Bekijk originele versie : apache kom eve
sletje krijg de tering :aftel: kdenk dat je wel weet waarom ;) ooh bij de weg dis mn mening :aftel:
miriammetje
14-06-2003, 23:44
slaam lief...waraom wat is er dan.....gaat het om mij???
beselmma mir
ze moet echt haar woorden terug nemen wat ze over miriam heeft gezegd, want anders heeft ze gelogen want miriam is juist goed bezig
miriammetje
15-06-2003, 18:54
ewa sweet boy...het is haar mening en haar goedrecht.....ze raakte me er wel mee wat de meeste wel niet geloven maar ben een gevoelig iemand....en ja ik kan er niet zo tegen als ik afgekraakt word dan word ik niet boos maar emotioneel...ewa allah iekemel bigier...
beslemma miriam
miriammetje
15-06-2003, 18:55
Origineel gepost door divalatifa
:rolleyes:
hey meid ken hem goed hoor..... :rolleyes:
Origineel gepost door miriammetje
slaam lief...waraom wat is er dan.....gaat het om mij???
beselmma mir
JA IK WEET JE HEB HET LIEVER NIET :) MAAR IK BEN EIGENWIJS EN DIE STOMME GEIT MOET HAAR BEK HOUDEN :D
Origineel gepost door NOURD1N
JA IK WEET JE HEB HET LIEVER NIET :) MAAR IK BEN EIGENWIJS EN DIE STOMME GEIT MOET HAAR BEK HOUDEN :D
En daarom ga jij haar sl.... noemen? Ieder heeft zijn eigen mening omtrent bepaalde zaken, daarvoor hoef je iemand niet gelijk uit te schelden.
Origineel gepost door Noa
En daarom ga jij haar sl.... noemen? Ieder heeft zijn eigen mening omtrent bepaalde zaken
precies en lees daar boven wat ik schrijf en dit is ook mn mening
en die geit moet maar met haar eigen zaken bemoeien en niet in ander mans zaken zitten want ze had nix met haar te maken ok capice
precies en lees daar boven wat ik schrijf en dit is ook mn mening
en die geit moet maar met haar eigen zaken bemoeien en niet in ander mans zaken zitten want ze had nix met haar te maken ok capice
Precies dit is ook jou mening maar heeft iemand jou sl.. genoemd?
Ga vooral verder met schelden daar kom je vrij ver mee in dit leven.
miriammetje
15-06-2003, 19:28
salama..
gen ruzie jongen ewa saffie!!!!!
salama..
gen ruzie jongen ewa saffie!!!!!
Lieve meid ik we maken geen ruzie...
miriammetje
15-06-2003, 19:37
Lieve meid ik we maken geen ruzie...
oke..meid sorry :zwaai:
oke..meid sorry :zwaai:
Geen probleem hoor... ;)
Precies dit is ook jou mening maar heeft iemand jou sl.. genoemd?
Ga vooral verder met schelden daar kom je vrij ver mee in dit leven.
VAN ELKE ACTIE KUN JE REACTIE VERWACHTEN EN DIT IS MN REACTIE EN GELIJK MN MENING OVER HAAR KIJK KOM JE AAN MN VRIENDEN/GEN DAN KAN JE WAR VERWACHTEN EN IK HET NOG NETJEZ GEHOUDEN WANT SCHELDEN DAT KUNNEN WE ALLEMAAL
VAN ELKE ACTIE KUN JE REACTIE VERWACHTEN EN DIT IS MN REACTIE EN GELIJK MN MENING OVER HAAR KIJK KOM JE AAN MN VRIENDEN/GEN DAN KAN JE WAR VERWACHTEN EN IK HET NOG NETJEZ GEHOUDEN WANT SCHELDEN DAT KUNNEN WE ALLEMAAL
Tuurlijk.... :rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.