aan hun panties vast maken.
LQwaad4life
14-06-2003, 19:13
Origineel gepost door bent_alhalaal
3la zieke geesten hier zeg .... sjees echt triest hoor ... anders moet je effe naar de Flair, Yes, Cosmo of Viva schrijven .... maar als je onder de 18 bent de tina of fancy ...
succes
zo
een ziek geest, verklaart een ander voor ziek.
Als jij t antwoord van mn vraag nie weet dan hoef je nie te reageren.
LQwaad4life
14-06-2003, 19:14
Origineel gepost door sweet_maroccia
whahahahahahahahahha
ziekkkkkkkkkkkkkkkkk :giechel: :giechel:
:zwaai:
dit is een serieuze vraag en k verwacht ook serieuze antwoorden.
DonnaBella
14-06-2003, 19:16
een string heeft zon touwetje dat tussen de billen gaat.
om te voor komen dat die touw uit de billen komt, gaan de meisje een knopje met hun bil haren om dat touwetje maken..
meisjes met rasta bil haren, kunnen naast hun string op zn plaats houde, ook die rasta haren aan hun panties vast maken.
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahhahah hahahhahahahahahhahahhahahahahhahahaahahahhahahhah ahahahhahahaahahahhahahhahahahahhahahaahahahhahahh ahahahahhahahaahahahhahahhahahahahhahahaahahahhaha hhahahahahhahahaahahahhahahhahahahahhahahaahahahha hahhahahahahhahahaahahahhahahhahahahahhahahaahahah hahahhahahahahhahaha JIJ HEBT VEEL FANTASIE ZEG !!
LQwaad4life
14-06-2003, 19:16
Origineel gepost door ClaudioLopez
:hihi: jeh onderwerp
meschien vind je dit nie interessant, maar voor mij is de antwoord heel belangrijk.
ik kan pas door gaan met mn leven als ik het antwoord weet.
LQwaad4life
14-06-2003, 19:19
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahhahah hahahhahahahahahhahahhahahahahhahahaahahahhahahhah ahahahhahahaahahahhahahhahahahahhahahaahahahhahahh ahahahahhahahaahahahhahahhahahahahhahahaahahahhaha hhahahahahhahahaahahahhahahhahahahahhahahaahahahha hahhahahahahhahahaahahahhahahhahahahahhahahaahahah hahahhahahahahhahaha JIJ HEBT VEEL FANTASIE ZEG !!
ja k heb een grote fantasie, alleen het is nie zo groot dat ik makkelijk alle antwoorden op alle levens vragen, zolas de bil haar kwestie heb.
bilharen zijn er om je van homo's te verdedigen :)
schaam haar (Bericht #)
kan iemand van jullie mij uitleggen wat de functie is van bil haren?
mn heel leven al,denk ik over dit probleem, maar ik ben er nog steeds nie uitgekomen.
ik wil alleen maar serieuze reacties ,het liefste medische onderbouwde reacties.
om je billen warm en zacht te houden vooral in winter
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.