Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : apache kom eve

Pagina's : [1] 2

NOURD1N
14-06-2003, 18:40

sletje krijg de tering :aftel: kdenk dat je wel weet waarom ;) ooh bij de weg dis mn mening :aftel:

miriammetje
14-06-2003, 23:44
slaam lief...waraom wat is er dan.....gaat het om mij??? beselmma mir

babyboy
15-06-2003, 00:19
ze moet echt haar woorden terug nemen wat ze over miriam heeft gezegd, want anders heeft ze gelogen want miriam is juist goed bezig

miriammetje
15-06-2003, 18:54
ewa sweet boy...het is haar mening en haar goedrecht.....ze raakte me er wel mee wat de meeste wel niet geloven maar ben een gevoelig iemand....en ja ik kan er niet zo tegen als ik afgekraakt word dan word ik niet boos maar emotioneel...ewa allah iekemel bigier... beslemma miriam

miriammetje
15-06-2003, 18:55

Origineel gepost door divalatifa :rolleyes: hey meid ken hem goed hoor..... :rolleyes:

NOURD1N
15-06-2003, 19:14
Origineel gepost door miriammetje slaam lief...waraom wat is er dan.....gaat het om mij??? beselmma mir JA IK WEET JE HEB HET LIEVER NIET :) MAAR IK BEN EIGENWIJS EN DIE STOMME GEIT MOET HAAR BEK HOUDEN :D

Noa
15-06-2003, 19:17
Origineel gepost door NOURD1N JA IK WEET JE HEB HET LIEVER NIET :) MAAR IK BEN EIGENWIJS EN DIE STOMME GEIT MOET HAAR BEK HOUDEN :D En daarom ga jij haar sl.... noemen? Ieder heeft zijn eigen mening omtrent bepaalde zaken, daarvoor hoef je iemand niet gelijk uit te schelden.

NOURD1N
15-06-2003, 19:23
Origineel gepost door Noa En daarom ga jij haar sl.... noemen? Ieder heeft zijn eigen mening omtrent bepaalde zaken precies en lees daar boven wat ik schrijf en dit is ook mn mening en die geit moet maar met haar eigen zaken bemoeien en niet in ander mans zaken zitten want ze had nix met haar te maken ok capice

Noa
15-06-2003, 19:25
Origineel gepost door NOURD1N precies en lees daar boven wat ik schrijf en dit is ook mn mening en die geit moet maar met haar eigen zaken bemoeien en niet in ander mans zaken zitten want ze had nix met haar te maken ok capice Precies dit is ook jou mening maar heeft iemand jou sl.. genoemd? Ga vooral verder met schelden daar kom je vrij ver mee in dit leven.

miriammetje
15-06-2003, 19:28
salama.. gen ruzie jongen ewa saffie!!!!!

Noa
15-06-2003, 19:29
Origineel gepost door miriammetje salama.. gen ruzie jongen ewa saffie!!!!! Lieve meid ik we maken geen ruzie...

miriammetje
15-06-2003, 19:37
Origineel gepost door Noa Lieve meid ik we maken geen ruzie... oke..meid sorry :zwaai:

Noa
15-06-2003, 19:38
Origineel gepost door miriammetje oke..meid sorry :zwaai: Geen probleem hoor... ;)

NOURD1N
15-06-2003, 19:44
Origineel gepost door Noa Precies dit is ook jou mening maar heeft iemand jou sl.. genoemd? Ga vooral verder met schelden daar kom je vrij ver mee in dit leven. VAN ELKE ACTIE KUN JE REACTIE VERWACHTEN EN DIT IS MN REACTIE EN GELIJK MN MENING OVER HAAR KIJK KOM JE AAN MN VRIENDEN/GEN DAN KAN JE WAR VERWACHTEN EN IK HET NOG NETJEZ GEHOUDEN WANT SCHELDEN DAT KUNNEN WE ALLEMAAL

Noa
15-06-2003, 19:45

Origineel gepost door NOURD1N VAN ELKE ACTIE KUN JE REACTIE VERWACHTEN EN DIT IS MN REACTIE EN GELIJK MN MENING OVER HAAR KIJK KOM JE AAN MN VRIENDEN/GEN DAN KAN JE WAR VERWACHTEN EN IK HET NOG NETJEZ GEHOUDEN WANT SCHELDEN DAT KUNNEN WE ALLEMAAL Tuurlijk.... :rolleyes:

Pagina's : [1] 2