Bekijk originele versie : Zou jij dit doen/toelaten....
Miss_Magrebia
20-07-2006, 09:13
Ik ben nu een paar dagen van werkplek veranderd.. ben gevraagd om een secretariaat op te zetten .... Gistermiddag vlak voor ik naar huis ging had ik met mijn leidingevende een kort gesprekje .... van het ene onderwerp belande we in he andere.. waarop ze me vraagt om mijn man ook Marokkaanse is :confused: ...... Ehhhhhhhhh JA :o
Verteld ze me over een meid ( Islamitische ) die een aantal jaar terug op gesprek was gekomen voor weet ik veel welke functie, die vrouw had haar man meegenomen op gesprek ( lees: Man moest mee van zichzelf ) .... hij ging mee naar binnen ( gesprek was tussen 2 vrouwen ) :confused: Leidinggevend kon het wellicht begrijpen als er een man bij was komen zitten, maar dit was niet het geval .... Ze heeft de vrouw wel aangenomen en ze hadden duidelijke afspraken gemaakt.. ze kreeg zoiezo een eigen hok en mannelijke indirecte collega's had ze niets mee te maken ....
ze heeft een paar dgn gewerkt en heeft niets meer van zich laten horen .... Doen ze een x wat goeds en houden ze rekening met je .... kom je gewoon niet opdagen ... Belachelijk .... :moe:
Mijn man mee op solliciatiegesprek? :jammer:
Mfelsa_nr1
20-07-2006, 09:23
Nooit! Dan staat ie alleen maar in de weg!
En eerlijk gezegd vind ik het overdreven! Blijf anders gewoon thuis en ga niet werken!
PS. Wel een toffe werkgever heb je!:goedzo:
?????????
Zo erg!!
Waarom moet die man mee?
Vertrouwt hij haar niet?
Dit heeft zeker weten niks met de islam te maken en hun overtuiging..
maar meer dat die man zijn vrouw niet vertrouwt!
Echt een goede werkgever!!
Dat ze haar nog hebben aangenomen? :prima:
Miss_Magrebia
20-07-2006, 09:26
En eerlijk gezegd vind ik het overdreven! Blijf anders gewoon thuis en ga niet werken!
Ik had precies hetzelfde..... :maf2: WEIRD .. vraag me af of zijn vrouw ook bij zijn gesprekken aanwezig was :hihi:
Maroc_Meissie
20-07-2006, 09:26
Ik ben nu een paar dagen van werkplek veranderd.. ben gevraagd om een secretariaat op te zetten .... Gistermiddag vlak voor ik naar huis ging had ik met mijn leidingevende een kort gesprekje .... van het ene onderwerp belande we in he andere.. waarop ze me vraagt om mijn man ook Marokkaanse is :confused: ...... Ehhhhhhhhh JA :o
Verteld ze me over een meid ( Islamitische ) die een aantal jaar terug op gesprek was gekomen voor weet ik veel welke functie, die vrouw had haar man meegenomen op gesprek ( lees: Man moest mee van zichzelf ) .... hij ging mee naar binnen ( gesprek was tussen 2 vrouwen ) :confused: Leidinggevend kon het wellicht begrijpen als er een man bij was komen zitten, maar dit was niet het geval .... Ze heeft de vrouw wel aangenomen en ze hadden duidelijke afspraken gemaakt.. ze kreeg zoiezo een eigen hok en mannelijke indirecte collega's had ze niets mee te maken ....
ze heeft een paar dgn gewerkt en heeft niets meer van zich laten horen .... Doen ze een x wat goeds en houden ze rekening met je .... kom je gewoon niet opdagen ... Belachelijk .... :moe:
Mijn man mee op solliciatiegesprek? :jammer:
Snap die hele situatie niet:confused:
Eerst wil ze werken en dan moet manlief mee, ze was zeker gestopt omdat manlief ook mee wilde naar haar werk toe. Vreemd...erg vreemd.
Miss_Magrebia
20-07-2006, 09:27
?????????
Zo erg!!
Waarom moet die man mee?
Vertrouwt hij haar niet?
Dit heeft zeker weten niks met de islam te maken en hun overtuiging..
maar meer dat die man zijn vrouw niet vertrouwt!
Echt een goede werkgever!!
Dat ze haar nog hebben aangenomen? :prima:
Ze kijken wat een ander kan bieden en niet naar achtergrond .... :goedzo:
Ik vind het belachelijk .... Waar krijg je nou Halal eten, Ramadanfeesten.. er word echt rekening gehouden met iedereen en achtergrond...
Mfelsa_nr1
20-07-2006, 09:27
Ik had precies hetzelfde..... :maf2: WEIRD .. vraag me af of zijn vrouw ook bij zijn gesprekken aanwezig was :hihi:
Ik zie het al voor me neus. Hij gaat met mij mee naar een sollicitatiegesprek:maf:
Hahahahha Ik ga het hem vanavond vragen en dan laat ik je het weten!
Miss_Magrebia
20-07-2006, 09:29
Ik zie het al voor me neus. Hij gaat met mij mee naar een sollicitatiegesprek:maf:
Hahahahha Ik ga het hem vanavond vragen en dan laat ik je het weten!
Mijn man brengt me als hij tijd heeft maar verder dan de voordeur / parkeerplek komt hij niet :hihi:
Miss_Magrebia
20-07-2006, 09:32
Snap die hele situatie niet:confused:
Eerst wil ze werken en dan moet manlief mee, ze was zeker gestopt omdat manlief ook mee wilde naar haar werk toe. Vreemd...erg vreemd.
Wie wel ...
chemicha
20-07-2006, 09:35
wollah illah...:hihi:
Sorry als die ECHT mee wil mag die van mij buiten in een cafeetje of lunchroom wachten tot ik klaar ben. Hallo vraag toch ook niet of ik mee mag naar een marokkaanse cafee :confused:
Een grens moet je ergens zetten en het is de keuze van iedere persoon om zelf te bepalen waar dit komt.
Geef je een keer een hand dan verwachten ze gelijk dat ze de arm en lichaam er GRATIS bij krijgen :maf:
Mfelsa_nr1
20-07-2006, 09:38
wollah illah...:hihi:
Sorry als die ECHT mee wil mag die van mij buiten in een cafeetje of lunchroom wachten tot ik klaar ben. Hallo vraag toch ook niet of ik mee mag naar een marokkaanse cafee :confused:
Een grens moet je ergens zetten en het is de keuze van iedere persoon om zelf te bepalen waar dit komt.
Geef je een keer een hand dan verwachten ze gelijk dat ze de arm en lichaam er GRATIS bij krijgen :maf:
:lol:
Ik kom niet meer bij!
chemicha
20-07-2006, 09:40
ben zo :D dat ik deze morgen al 1 persoon heb doen lachen :kus: van mij
moslimmagirl
20-07-2006, 11:31
misschien dacht hij als ze mij ziet neemt ze me aan....dan hebben we allebei werk...maar helaas alleen vrouw is aangenomen en man niet daarom mocht ze niet verder werken.......:hihi: ik niet jij ook niet.....of we werken samen of niet...!!
Ze kijken wat een ander kan bieden en niet naar achtergrond .... :goedzo:
Ik vind het belachelijk .... Waar krijg je nou Halal eten, Ramadanfeesten.. er word echt rekening gehouden met iedereen en achtergrond...
waar werk jij :eek: en zoeken ze nog mensen :D
Miss_Magrebia
20-07-2006, 12:32
waar werk jij :eek: en zoeken ze nog mensen :D
Houd ik liever voor me :o Is een gemeente / overheidinstelling
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.